NCIS

Z Necyklopédia

Ncis-sa-color-large.jpg

Hračkársky odznak agentov NCIS. Pre malý rozpočet si NCIS nemôže dovoliť skutočné odznaky.

NCIS (alebo aj Ensíajajajes) je americká tajná služba.

[upraviť] Názov

Mnohí si myslia, že skratka „NCIS“ znamená „Naval Criminal Investigative Service“, v preklade „Námorný vyšetrovací úrad“. Avšak to je omyl. V skutočnosti to znamená „Noisy cementery infantil service“, čiže „Hlasný cintorínový úrad“.

[upraviť] Spôsob operácií

Ako už vyplýva z názvu, NCIS je agentúra, ktorá vyšetruje zločiny spáchané na cintorínoch, predovšetkým v noci. Tým, že to robia v noci a robia pri tom hluk, obyvatelia domov pri cintorínoch myslia, že mŕtvi ožívajú alebo že tam vyčínajú satanisti.

Túto prácu vykonávajú väčšinou nekrofilní úchyláci, ale okrem nich aj erotomani a veľmi ťažko vojnou poznačení veteráni.

[upraviť] Vyriešené prípady

Keďže vyšetrujú v noci a agenti sú rôzne psychicky narušení, vyriešia takmer nič. Raz sa im podarilo vyšetriť krádež pohrebných vencov a kahancov.Jeden z agentov išiel vykonávať tvrdú potrebu za bránu cintorína, kde obyvatelia hádzali odpad. Potom uvidel spoza mreží na bráne jedného páchateľa, ako berie spomínané vence a kahance a odišiel. Agent vykonal potrebu a išiel to nahlásiť na políciu.

[upraviť] Nevyriešené prípady

Nevyriešených prípadov majú tak veľa, že by to bol neskutočne dlhý zoznam, tak ho radšej vynecháme.

[upraviť] Seriál

Na motívy tohto vyšetrovacieho úradu vznikol rovnomenný seriál. Tento seriál je eroticko-komediálneho žánru a hlavní hrdinovia majú podobné vlastnosti ako naozajstní agenti.

Tu je zoznam hercov a postáv, ktoré hrali. Lenže titulky do seriálu písal česko-japonský dislektik, ktorý nevie dobre po anglicky, takže neručíme za to, že je to napísané správne:

Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770.JPEG Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1.jpg

Spolky Necyklopédie
Zachlastvelka2.jpg

Slovenská Antiškolská SkupinaKBSNCISAl SrajdaASScorpKomando NecyklopédieVedecká komora...IT-aci z MSKlub anonymých homelesákovTartarosTeplá ligaAbbaBelanská elita

Thumbs.jpg