NATO

Z Necyklopédia

>>Načo???<<

NATO, teda Nacistická Asociácia Teroristických Osloboditeľov je zvrhnutá organizácia, ktorej cieľom je brániť a rozsievať z bombardiakov po svete nákazu známu ako dementkracia.

[upraviť] Vznik

Aliancia NATO vznikla ešte za kantidatúry Georga W. Busha na post amerického prezidenta, keď mal mať prejav v televízii ale chcel si ešte zapáliť cigaretu. Vtedy sa ho redaktorka pýtala: "Načo si teraz idete zapáliť? a on nato: "Nato!" A získal si tým úspech na celej zemeguľke.

[upraviť] História

Nato

Ovládnutie Európy alianciou NATO

Chronológia vývoja existencie NATO je nasledovná:

  • 1949-1989 - Organizácia väčšiny západoeurópskych štátov a USA založená v r. 1949, zastávajúca agresívnu politiku voči ZSSR a ostatným socialistickým krajinám.
  • 1989-1999 - Organizácia väčšiny západoeurópskych štátov a USA založená v r. 1949, zastávajúca neutrálnu politiku voči Rusku a ostatným postsocialistickým krajinám.
  • 1999-2004 - Organizácia väčšiny západoeurópskych štátov a USA založená v r. 1949, prijímajúca do svojich radov tri (prvočíslo) postsocialistické krajiny a zastávajúca ústretovú politiku voči Rusku a ostatným postsocialistickým krajinám.
  • 2004-2006 - Organizácia väčšiny západoeurópskych štátov a USA založená v r. 1949, ktorá prijala do svojich radov tri postsocialistické krajiny, prijímajúca ďalších 7 postsocialistických krajín a zastávajúca kritickú politiku voči Rusku.
  • 2007- - Organizácia väčšiny západoeurópskych štátov a USA založená v r. 1949, ktorá prijala do svojich radov tri postsocialistické krajiny a neskôr prijala ďalších 7 postsocialistických krajín opäť zastávajúca agresívnu politiku voči Rusku.

[upraviť] Symboly NATO

[upraviť] Vlajka

Flags of NATO

Vlajky NATO (vľavo pôvodná, vpravo nová)

Pôvodná vlajka pozostávala z obrátenej socialistickej hviezdy na modrom pozadí ako symbol odporu voči socializmu. Nakoľko kresťanské lobbistické skupiny videli v obrátenej socialistickej hviezde obrátený pentagram, došlo k zmene päťcípej hviezdy na štvorcípu, ktorá označuje "field spell card" v zberateľskej kartovej hre Yu-gi-Oh!.

[upraviť] Hymna

Za hymnu organiizácie NATO bola prijatá skladba českého básnika a skladateľa DJ Lucifera s názvom Zlato pojď NA TO.

Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770 Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1

nn:NATO