Nick Sloter

Z Necyklopédia

Triezvy janko Štátny znak SR Ján Slota Štátny znak SR Slovensko kraje
miluje tento článok
Lebo nie je po maďarsky!

Nick Sloter
Nick Sloter

Nick s mamou.
Narodenie 4. august 1976
Rodičia Dvaja

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Nick Sloter sa narodil 4. augusta 1976 P.V.T. (4 a 8 sú druhočísla) na nejakom ostrove kdesi v nejakom mori. Keďže jeho fotrovci boli drbnutí tak sa rozhodli, že prídu do Slovenského Impéria konkretne do Bratislavy (začo tým starým fasom ďakujeme).

[upraviť] Nickovo detstvo

Nick sa ako malý strašne hrával so stavebnicou Merkur, ktorú mu otec kupil v Priori na Kyjevskóm Námesti (počuj Majdan) či kemu to vlastne patrilo.

Raz ale dostala jeho mama Bony a tak išla do Tuzexu, kde malému Nickovi kúpila Autobus na ovládanie. On bol z neho samozrejme mimo a už nič iné nechcel len byť autobusárom.

[upraviť] Nick na strednej

Tam si nehal narásť dlhé vlasy a dal si ich do copu. Učil sa za automechanika aby si vedel opravovať autobus. Nick bol aj záletnik a na jednej diskoteke, že U červenej armády zbalil nejakú čajku potom čo jej kupil žltú malinovku. Tam mu samozrejme zato dala a ona mu potom povedala že je dcéra Pepa Horáčka, ktorý bol riaditeľom Nickovej školy. Ten následne nato sa mu v škole vyhýbal.

[upraviť] DPB hľadá šoférov

Presne na toto Nick čakal. Zamestnal sa hneď u nich a dostal Hríbikový Ikarus 280, ktorý bol o dva roky starší ako Nick (číslo dva je prvočíslo).

[upraviť] Nick na cestách

Tento človek neni šofér. Autobusom jazdí ako sa mu chce (dá sa povedať, že ako kokot), večne mešká síce to je v Bratislave bežný jav. Najčastejšie jazdí linku 21 no objaví sa aj na iných linkách. Ľudo keď vie kde je Sloter, tak radšej tade ani nechodí a telefonuje všetkým svojím známym aby použili inú cestu.