Negatívna energia

Z Necyklopédia

Negatívna energia je jednou z najvýznamnejších foriem energie, ktorá sa kedykoľvek a kdekoľvek v prírode vyskytuje. Je to energia, ktorej energetická hodnota negatívne ovplyvňuje cielený subjekt. Subjektom môže byť predmet neživej prírody ale veľmi často býva obeťou vplyvu negatívnej energie živá bytosť, ktorá je negativizmom nabitá od inej živej bytosti.

[upraviť] Negatívna energia medzi živými subjektami

Najčastejšie sa jedná o nabíjanie negativitou od osoby, ktorú obeť z nejakých iných dôvodov nemôže poslať do riti. Môže to byť:

  • vďaka citovým väzbám: prípady príjemného rozhovoru so svokrou, milou prepotenou susedou, či napitým susedom vo výťahu, či rozhovor s kamarátom, čo všetko má, všade bol a všetko videl a pod.
  • vďaka negatívnej/ nerovnocennej väzbe: medzi nadriadeným a podriadeným v práci:
    • v prípade vzťahu keď sme nadriadení ide o rozhovor s riťolezom a prehnane aktívnym podriadeným, pri ktorom sa treba súhlasne usmievať a pritakávať a ani bohovi nezazvoní mobil....
    • v prípade vzťahu keď sme podriadení:
      • a nezadarilo sa, máme průser a IQ šéfa je nastavené na vybíjanie svojho ega. Možné a aj isté je, že si aj tento šéf zlízol svoj podiel od svojho nadriadeného.
      • a zadarilo sa, sme dobrí, čo šéfa natoľko naserie, že cíti potrebu prezentovať sa filmovaným pchaním sa do riti. Šéf sa hrá na to, že je niečo viac, že ští, či serie iným spôsobom a jeho hlad po kariére nie je až taký silný. Tvári sa, že je tímový hráč. Je to na ňom vidno, ale jeho ústa vypúšťajú kokotiny, ktoré by mu nezožral žiaden bilinožravec a keby zožral, tak zdochne na mieste. Po hromade chválospevov reálne uvažujúci podriadený odchádza s pocitom, že to dojebal a zvýšil sebe aj kolegom štandrad požiadaviek na jeho výkon, čo ho koniec-koncov môže stáť aj miesto. Je to nabitie negativitou jak hovädo.

[upraviť] Fizykálne charakteristiky negatívnej energie

Energia je forma fyzikálnej veličiny. Poznáme veľa energií (slnečná, elektrická...) ale pravdou je, že ani jedna z mnohých energií sa nevyrovná najsilnejšej energii ktorú predstavuje negatívna energia:

  • Označenie - nge
  • Základná jednotka - 1 krok = cca 75 cm

Sila negatívnej energie sa nedá merať ale môžme pomocou meracieho prístroja ktorým je Negatometer, zistiť kde je najväčšie množstvo negatívnej energie na rozlohe maximálne 100 m. Negatometer je veľmi praktický ale aj prešibaný. Stále ukazuje inú svetovú stranu ale snaha sa cení. Podľa svetových prieskumov bolo zistené, že najväčšie množstvo negatívnej energie bolo zistené v školských kabinetoch, najviac u fyzikárov.

Negatívna energia sa nachádza v jadre alebo ťažisku telesa v podobe rôznorodej a nesúmernej aury. Niekedy sa nachádza aj v lave hostiteľa ale je to len veľmi ojedinelé. Negatívna energia sa nedá znížiť ani natrvalo odstrániť, dá sa iba zvýšiť pôsobením zlomyseľných myšlienok.

Po úmrtí hostiteľa sa negatívna energia nestráca ale nachádza sa v podobe neviditeľnej sadze v okolí kde pred zahynutím hostiteľ žil. Môžme ju prirovnať aj ku duchovi. Negatívna energia sa môže samovoľne premiestňovať ale nemožno ju odstrániť (ako už bolo spomínané). Živý sa strachom zo skúšania a testov, posilňuje ju aj rozdávanie pätiek a písanie upomienok do žiackych knižiek. Neznáša vyrušovania a tento pocit nedôležitosti ju deprimuje. Vedci naďalej pracujú na jej ďalších prieskumoch.

20110414071335!Puccini.jpg Choroby Migrena.jpg
Akútny zápal sviečokAlkoholizmusBarbaricitidaBurčákový nosČechomorDebilEMOGastropatizmusHomosexualitaKleptomániaKokotnosťLamerstvoMor ho!NedojebanitidaNegativizmusNegatívna energiaNegritidaNevinofobiaParanojaPohlavné chorobyPrasacia chrípkaRakovina prstovRosamunde PičerováRusifilitídaSamovznietenieSelfieSocializmusVýmelZhubná kefkaZolosynteza