Nogger

Z Necyklopédia

Hups! Hľadáte "Nigger"? Ste rasista! Vaša IP adresa bola poslaná na Ministerstvo vnútra SR, Spišiak je už na ceste a Lipšic pripravuje tlačovku!

[upraviť] Popis

Nogger (lat. negritos norwegius) je názov pôvodného obyvateľa Nórska, ktorého existencia bola pre slovenských fanúšikov exaktných vied dlho veľkou neznámou. Existenciu tohoto vzácneho druhu sa podarilo odhaliť externému redaktorovi Necyklopédie, ktorý si neželá byť menovaný, počas svojej expedície do hlavného mesta Nórska - Osla(slov. Somárikovo, čes. Oslíkovo, maď. Nem Nagy Ló).

Pangea.jpg

Pangea 84545 P.V.T - Prvé sťahovanie negrov národov.

[upraviť] Pôvod

V roku 84545 P.V.T., keď bola ešte Zem plochá a existoval len jeden jediný kontinent, tzv. Pangea, bol celý ľudský rod sústredený v jednej oblasti, a to oblasti dnešnej Ghany v západnej Afrike. Ghana, dnes svetový producent kakaa(pozn.red. súvislosť medzi týmto faktom a pigmentovým stupňom človeka tej doby je čistá špekulácia s rasistickým motívom), bolo ideálnym miestom pre život. Nakoľko ale človek od čias Adama a Evy je tvor nespokojný, jedného dňa si povedal, že už to nie je dosť cool, a rozhodol sa zložiť zlaté reťaze z krku a zdvihnúť kotvy. Táto udalosť vošla do dejín ako Prvé sťahovanie národov. Bosý, len s vreckami plnými čokolády, prešiel z Afriky cez Veľkú Moravu až do Škandinávie, keď jedného dňa zakotvil na mieste, kde mu bola kurevská zima. Tu zbadal zviera, ktoré sa náramne podobalo na somára, akurát malo parohy - príde nám to smiešne, že tento negger nogger nevedel, že sa jedná o losa, ale keby tomu bolo inak, dnes by sme nepoznali Nórsko, tobôž nie Oslo. Známa nórska spisovateľka s východoslovenskými koreňmi Nórika Nórbertsson von Mojsej opísala túto udalosť vo svojom diele Noggerland takto: "I stojí nogger, postáva a klepoce zubami. Čokoláda tvrdá ako šuter. Niečo pod zub by si dal, ale keď okrem tohoto somára tu ninto nič iné. Tak, ale lepšie ako drátom do oka. Zaje..m ho!." Ďalej sa tam píše, že po víťaznom boji chcel tento nogger zvolať "osol", ale nakoľko jeho inteligencia by sa dala podľa dnešnej stupnice hodnotiť ako imbecilita, pomýlil sa aj pri tomto štvorhláskovom slove. A tak vzniklo Oslo, hlavné mesto Nórska!

[upraviť] Nogger pôvodný

Pôvodný nogger bol piľný, domajší i poľný hospodár, ktorý sa živil čokoládovou zmrzlinou, ktorú vyrábal z losieho mlieka a ghanských kakaových bôbov. Nasledujúci obrázok je prvý exemplár svojho druhu, kde sa podarilo zvečniť noggra s losom. Pozornému čitateľovi určite neujde, že sú farby obrátené. Pripomíname, že nakoľko je táto unikátna fotografia veľmi stará, jedná sa o nigatív negatív.

Nigativ

[upraviť] Nogger moderný

Moderný nogger je na nerozoznanie od obyvateľa ktorejkoľvek krajiny. Stravuje sa v reštauráciách,

Noggrica

ženy sú emancipované, poznajú kozmetiku a súťaže krásy,

Noggrica

trpí civilizačnými chorobami akými je negritída, ktoré dokáže úspešne liečiť,

Noggrica

[upraviť] Nogger vo svete

Noggrica

Nogger grónsky - eskimogger

Noggrica

Nogger severoamerický - 50 centinogger

Noggrica

Nogger slovenský - Miro Nogger (počuj noga)

[upraviť] Nogger a Chuck Norris

Chuck Norris prednedávnom vyhlásil, že teória Prvého sťahovania národov je jeden veľký nezmysel, a že on je praotcom všetkých Noggerov. Že to myslí smrteľne vážne je fakt, že si dal oficiálne zmeniť meno na Chuck Noggerris.