NHL

Z Necyklopédia

NHL je severoamerická hokejová liga, v ktorej hrajú hráči ktorí sa nedokázali presadiť v slovenskej extralige. Preto aj ten názov NHL - Nižšia Hokejová Liga.

[upraviť] Systém súťaže

Systém je úplne chaotický a pravdepodobne mu ani nikto nerozumie. Pokiaľ hráči práve neštrajkujú, mužstvá odohrajú dovedna 82 zápasov v základnej časti. Medzitým usporadúvajú nejaké konferencie na západe aj východe. Potom súťaž naťahajú tak, aby sa hráči nemohli zúčastniť Majstrovstiev sveta (vo futbale). Naviac (famózne nečíslo!), zápasy sa hrajú nepochopiteľne v noci nášho času, tak to asi ani nikto nesleduje.

[upraviť] Legendy

Napriek úbohým podmienkam sa hráči tejto ligy utešujú a liečia si boliestky ich súčasného krutého osudu tým, že sa nechajú velebiť novinármi. Podľa nich medzi najväčšie legendy NHL patria:

  • Wejn Grécky
  • Mário Zlemijé
  • Peter II. Nešťastný - tento pán je dôkazom, že aj politik sa môže stať hokejistom
  • Jozef Golonka (ktorý síce v NHL nehral, ale aj tak)

[upraviť] Trofeje

Všetky mužstvá vlastne hrajú o to, aby vyhrali Stanleyho pohár, z ktorého si cez leto môžu zajesť napríklad vlašský šalát a keby boli ozajstní vlastenci, tak aj Tresku v majonéze. Potom sa ešte odovzdáva množstvo ďalších individuálnych ocenení, napríklad cena pre hráča, ktorý najviac krát nahral puk niekomu, kto nahral puk niekomu ďalšiemu, ktorý dal gól. Prakticky bez nejakého ocenenia ostane len pár úplných babrákov.

[upraviť] Pravidlá NHL

  • V Amerike sú háklivý voči rasistom a tak je nutné aby bol puk napriek tomu (práve preto), že je čierny stále v zábere televíznej kamery.
  • Hráči môžu počas hry žuť žuvačku iba v prípade, že ju plánujú zapľuť do oka súperovho brankára.
  • Povinnosťou publika na zápase NHL je v prípade, že má puk Zdeno Chára skandovať: „vráťte ho do ZOO!“ (doslovne prevzaté z anglickej Uncyclopedie).
  • Alexander Ovečkin má za úlohu po vydarenom skórovaní ešte rozmlátiť plexisklo za bránkou.
  • Vždy keď skóruje mužstvo Toronto Maple Leafs, v Afrike umrie jedno malé dieťa.