FANDOM

Nórsko
Norge (Nűrgë)
Základné údaje
Štátné zriadenie Severoeurópska charitná monarchia
Úradné jazyky Arabčina, Indština, Čínština, Poľština, nórština
Hlavné a najväčšie mesto Oslo (Üšlü)
Druhé najväčšie mesto Bergen (Beeergn)
Najvyšší bod Galdhøpiggen (čítaj Vrch)
Počet obyvateľov oficiálny údaj cca 5miliónov (my čo sme tam však vieme, že je to aspoň 15miliónov[arabov, indov, číňanov, cigáňov, poliakov...])
Ostatné
Prezident Hlava prezidenta štátu
Národní hrdinovia Olaf McKinley
Zakladateľ štátu Viking Amundsen
Mena Džuravá nórska koruna
internet tld .no

'ete destilere'

História Edit

Písal sa rok 875 keď John Jameson objavil svoju whiskey viking Hans Johanssen Fritzen Von Van Hen Amundsen zjednotil všetkých vikingov v tedajšej Vikingskej republike. Spolu dosiahli vytvorenie neutrálneho štátu dlhého jak hovädo z Dlhého nad Cirochou (áno, si to ty, krava Mašľa). Vedľajším koproduktom Nórskej republiky bola Vodka Amundsen liter za 9€. Všetko bolo OK až kým sa v roku 1450 Dáni nerozhodli, že Nórsko vlastne patrí im (spolu s Grónskom). Nórski Vikingovia sa dlho báli zobrať meč do ruky, až nakoniec, v roku 1814 zobrali už pušky a Nórsko bolo opäť samostatné. Zas bolo všetko OK až kým neprišiel pán s dlhými fúzikmi pod nosom. Tento pán okupoval chudákov Vikingov až kým úplne nevymreli a založil v Druhú árijskú monarchiu v samom centre Nórska. Preto keď uvidíš Nóra, bude to len blonďák s modrými očami. Ryšaví, smradľaví a svojskí Vikingovia už nadobro opustili Zem.

Oslo Edit

Oslo, počúvaj Üšlü, je hlavné a zároveň najväčšie mesto v celom Nórsku. V zime tu žije približne 600tisíc obyvateľov. V lete aj desať-krát viac. Je to moderné mesto posadené do lesa. Orientačných bodov je viac, či už budova opery, radnice, skokanský mostík... V meste je veľa zaujímavostí no snáď najväčšou je park s holými sochami ľudí (áno sochy sú holé, ale tieto vyobrazujú nahých ľudí). Je to snáď kompenzácia prohibície.

Oslo obývajú prevažne ľudia, hmyz a hlodavce. Rasové zloženie osla je: 98,9% prisťahovalcov, 1% prisťahovalcov druhej generácie, 0,1% „pôvodní“ árijskí Nóri z čias nemeckej okupácie. Mesto je pretkané mestskou hromadnou dopravou - metrom, autobusmi, trajektami, električkami, rikšami a podobne.

Ak chcete ísť na dovolenku do Ázie, Afriky, Ameriky a predsa chcete ostať v Európe - navštívte Oslo (www. visitušlu.no)

Zvyšok krajiny Edit

Okrem Osla je tu ešte jedno veľké mesto - Bergen. Dá sa povedať, že južná časť je plná ľudí, no o severnej už ani reči. Ak sa dá na Slovensku stratiť, v Nórsku tiež a ešte viac. Sever okupujú Japonci Laponci spolu zo Santa Clausom a pár sobmi ba či losmi. Na fčely a ovädy je tu zimä, na moskyty nie.

Folklór Edit

Nórsko je známe svojim prvenstvom v počte samovrážd (o túto poctu sa bije s Maďarskom). Je to odveká tradícia zavädená už za čias vikingov. Nórske porekadlá pravia:

  • kolem pasu, není času, kolem krku, dobře kluku!
  • když tě něco trápí, žere... Neřeš a vem to přes koleje

Odvekou tradíciou bolo aj popíjať alkohol aspoň každý deň. Politikom sa však ožratý národ nepozdával, preto zaviedol prohibíciu. S prohibíciou tak rástla aj pracovitosť nádora národa, kvôli drahému alkoholu. Politici len jednoducho zvýšili ceny na maximum a bolo po probléme.

Taktiež sa Nórom pozdáva občas postieľať pár extrémistov. Vodcom hnutia Bum sem - bum tam je Hans Christian Alexander Von Van Breivik známy svojim combo killom.

Necyklopedické štáty

Globe

Tieto sú vraj naozaj:
Afg 3D 12 AfganistanFlag of England AnglickoStandard of the President of Bulgaria BulharskoFlag Czech republic ČeskoNew Chinese Imperial Flag ČínaFlag of Dubai DubajFlag of Egypt EgyptEu flag Európska úniaState Flag of Finland (bordered) FínskoFlag of Free France FrancúzskoAlternative flag of greece 2.svg GréckoFlag hnkg Hong KongCroatian flag ChorvátskoFlag-of-Israel 12 IzraelFlag of India 12 IndiaÍrskoFlag of Japan JaponskoCannabis marijuana leaf parody flag KanadaKosovo State Flag KosovoFlag of Cuba 12 KubaLíbyaHunFlag MaďarskoFlag of Mongolia MongolskoFlag of Germany (state) NemeckoFlag of Norway.svg NórskoPoľskoAustrian State flag RakúskoFlag of Romania 12 RumunskoFlag of Russia Rusko500px-Flag of Slovakia SlovenskoFlag of Slovenia SlovinskoFlag of Switzerland2 ŠvajčiarskoFlag of Serbia SrbskoFlag of Italy TalianskoFlag of Turkey 12 TureckoUkr vlaj UkrajinaFlag of America USAFlag of the United Kingdom Veľká Británia