Noc

Z Necyklopédia

Deň či noc – slepému je to jedno...
RAY OF DARK

Prvé pokusy s ručným emitorom tmy.

Noc ako taká je neprítomnosť svetla a tepla. Celkovo sa dá povedať že ide o protiklad úkazu zvaného deň. Cez deň sa po nebi prechádza slnko, v noci je to mesiac, ktorý je dôležitejší ako slnko, lebo keď svieti je v noci aspom trochu svetla.

Noc sa začína najneskôr okolo 20:00 hod a končí tak skoro ráno že sa autorovi tohto hesla sa ešte tento jav nepodarilo exaktne odsledovať. O ďalšom priebehu empirických výskumov budeme (možno) informovať formou updateu. Noc sa vyznačuje okrem neprítomnosti svetla prítomnosťou teenagerov pod vplyvom rôznych viac či menej návykových látok. S pribúdajúcimi hodinami pribúda aj podguráženej mládeže, čo môžeme využiť na meranie času. Keď sa noc chýli k svojmu koncu slabší jedinci prechádzajú do štádia nazvaného nirvána.

[upraviť] Popis

Einstein

prof. doc. ing. Albert Zweistein kkt

Noc sa vyznačuje neprítomnosťou svetla a prítomnosťou tmy. Tma nie je, ako si sektári fizyci myslia, neprítomnosťou fotónov, ale ako ukázali empirické pokusy prítomnosťou antifotonov. Častice tmy sa šíria rýchlosťou väčšou ako je rýchlosť svetla. Toto tvrdenie popiera tvrdenia špeciálnej teórie relativity, ktorú postuloval prof. doc. ing. Albert Zweistein, kkt, ppc. Z uvedeného vyplýva existencia šero fotónu, ktorý zabraňuje pohlteniu fotónov antifotónmi a vzniku permanentnej čiernej diery. Z fizykálneho hľadiska sa jedná o turbínu a z biologického o hovno.

[upraviť] Využitie

Noc ako taká má využitie obmedzené na niektoré činnosti vid: sex, drogy a alkohol. Ďaleko väčšie využitie majú antifotony a to konkrétne vo vojenskej technike. V súčasnosti sa v "spriatelených" USA plánuje vývoj zbrane založenej na produkcii antifotonov. Cieľom je vytvoriť reflektor emitujúci antifotony smerom na nepriateľa čím ho jednak zmätie a jednak oslepí. Takto predpripravený nepriateľ bude neschopný útoku ani úteku. Týmto bude vydaný na milosť a nemilosť naši hrdinským bojovníkom.

[upraviť] Ekologická likvidácia

Ekologicky likvidovať noc je tak veľký nezmysel, že sa v najbližších mesiacoch očakáva smernica EU podrobne popisujúca postup a administratívne úkony potrebne pre získanie štandardu ISO666 a EURO88.

[upraviť] Pozri aj

V iných jazykoch