Narcis

Z Necyklopédia

Narcis 1

Klasický narcis

Narcis 2

Jeden známy narcis

Narcis môže byť aj kvet, ale beriem to z hľadiska ľudského, čiže Narcis je človek, ktorý neskutočne miluje kvety narcisy a je nimi posadnutý natoľko, že si každý deň pripomína deň narcisov (tento deň je obyčajne 27.3.) Narcis je dosť ojedinelý druh človeka, preto ho možno stretnúť hlavne v kvetináči alebo v úrodnej pôde. Typická farba narcisu je telová (prirodzene, je to človek), ale jeho obľúbená farba je žltá (domnievajú sa Americkí vedci). Narcis prežíva v každom podnebnom pásme, je to nenáročná odroda človeka, a preto sa dokáže prispôsobiť takmer akýmkoľvek podmienkam. Najčastejšie sa však vyskytuje v U.S.A. (Spojené štáty Americké), kde je týchto narcisov až príliš veľa. Narcis je obvykle sebavedomý a preceňuje svoje schopnosti natoľko, že sa môže zrútiť. Či už do vody, bahna alebo piesku. Taktiež sa môže zrútiť aj psychicky a vtedy je potrebné privolať rýchlu pohrebnú pomoc. Číslo na rýchlu pohrebnú pomoc je 211 (ak by niekto nevedel). Narcis má obvykle hnedú farbu vlasov, ale prioritná pre neho je vizáž. Ženy majú najčastejšie na sebe 7-15kg make-upu (čítaj mejkapu) a vo väčšine prípadov to dopadne zlým výzorom. Muži si vo väčšine prípadov obliekajú spadnuté nohavice, v ktorých potom vyzerajú ako posratí, pretože časť nohavíc je spustená práve medzi nohami. V tomto prípade to tiež dopadne ako u žien-katastrofálne.