FANDOM

Ncis-sa-color-large

Hračkársky odznak agentov NCIS. Pre malý rozpočet si NCIS nemôže dovoliť skutočné odznaky.

NCIS (alebo aj Ensíajajajes) je americká tajná služba.

Názov Edit

Mnohí si myslia, že skratka „NCIS“ znamená „Naval Criminal Investigative Service“, v preklade „Námorný vyšetrovací úrad“. Avšak to je omyl. V skutočnosti to znamená „Noisy cementery infantil service“, čiže „Hlasný cintorínový úrad“.

Spôsob operácií Edit

Ako už vyplýva z názvu, NCIS je agentúra, ktorá vyšetruje zločiny spáchané na cintorínoch, predovšetkým v noci. Tým, že to robia v noci a robia pri tom hluk, obyvatelia domov pri cintorínoch myslia, že mŕtvi ožívajú alebo že tam vyčínajú satanisti.

Túto prácu vykonávajú väčšinou nekrofilní úchyláci, ale okrem nich aj erotomani a veľmi ťažko vojnou poznačení veteráni.

Vyriešené prípady Edit

Keďže vyšetrujú v noci a agenti sú rôzne psychicky narušení, vyriešia takmer nič. Raz sa im podarilo vyšetriť krádež pohrebných vencov a kahancov.Jeden z agentov išiel vykonávať tvrdú potrebu za bránu cintorína, kde obyvatelia hádzali odpad. Potom uvidel spoza mreží na bráne jedného páchateľa, ako berie spomínané vence a kahance a odišiel. Agent vykonal potrebu a išiel to nahlásiť na políciu.

Nevyriešené prípady Edit

Nevyriešených prípadov majú tak veľa, že by to bol neskutočne dlhý zoznam, tak ho radšej vynecháme.

Seriál Edit

Na motívy tohto vyšetrovacieho úradu vznikol rovnomenný seriál. Tento seriál je eroticko-komediálneho žánru a hlavní hrdinovia majú podobné vlastnosti ako naozajstní agenti.

Tu je zoznam hercov a postáv, ktoré hrali. Lenže titulky do seriálu písal česko-japonský dislektik, ktorý nevie dobre po anglicky, takže neručíme za to, že je to napísané správne:

Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770 Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1

Spolky Necyklopédie
Zachlastvelka2

Slovenská Antiškolská SkupinaKBSNCISAl SrajdaASScorpKomando NecyklopédieVedecká komora...IT-aci z MSKlub anonymých homelesákovTartarosTeplá ligaAbbaBelanská elita

Thumbs