Napalm

Z Necyklopédia

Napalm je hlavným ukazovateľom rozširovania a rozvoja civilizácie. Podobne ako benzín, aj napalm je odpadovým produktom spracovania ropy. Je produktom vzniknutým vďaka recyklácii. Patrí aj medzi prostriedky psychickej hygieny: je plnohodnotnou zábavkou pre pyromaniackých idiotov.

Napalm sa v svojich začiatkoch od vzniku používal tak, že sa hodil. Hodil sa na kadečo a tiež aj na rozháňanie. Rozháňali sa s ním demonštrácie, barbecue (čítaj bárbikjú) a odstraňovalo sa ním kalamitné drevo v Tatrách. Pomerne efektívna je jeho aplikácia na likvidáciu mandeliniek. Mandelínky pokropené zapáleným napalmom sú nekonzumovateľmé podobne ako ich škodliví hostitelia: zemiaky. Napalm je humánnou súčasťou šírenia demenkratických ídeí a rozvojovej pomoci na ďaleký východ.

Podľa určitých zdrojov je napalm aj jednou z horúcich módnych noviniek. Ide o špeciálny gél na vlasy, ktorý bol odkukaný od podobne stajlovaného módneho hitu, používaného Elvisom Presleyom. Je náhradou za nekresťansky drahé značky od nemenovaných výrobcov. Jeho pokročilí užívatelia ho počas rande používajú na grilovanie safalátok, čo sú v podstate špekáčky.

Zbrane
Child02 Atómový bimboBazukaBombarďákyBomboniéraGlockGumipuškaJadrová hlavicaHlavodrťKalašnikovMačkopalNapalmPAUKPäsťPištolPuškaSamopalSamove zásobníkySexbombaStealthTankVáľok GAR15