Námorníctvo Raptoru

Z Necyklopédia

Námorníctvo Raptoru alebo Raptor Navy či Námorné sily Raptoru, skratka RNF je zložka Armády Raptoru, ktorá zodpovedá za ochranu morí a riek, po ktorých sa prepravuje tovar a zamestnanci spoločnosti Raptor c.c.s.c..

USS Baile Átha Cliath

USS Baile Átha Cliath, pýcha írskej triedy. Je sčasti vyrobená zo železa, ktoré pochádza z Luníku IX.

[upraviť] História

Bola ako jediná zložka Raptor army založená až v roku 2004, keďže medzi ostatné zložky, ktorá využívala Armáda SR z geografických dôvodov (žiadne more, len more Maďarov na juhu a na tých stačia tanky) námorníctvo nepatrilo. Kvôli nedostatku dôstojníckeho aj kadetského zboru boli do jej radov zväčša nasadzovaní klonovaní vojaci Galaktickej republiky a sfanatizovaní generáli a iní machri z USA. Aj jej prvým veliteľom sa stal americký admirál Chester F. Nimitz mladší (ináč vnuk slávneho Chestera Nimitza, hrdinu z 2. svetovej a vietnamskej vojny). Ale koniec-koncov, úplnym šéfom RNF, ako aj celej Raptor Army a tým pádom aj nadriadeným veliteľa RNF je Jakub a ak aj nebude, zastupuje ho Radko alebo P..

[upraviť] Nástenkový škandál

Ako podľa názvu badať, tento škandál by mal mať niečo spoločné so slávnym Nástenkovým tendrom z Ministerstva výstavby SR v roku 2008, pre ktorý leteli z ministerstva už mnohí ministri a záhadne lietajú až doteraz. Týmto záhadným úkazom lietania aj bez krídel sa už zaoberali aj viacerí svetoví renomovaní fyzici ako Albi, DJ Rudy či Syky. Ale to je všetko mimo témy. Nástenkový škandál z RNF sa týka bývalého veliteľa námorníctva Raptoru Chestera F. Nimitza mladšieho, presnejšie jeho nástenky. V noci z 18. na 19. augusta 2009 P.V.T. (to je prvočíslo) sa do Nimitzovej kancelárie vlúpali (lupienky)..ospravedlňujeme sa, lupiči. Tí sem síce išli ukradnúť zlatú sošku, ktorú Chester vyhral v súťaži Miss transvestittism of Thailand v roku 1784, ale to, čo našli, nečakali! Na nástenke visel vo formáte A1 plagát Roba Kazíka! A ako by to nebolo priveľa, Robo sa práve sprchoval! Lupiči, keďže boli inak orientovaní sa rozhodli radšej si zobrať domov Robov plagát. No po pár dňoch to nevydržali a rozhodli sa odovzdať polícii. Keď sa prevalilo, kde tento plagát visel a dozvedela sa to aj Veľká trojka, hneď na druhý deň Chester z armády letel (zase prípad nevysvetliteľného lietania cicavca bez krídel a motoru). Rada Raptoru na jeho miesto jednohlasne odhlasovala starého, krpatého, zeleného, nemravné vtipy chrliaceho, no spoľahlivého a milého majstra Yodu. Ten sa na tomto teplom miestečku vyhrieva dodnes.

USS M.R. Štefánik

Námorníci lietadlovej lode USS M.R. Štefánik potvrdzujú, že ich idol je Albert Einstein.

Prototyp

Utajený prototyp, vyvíjaný v spolupráci so ZMRD-om.

[upraviť] Zbrane - lode

Medzi výzbroj RNF patria lode všetkých typov, tonáže a výzbroje:

Každá loď má označenie USS - United States of Slovakia a je zaradená do triedy - ang. class

  • a iné
Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770 Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1

Raptor c.c.s.c.
Raptor logo 2009 005 Firmy: Raptor IndustriesRaptor ComputersRaptor MutualRaptor EntertainmentRaptor ArmyRaptor AirlinesRaptorstavRaptor Music GroupRaptorristal PicturesNámorníctvo RaptoruDanube WingsUbi hoZMRD

Iné:Piešťanská pristávacia plochaSajn Šandský incidentKandahársky incidentKurací príklad Jakuba KonečnéhoChuck Norris classMajor classÉire classThessaloníki classAsi Syn Z KriedyKomando NecyklopédieTriptych CMY

Raptor Industries
Osobnosti: J. Konečný (CEO) • R. Kozovský (CTO) • P. Šišan (CFO) • S. KonečnýCh. Norris
B. Mojsej L. CroftA. FowlF. ŽinčičiakO. TuranT. Umba Gula

Sídla: • BratislavaDublinKonštantínopolNew YorkPiešťanyPustá Ves