Nezrozumiteľná reč

Z Necyklopédia

Dostali ste sa sem cez odkaz? Aj ja -) Ale Chuck Norris ešte nie.

—Dáky Kokot!

NinjaTurtles2.jpg

Nezrozumiteľnou rečou vie rozprávať iba Chuck Norris, ktorý oprávnil slovenských tiež nazývaných Kokotov vrátane toho, čo sa podieľal na zmysluplnosti bytia (a aj bitia) tohoto článku. Je to všetko aj tak nahovno, lebo hovno jej každý a aj nikto rozumie a chápe tiež.

Počas roka 2008, 2009 P.V.T. a až do roku 2017 sa ňou, nezrozumiteľňou rečou, bystro a intuitívne naučili rozprávať najebaní opilci, iní či oné a aj ľudovia a 90% detí. Vyznačuje sa tým, že jej jednotlivé odstavce a súvetia (holé vety nie) v pravidelných intervaloch začínajú slovom „Rozumieš...“, „Dá sa povedať aj...“ a i tak podobne.

[upraviť] Dnešný výskyt

Dnes ju ovláda každý kokot a teda aj ja, Ty, Oné, Ho, Sa, Ta, a každý politik ktorý sa aspom raz rozprával hodinu s Mikulášiom. A aj taký, čo ho počúval a tvrdí, že pochopil je v prdeli, lebo je obyčajný riťolez, čo pochopil iba to nekonečné nič.

[upraviť] Tajné informácie

Tajné vojnové tábory v kokotove a v piči si posielajú informácie tajnou a veľmi veľmi nezrozumiteľnou rečou a práve preto, že jej nerozumejúmŕtvi - kokoti! Túto správu posielal Hitler Bushovi počas druhej svetovej rujny: \|ˇ^˛°€[]{°˛^´ł`'ł<Ł]}łŁ><łłŁ<$>Ł&{@ čo znamenalo Đđ]*\^÷'`÷'&#@*ł*¤<×÷~ a kvôli tejto skurvenej správe sme už teraz, 21. 16. (21. sprostember) 2019, mŕtvi. Tým chcel ten nacista povedať, že ak nedostane do 4 dní jablkový koláč, tak začne obsadzovať územia a čistiť svet od debilov podobných tým, čo napísali tento článok.

[upraviť] ÷'`÷'&#

|^˘¨´{\ß^€ŁĐ[]'ß|€÷´°˝<]Đ[Ł\ß^˝¨°˛€¨˝~˘°˛{@\€]€˛}đˇ^{@đ€\{˘¸¸˘°´˝¨~Đ[Ł{<>*×>][đŁ}<Łđ{\|˘€´˙]˘^˛{đ]ł[@Ł$[˝'Ł$Đ]$ł\|đ]{ĐĐ~ˇ°˘]ˇ^^˘°°`Ł˛°^˙`°'˝´÷`<łŁ$>Ł.

Tamto hore je iba jedna spisovná veta nezrozumiteľnej reči. Si predstavte, že pápež povedal, že „jej ani Kristus nerozumie“. Tak ho nasral, že požiadal scestovaného Krištofa, ktorý už s kdekým pil, že nech nájde nejakého, že nesfetovaného chuja, čo ju prečíta a vysvetlí. Sa Krištof nasral, že ani Superman, o tom že figu vedel, tak si vravel, že hádam Albert Zweistein a ani tak nie a tak povedal Budhovi že do týždňa chce mať z nej (vety) štvorstránkový referát. Budha odvtedy iba sedí priblblo sa usmieva a tlstne...

[upraviť] Záver

Ste po prečítaní tohto článku ešte väčší jeleni a lane ako na začiatku. Serte na to, však má byť nezrozumiteľný: Ta to bol jeho pravý umelecký zámer. Takže nakoniec autorom tohto hesla je skutočný umelec a nie len tak ledajaký kokot... či?

DvojJazyk.jpg Cudzojazyčné články
AAAAAAAAA!BielaBodkaCudzojazyčné prísloviaDe factoHieroglyfyLambe mihi natesLorem ipsumNezrozumiteľná rečNičPikachuQQQJozef TisoVuvuzelaΟυροβςaβóροςแม้วโครซัค วินเด้าส์
Poznámka redaktorov: Podobné hovädiny ako sú tieto nám sem nevkladajte! Budú aj tak čoskoro zmazané!