Noe

Z Necyklopédia

Noe
Noe

Noe vykonáva test progresu potopy.
Narodenie 1056 P.V.T až 1663 P.V.T.
Pangea
Úmrtie 2006 P.V.T. až 2763 P.V.T
Niekde pri Ararate
Známy vďaka alkoholu, ohanbiu a arche
Manželka len žena,
meno sa neuvádza
Deti Šém, Chám a Jáfet,
dcéry nedôležité
Rodičia Lámech,
matka nevýznamná
Príbuzní zomreli pri potope
IQ 20

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

"Prečo ten chuj Noe nezabil tých dvoch komárov?"

- poštípaný anonym

Noe, Noah, Noach (* 1026 P.V.T. - † 2006 P.V.T.)[1], populárny biblický alkoholik, staviteľ korábu na púšti (čiže zrejme vynálezca ťavy). Zakladateľ prvého génového archívu zvaného archa.

[upraviť] Mladosť

Noe mal ešte sotva 500 rokov a už splodil troch synov, Šéma, Cháma a Jáfeta. Z dnešného pohľadu sa 3 deti za 500 rokov nezdajú veľa, ale treba si uvedomovať, že vtedy ešte nežili tak plodné etniká ako dnes. A možno mal Noe okrem synov aj veľa dcér (dcéry sa pochopiteľne neuvádzajú). Medzi tým s pozemskými ženami sexovali aj bohovia (anjeli?), a z tohto medzidruhového kríženia sa rodili obri a stávali sa hrdinami (napr. barbar Onan). Boh na tento vývoj zareagoval trochu nelogickou poznámkou:

"Môj duch nebude prebývať v človeku naveky, lebo on je len telo; a žiť bude stodvadsať rokov."

- Boh osobne

Napriek tomuto Božiemu nariadeniu si Noe vo svojich 500 rokoch veselo ďalej žil. Dokonca aj keď sa Boh, ktorý je láska, celkom nasral a rozhodol sa nás vyhladiť, vybral si práve prestarnutého Noeho za správcu novozriadenej génovej banky. Vidíme teda, že ani Božie výroky netreba brať príliš vážne. Aj Noeho synovia žili dlhšie ako sa na človeka podľa Boha patrilo, takže je zrejmé, že tých 120 rokov bol len taký Boží Bluf. Krátko žijeme až dnes, hoci nás medzitým Ježid spasil a Boh nám všetko odpustil. Spasenie asi pre Boha veľa neznamená.

Každopádne, Boh bol nasratý na celý svet, a keďže nečítal slová Tolstoja: „neprotiviť sa zlu násilím“, inšpirované Ježidom, čiže vlastne sebou samým, urobil ďalšie nelogické vyhlásenie:

"Koniec nastal každému telu predo mnou, lebo pre ľudí zem je plná násilia. Vyhubím ich zo zeme."

- Boh osobne

V týchto dňoch Noe konečne dospel a bol poverený úlohou postaviť drevený koráb, trojposchodový, dlhý 150 metrov s jedným oknom a jednými dverami, aby sa doň zmestili všetky druhy zvierat, aj s krmivom.

[upraviť] Potopa

Noahs-gunboat

O vyhynutí dinosaurov počas potopy sa vytvorili viaceré teórie.

Noe zobral zo "zvierat čistých", čiže jedlých, po sedem párov, z ostatných po jednom páre. Nevieme ako ich tam popratal, dokonca ani lužisti to zatiaľ neprezradili, od nich však vieme, že vtedy (pred 4500 rokmi) existoval ešte iba jeden kontinent, takže príchod tých zvierat na archu bol jednoduchý a tých druhov bolo vtedy menej ako dnes a dnešné druhy sa vyvinuli až po potope. Je aj možné, že to bolo ako v tomto citáte, ktorý okrem Necyklopédie nikto nepozná:

"A Boh zmenšil všetky zvieratá, že boli ako zrnká piesku, nasypal ich do nádoby a dal ju Noahovi i riekol: "Ale ich nevysyp!". Noahova žena však (vždy sú ženy na vine), nebola opatrná a odsypala i dinosaury, i mamuty, i jednorožca, i niet ich viac na svete."

- Neznámy prameň

Zobral tam aj svoju rodinu. Je zvláštne, že sa mu na archu nikto iný netlačil. Asi ho mali za cvoka,ktorý v púšti stavia loď a nedocvaklo im to včas.

Potom Boh zaplavil všetko, vrátane zvierat a rastlín, lebo aj tie ho ho niečím nasrali. A 150 dní bola potopa, až potom si Boh na Noeho spomenul (medzitým mal inú prácu) a vytiahol zátku a voda odtiekla kamsi do vesmíru. Všetci pristali na hore Ararat. Noe z tých zachránených zvierat rovno pár spálil na oltári a Boh ucítil "ľúbu vôňu spáleného mäsa", čo ho konečne ako-tak udobrilo. Z vďačnosti potom vydal všetky zvieratá do našich rúk, aby sa nás báli[2] a boli našou potravou. Urobil aj dúhu, aby bol happyend[3].

Potom nastala ekologická kríza, pretože vypustené zvieratá nemali čo žrať - tráva 150 dní pod vodou nevydržala a ak mäsožravce nejaké zviera zožrali, automaticky vyhynulo, pretože bol len jeden pár. Dnes to voláme druhé masové vymieranie. Našťastie Darwin zoslal evolúciu a aspoň tie najschopnejšie zvery nejako prežili.

[upraviť] Alkoholizmus

Ožratý Noe

Vyobrazenie incidentu, všimnime si, ako sa Chám smeje. Čo bolo na tom ohanbí také smiešne?

Prvé, čo Noe po odchode Boha urobil bolo, že založil vinicu a hneď z prvého burčiaku sa schľastal ako divá sviňa. Potom tam ležal bez šiat a jeho syn Chám mu uvidel ohanbie. Povedal o tom bratom, a tí mu to ohanbie zakryli, pričom to zvládli tak, že sa mu na orgán nedívali. Keď Noe pretriezvel, kruto[4] potrestal Chámovho syna Kanaana "za to, čo mu urobil", hoci pipíša mu videl Chám a ožral sa Noe osobne. Takto bol vynájdený zákon padajúceho hovna. Existujú však domnienky, že Kanaán, keďže bol potrestaný sa tiež musel nejako previniť. Teológovia došli k názoru, že Kanaan spiaceho starého otca pretiahol a z Biblie sa tento pikantný detail vytratil až v puritánskom stredoveku.

Je možné, že práve Noeho alkoholizmus spôsobil určité prehmaty aj v záchrane biodiverzity a svetového kultúrneho dedičstva. To, že zachránil kadejaké pásomnice a šváby, ale pripravil nás napr. o všetky dinosaury či artefakty po Adamovi[5], je viac než poľutovaniahodné. Ale, možno to bolo súčasťou Božieho plánu a Noe je teda bez viny.

[upraviť] Dnešný stav

Noah-ark-grass

Ako vidíme, zatiaľ, čo paluba Noemovej archy sa nezachovala, obrys trupu dokonale skamenel (ako je to u lodí zvykom), aby nám naveky pripomínal Noemovo ohanbie. Jehova nechce aby sme sa zbytočne pýtali, skamenelinou čoho sú tie ostatné skalné štruktúry okolo archy.

Noemovi potomkovia a zvieratá, čo prežili plavbu, ešte stále žijú. Niektorí sa stali černochmi afro-afričanmi a aboriginmi, iní belochmi a ďalší aziatmi, niektorí sa zmenšili na Pygmejov, iní zas narástli. Ale stále sa na seba podobajú, však sú jedna rodina. Aj zvieratá sa dovtedy vyvíjali, pretože evolúcia neexistuje.

A hoci Boh vraždí masovo aj naďalej, naozaj už celosvetovú katastrofu nedopustil,takže zatiaľ môžeme povedať, že neklamal. Plánuje síce katastrofu s pracovným názvom Armagedon, ale možno z neho nič nebude, pretože Boh sa bojí železných vozov[6], a tých dnes majú naše armády požehnane. A keby bolo najhoršie, je tu aj Brús Výlis. Takže môžeme spávať pokojne.

Alkoholici tiež stále existujú, dokonca už nepijú len víno, pretože Boh nám odvtedy požehnal aj pivo a ducha svätého. Je to tak správne, pretože morálne posolstvo Noemovho príbehu nám jasne hovorí „alkoholizmus na cti netratí, pokiaľ nám niekto neuvidí ohanbie“. Aj ohanbia sa zachovali, hoci dnes ich už voláme kokot a piča, prípadne prirodzenie.

Čo je zaujímavé, stále tu je aj archa, hoci medzitým skamenela. Jedného dňa našli na svahoch Araratu bádatelia, popíjajúc pri tom Ararat vo veľkých dávkach, jej skamenelý trup a k tomu hŕbu nádherných artefaktov ako sú kotvy, samozrejme tiež kamenné. Toto je dôkazom, že celý tento článok je absolútne seriózny a pravdivý.

[upraviť] Referencie:

  1. Dátum od stvorenia sveta podľa židovskej chronológie, podľa iných výpočtov to bolo až o 500 r. neskôr, tie roky v Biblii sa počítajú ťažko.
  2. Ak sa nás teda nejaké zviera nebojí, rúha sa tým Bohu, Gen.9:2
  3. Keďže jeden z Noemových synov bol homosexuál, dúha sa stala ich symbolom.
  4. Urobil z neho otroka svojich bratov, teda zvyšných Chámových synov, Gen.9:27
  5. Zvlášť cenné museli byť Adamove pamäti (pokiaľ si Adam niečo pamätal a vedel písať) alebo napr. nahryznuté jablko, ktoré Adam uchovával zavarené v alkohole. Noe, samozrejme, alkohol vychľastal a jablko hodil do mora.
  6. A Hospodin bol s Júdom, a tak vyhnal obyvateľov pohoria, lebo nemal smelosti vyhnať obyvateľov údolia, pretože mali železné vozy." - Sud 1:19
Biblické a kresťanské témy na NECYKLOPÉDII. BibleWarningLabel
Eden

Starý zákon
Boh Jahve Jehova Zem Matka príroda Genesis Genezis Exodus Numeri Biblické ženy Had Dedičný hriech Desať prikázaní Jób Mojžiš Nazareth Noe Potopa Články o stvorení sveta Koniec sveta Raj Čert Satan

Nový zákon
Biblické ženy Ježiš Ježid Panna Mária Pápež Vianoce Veľká Noc Turínske plátno Spasenie Celibát Pánboh zaplať Tridsať strieborných Ján Vykupiteľ (Žilina) Ján Vojtaššák Kostol Kadenie Neviditeľná ruka trhu Ján Hus Náboženské sekty Lužisti Jehovisti Svedkovia Jehovovi Prorok iSlam