Najhoršie pohrebné piesne

Z Necyklopédia

Najhoršie pohrebné piesne je pomôckou, či zoznamom skladieb, ktorý bol redakciou Necyklopédie vydaný v roku 2014 ako odpoveď na všelijaké tie kravské tituly, ktoré vidíme na pultoch kníhkupectiev, nad ktorými sa vyníma napríklad kniha ako Sto piesní, ktoré musíte počuť kým umriete a iné podobné stovky, či tisíce vecí, ktoré musíte stihnúť pred smrťou.

[upraviť] Stručný úvod

Na pohreboch je tradíciou je hrať nudnú zádumčivú sentimentálnu hudobnú skladbu. Nezriedka je sa stáva, že tam hrá dychová hudba, či ľudova hudba, všelijaké smútočné pochody, klasiku, balady. Prečo je tomu tak? Je to tak preto, lebo ľudovia si namýšľajú, že poriadny nárez sa na tieto príležitosti proste nehodí. Ešte na to nedozrela doba.

Niekedy je to aj tým, že skladateľ svoje dielo zbabral a to natoľko, že by mohlo vyznieť cynicky. Až natoľko cynicky, že by sa pozostalí mohli namiesto žiaľu parádne nasrať. V niektorých prípadoch by rozčúlenie labilnejších spôsobilo, že tí slabší jedinci by mohli vyplniť program ostatných pozostalých sériou svojich vlastných pohrebov.

[upraviť] Príklady

Nebudeme sa tajiť tým, že podnet na tento článok máme z nášho sesterského projektu na anglickej Uncyclopedii, kde majú pár jasných príkladov z vlastných repertoárov. Nehrajte na pohreboch napríklad piesne:

  • Britney Spears: „Hit Me Baby One More Time“ — pri obetiach domáceho násilia
  • Katapult: „Půlnoční závodní dráha“ - pri obetiach alkoholu za volantom
  • Bobby McFerrin: „Don't Worry, Be Happy“ - toto sa absolútne na nič nehodí
  • Ľudová: „Nepi Jano nepi vodu...“ - ak je nebožtík Jano, ktorý sa upil k smrti
  • Bon Jovi: „Have a Nice Day" - deň už nemôže byť "lepší"
Ako na to Pat a mat
Výchova psaAko prežiť zápchu60. bodov, ako byť úspešným politikomNajhoršie pohrebné piesne
V iných jazykoch