NASA

Z Necyklopédia

Nasa-logo

Logo NASA znázorňuje niekoľko vecí, ktoré môžete nájsť vo vesmíre.

NASA, mylne nazývaná National Aeronautics and Space Administration (pravdepodobnejšie významy viď nižšie), je súčasť byrokratického aparátu Spojených štátov zodpovedná za veci súvisiace s vesmírom. To zahŕňa cestovanie do vesmíru, vesmírne telesá, Vesmírnych ľudí, mimozemšťanov, pána celého vesmíru Chucka Norrisa.

Táto organizácia má za úlohu poskytnúť Američanom možnosť okupovať a ovládnuť vzduchoprázdny vesmír, respektíve humanitárnym bombardovaním zabezpečiť vesmírnu dementkraciu.

Prvým významným krokom NASA boli výsadky na Mesiaci, ktoré mali zistiť, či tam nie sú chemické zbrane, Alkaijda a Mudžahedíni. Neboli, lebo to tak povedal nejaký Luis Amstrong, ktorý po prvom kroku po vystúpení na jeho povrch povedal: „Stúpil som síce rovno do hovna, či čo to je, ale aj tak je to veľký krok pre ľudov.

Zlé jazyky o NASA hovoria, že je to slušná práčka peňazí miliónov amerických daňových poplatníkov. Je to preto, lebo zbrojársky priemysel plytvá príliš okato a neadekvátne spotrebe, no oproti tomu také Vesmírne Hlodysey sú tak príťažlivé, že zmätení obyvatelia USA už ani nevedia, ktorý let je z Hollywoodu a ktorý z NASA. Najnovšie aj napriek kríze zašli hľadať vodu na Marse.

[upraviť] Význam NASA

  • National Awesome Space Agency
  • Need Another Seven Astronauts
  • New Anti Social Alliance

[upraviť] História

NASA vznikla v roku 1787 P.V.T.(pozor! prvočíslo), kedy vznikla v hlavách zakladateľov Spojených štátov myšlienka dobiť vesmír. Skoro dvesto rokov (toto už nie je) poctivo vymýšľali technológiu, pomocou ktorej by uskutočnili svoj smelý plán. Keď však koncom 50-tych rokov 20-teho storočia boli tesne pred dokončením, predbehol ich Sovietsky zväz, ktorý vypustil na obežnú dráhu Zeme satelity Sputnik, psa Lajku a nakoniec aj prvého človeka (samozrejme až po Chuckovi Norrisovi) Jurija Gagarina. Vtedy prvýkrát v NASA oľutovali, že neprijali Supermana, ktorý si všelikde lietal, no oficiálne bol iba novinár. ALe ako to už v živote býva, potom to zase neoľutovali, lebo si povedali, že keby ho prijali, tak by z toho mohli vzniknúť aj iné priesery, ako nejaké zátoky svíň a podobne.

Významnou kapitolou v dejinách tejto organizácie je spolupráca so SAVK na jeho programe pristátia na Mesiaci. Program nakoniec dopadol úspešne, avšak objavilo sa viacero konšpiračných teórii, ktoré sa to snažia spochybniť.

[upraviť] Súčasnosť

V súčasnosti sa NASA zažíva jedno z najhorších období svojej histórie. Kvôli všemocnej kríze a následnom nedostatku financií musela NASA zastaviť všetky svoje aktivity a začať prevádzkovať vesmírne taxi raketoplánmi pre vybraných ľudí k vesmírnej stanici ISS. Motivácia týchto ľudí je nám zatiaľ nejasná, avšak tým Necyklopédie usilovne pracuje na jej odhalení.

Ďalšou dôležitou úlohou NASA je hľadanie vody. Okrem Sahary je to aj na blízkych planétach ako je napríklad Mars.

[upraviť] Plány

NASA má niekoľko veľkolepých plánov do budúcnosti. Ich najbližším cieľom je bez pomoci SAVK dopraviť ľudskú posádku na Mars. Za týmto účelom už vyslali niekoľko špionážnych satelitov, ktoré budú pozorovať správanie miestnych obyvateľov, čím predídu možným nedorozumeniam. NASA dúfa, že na Marse postaví základňu do roku 1990 2000 2010 2020 2037.

K dlhodobejším plánom NASA patrí vrátenie E.T., Alfa a Aštara Šerana na ich domovské planéty. Okrem toho tajne vypúšťa skleníkové plyny a špionážne satelity.

[upraviť] Filmografia

NASA spolupracovala aj na niekoľkých filmoch z produkcie Slovenskočeského štátneho filmu, sú to napríklad: