Nirvana

Z Necyklopédia

Nirvanabuddha

Erotická soška znázorňujúca hysterického Buddhu sediaceho pod stromom, ktorý už-už dosahuje anti-orgazmus, nevyhnutný pre priblíženie sa k legendárnej nirvane.

Nirvana je(bola) hudobná skupina, ktorá hrala tak, že lavírovala od kľudu po chaosa. Zároveň za Nirvánu označujeme stav, kedy sa obyčajný ľudo sebazblbovaním dostal od relatívneho chaosu a úzkosti, do stavu v ktorom mu je všetko jedno.

Podľa určitých indícií bol priekopníkom Nirvány istý Budha. Podobne ako hudobná skupina aj on tieto stavy dosiahol vďaka psychotropným látkam, ktoré normálni ľudovia poznajú ako drogy.

[upraviť] Náboženstvo

Princ Szighartu bol prvý, ktorý na chvíľu odišiel do Nirvany, ale sa vrátil, aby stretol Ježida. (Tento cieľ zatiaľ nebol dosiahnutý.) Jeho rozhodnutie vrátiť sa a zdieľať život bez kanalizácie spolu s ostatnými Indmi sa stal dogmou pre tzv. Buddhizmus -- buddhovské učenie; viera, že ničnerobením sa dá dosiahnúť osvietenie.

Bird hand
>>Nirvana je ako polievka v závodnej jedálni<<

Z pohľadu buddhovského náboženstva je pre dosiahnutie nirvany nevyhnutnou podmienkou neuľpievanie na dosahovaní nejakej méty. Nirvana teda pre buddhistu nemôže byť vytíčeným cieľom a je dosiahnuteľná iba ak človek nepocituje chtíč do nej ísť. Správnou cestou je teda vlažný život flegmatika.

Pochopenie, že každá snaha je škodlivá pre spásu je hlavným dôvodom zaostávania východu ďaleko za západom.

Je ukázané, že buddhovské bláboly si vybrali svoju daň aj na našom osvietenom kontinente a značná časť tzv. mládeže, dovtedy holdujúcej iba ľahkým drogám a sexu prestúpila na túto aziatskú zlo-vieru. Výsledkom sú zmätení jedinci, požierajúci klíčky a huliacim trávnatú cigaretu rozjímajúci nad svojim zriedeným mozgom, otŕčajúci vlastnú zbytočnosť, ktorú považujú za lásku ku všetkým tvorom, ktoré ich ignorujú.

Arci-zlosynmi buddhovskej dogmy sú Dalajláďa, Syr Čimnoj a SS Oleh Nydal.

[upraviť] História

Po vynáleze očkovania proti malárii a guľometu bolo možné rozšíriť civilizáciu aj na miesta postihnuté buddhovskou dogmou. Niektoré boli čiastočne vyliečené. (Predná a zadná India.) Ostatné miesta boli aspoň stabilizované.

Vínimka: Nirvanu dosiahol jedine ľud Kambodže, kde Pól Potov režim skombinoval učenie Nirvany (východného nihilizmu) a leninizmu (západného nihilizmu), aby dosiahol stav absolútnej ničotnosti ešte na zemi.

[upraviť] Filozofia

Finálny stav odpútania sa. Je nič, prázdny. Nie je ho možné opísať pojmom. Ak by nirvana umožňovala pocity, každý existencialista (existenčný typ so šálom na krku) by chrochtal blahom - takto iba chrochtá.

Po odchode do Nirvány nie je nevyhnutné sa znovu reinkarnovať.
Nič je intelektuálnym a duchovným cieľom prílušníkov východnej kultúry. (Ako bolo vysvetlené v časti história.)
Príslušníci západnej kultúry odchádzajú do nirvány po smrti; automaticky.

[upraviť] Pop kultúra

Nirvana bola depešácka skupina, ktorá spievala neurčité texty za doprovodu zlej hudby. Dnes už neexistuje. Väčšina nahrávok bola premazaná. Curt Kobain (Čítaj kombajn), účastník tejto depešáckej príšernosti, sa snažil do Nirvany dopracovať, ale neúspešne. Podľa svedectva E. Presleyho (taký americký Karel Gott) sa Curt stále ešte pohybuje po okolí a sľubuje. Bolo to takto: Elvis stretol Curta a pýta sa ho, či mu doniesol sľúbené CD (nahrávka skupiny Ghýmes). Curt sa plesol po hlave a zvolal: "Joj, ja hlava deravá."

Bird hand
>>Keď si hysterický Buddha hladkal vajká, za chrbtom mu vyrástol strom, potom nakukol do Nirvany<<

Existuje tiež množstvo ľudí, ktorí sa Curta snažili privolať nazad (Courtney Lowe medzi nich nepatrí). Expertom na špiritizmus sa Curt zjavuje na požiadanie a dokáže odpovedať po Slovensky. Niektoré známe frázy zvláda aj v angličtine. Počas svojho zjavenia v predvečer Helloweenu veriacim odkázal: "Hlavne bacha na Ježiša!"

Necyk
NECYKLOPEDICKÉ zamyslenia
Thinker

AnonymMnohoNekonečnoNezmyselSomarinaKtoNiektoNiktoNiečizmusNiečoNiečo inéNičČosiČokoľvekVšetkoVšadeMalé tudleVeľké tudleOmylKamarátNepriateľDebilHovädoSviňaZmrdMoralistaKokoti medzi namiKoniec svetaKoniec koncovDnesHmotaNonameSlovoVtipnoPozeraj ako čítašPočuj ako píšešSmrťSpasenieNirvanaParadoxVesmírZázrakŠťastieMatka prírodaPravdaPravda o zániku dinosaurovEuklidove vetyRacionalizmusVetrológiaMurphyVŕtanie si do kolenaStúpanie do hovnaHlas úduZákon padajúceho hovnaPrečo je filozofia nahovnoLogika
Chlad slovenských žien a ich vplyv na globálne otepľovanie.Energetická efektivita pri balení slovenských žienMýtus o Slovenkách ako najkrajších ženách na svete

Thinker 2