Mor ho!

Z Necyklopédia

1stur2

Prvý človek postihnutý Mor ho!

Mor ho! špeciálny druh moru, trpia ním najmä štúrovci a národovci, ale vďaka jeho enormnej nákazlivosti sa počet infikovaných z roka na rok hrozivo zväčšuje. Tento mor je v 50% výskytu smrteľný.

[upraviť] Priebeh ochorenia

Priebeh ochorenia sa člení na tri (prvočíslo) štádiá:

  1. štádium: (Navonok sa neprejavuje.) Postihnutý sleduje, v akom stave sa nachádza jeho vlasť a ticho trpí.
  2. štádium: Prejavuje sa jeden základný znak: postihnutého trhá písať verše. Chorobne poetické správanie ústi do tretieho štádia.
  3. štádium: Postihnutý sa obetuje za vlasť. Neliečená choroba spravidla končí smrťou.

[upraviť] Nákazlivosť Mor ho!

Mor ho! je najnákazlivejšia choroba vôbec. Spôsoby šírenia nákazy:

  • Priamym kontaktom: Ak sa dostanete do priameho kontaktu s postihnutým v druhom štádiu, je veľká šanca, že sa nakazíte tiež.
  • Diaľkovo: Ak počujete postihnutého v televízíí alebo v rádiu, či si prečítate jeho tvorbu, zakaždým dôjde k nakazeniu. Najznámejší prípad je báseň Mor ho! od známeho psychotického fanatika a záhradkára Sama Chalupku. Nasledujúce riadky sú scenzurované, aby nedošlo k nákaze širokej verejnosti. A ty mor ho! — hoj mor ho! detvo môjho rodu, kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu. Tu je vidno propagovanie vraždenia a vlastenectva, a taktiež poéziu, základný znak druhého štádia. Báseň dali aj do školských kníh, čím spôsobili komplexné nakazenie všetkých školopovinných detí.

[upraviť] Diagnostika

Človeku, u ktorého badať príznaky Mor ho! treba položiť kontrolnú otázku: Mám ho moriť? V prípade kladnej odpovede treba pristúpiť k liečbe. Rovnako treba postupovať, aj keď subjekt neodpovedá, pretože kto mlčí, ten svedčí.

Problematická je táto otázka v prípade že padne v stolárskej dielni, kedy sa učeň spýta majstra na namorenie vyrobeného nábytku, ale aj v osivárskej firme keď sa rozhoduje o namorení osív proti chorobá, alebo iným škodcom.

[upraviť] Liečba a prevencia

Fenice-panev

najúčinnejší dosiaľ vynájdený liek

Na chorobu Mor ho! treba reagovať už v jej zárodku. Najlepším doteraz vynájdeným liekom je cielený úder liatinovou panvicou (mim. 1,5 kg). Intenzívne kovové vibrácie majú sklon rozviazať zauzlené mozgové závity. Tento spôsob funguje aj ako preventívne opatrenie.

"Ua ua ooo ééé?"

- Pacient po aplikácii lieku

[upraviť] Zdroje nákazy

[upraviť] Pozri tiež

20110414071335!Puccini Choroby Migrena
Akútny zápal sviečokAlkoholizmusBarbaricitidaBurčákový nosČechomorDebilEMOGastropatizmusHomosexualitaKleptomániaKokotnosťLamerstvoMor ho!NedojebanitidaNegativizmusNegatívna energiaNegritidaNevinofobiaParanojaPohlavné chorobyPrasacia chrípkaRakovina prstovRosamunde PičerováRusifilitídaSamovznietenieSelfieSocializmusVýmelZhubná kefkaZolosynteza