Mojsej vodka

Z Necyklopédia

Mojsejovka

Mojsej vodka (Mojsejovka)

Mojsej vodka je alkoholický nápoj, ktorý je predávaný nadáciou košickej megacelebrity Branislava Von Mojseja.

[upraviť] Charitatívny charakter

Paradoxne, predaj tohto nápoja bude mať výchovné účinky! Mojsej chce totiž zo zisku financovať protialkoholickú osvetu.

"Je to celosvetový unikát. Žiaden alkoholik nemá svoju vlastnú pálenku, lebo sa toho nestihne ani dožiť," tvrdí Mojsej.

Liehovinu sa rozhodol vyrábať preto, že mu kompetentné úrady odmietli poskytnúť finančný príspevok na pomoc pri prevencii proti alkoholizmu. I keď sa na prvý pohľad zdá trochu čudné takýmto spôsobom bojovať proti závislosti od alkoholu, Braňo Mojsej považuje takýto spôsob za malý protest proti byrokracii na úradoch.

"Paradoxom je, že ten, kto si fľašu kúpi, sa bude podieľať na prevencii, ktorá rieši liečbu alkoholikov," vysvetľuje svoj čudný spôsob boja proti nadmernému pitiu excentrický Košičan.

[upraviť] Braňova učebnica boja s alkoholom

Len pred pár mesiacmi zažil výstredný milionár krátky návrat k alkoholu, no dnes svoju vlastnú vodku odmieta čo i len ochutnať.

"Nemám takú potrebu. Prvými, ktorí ju vyskúšali, boli Dara Rolins a Marek Vašut. Boli milo prekvapení." O pár mesiacov by svetlo sveta mala uzrieť aj kniha o Mojsejovom živote s démonom alkoholom. Tá by mala mať tiež predovšetkým výchovný charakter - Braňo Mojsej v nej totiž chce opísať všetky svoje problémy spojené s pitím.
Alkohol určite nie je nevyhnutnou súčasťou Slovenska, no nájde sa ho trochu aj na NECYKLOPÉDII. Superior
Alcoholic

Logistika
ChlastKrčmaPapučaPoldeciSlopobúdkaSmäd

Produkty
AlpaBecherovkaBorovičkaMojsej vodkaOkenaPivoRíbezľaRumVodkaVínoČučoŠpiritus

Alkoholický socializmus
AbstinentAlkohol v práciAlkoholizmusBurčákový nosKorheľ stálesmädnýLiehovistiMajstri meditácieNevinofobiaOknoOzembuchOchltOžranRuská JogaŠenkár nedolievavýŠenkár pančovaný