Nora Mojsejová

Z Necyklopédia

Nora Mojsejová
Nora-Mojsejova

Nefalšovaná slovenská celebrita
Narodenie 12. október 1958
Košice

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Nora Mojsejová je vzorový príklad slovenskej celebrity političky. Jej význam a kariéra sa dá porovnať iba s Paris Hilton. Počas období, kedy nie je objektom záujmu médií jej v publicite vynikajúco sekunduje jej druhé „Ja“, taká istá nula, ktorá má meno Braňo.

"To sa nemalo Kapor na torte volať, ale to sa malo jebnutí ľudia všetci na torte volať."

- Nora Mojsejová

[upraviť] Charakteristika

O význame osoby Mojsejovej nie je ani nikomu nič známe. Údajne je podnikateľka a na verejnosti sa prezentuje ako majiteľka nesmierneho bohatstva a neobmedzená míňačka peňazí. Popri tom je z jej vystúpení absolútne jasné, že má vyjadrovanie prerastenej dedinskej sliepky. Nie je ale jasné, kto by takéto indivíduum oslovil na serióznu spoluprácu, kto by s ňou uzavrel hocijakú zmluvu.

Nora Mojsejová sa riadi heslom: „Čím horšie, tým lepšie...“. Perie svoje primitívne kydy kedykoľvek a kdekoľvek. Keď už ničím iným, tak telenovelou na tému jej vzťahu s jej vymletým ožranom a údajným milujúcim manželom Braňom. Tvoria tandem, ktorý je zrkadlom vkusu národa.

[upraviť] Kariéra

Nikto presne nezverejní, prečo sa táto celebrita stala známou. Možno to bolo tým, že si narazila o 10 rokov mladšieho zajačika, ktorý sa zabával nahrávaním hair metalových pesničiek a možno tým, že sa veľkohubo prezentovala ako bohatá podnikateľka, ktorá si doma chová psa a toto blonďaté mladé, na Prednej Hore preliečené zvieratko. V každom prípade jej pomohol ďalší jej krajan, Vilo Rozboril. Bolo to po tom ako sa v niektorej rozborilovskej šou, kde sa akože venovali bezdomovcom. V tomto období bol v slovenských médiách boom zábavy nazvanej reality show.

V programe Mojsejovci Nora otvorila svoj dom a natiahla do neho chásku úchylov a spodiny, ktorá na pozadí gýčových pompéznych kulís zariadenia obydlia pútala pozornosť verejnosti. Po Mojsejovcoch nasledovali kydy, ktoré Nora produkovala spolu s afektovanou Darinkou Rolincovou v programe nazvanom Nákupná Horúčka. Dosiahnutá sledovanosť stavala na mamone a plytkosti mentality Slovákov a mala úspech. Čo na tom, že po programoch si museli diváci vo svojich obývačkách pozametať kuracie hovná, ktoré im tam z televízora napadali.

Mojsejovci sa rozhodli perliť aj v TV HNOJ, kde komentovali nekomentovateľné až do doby, keď si to niečím nepresrali a tak na nich poslali ďalšiu hviezdu („Stár“) primitívnej zábavy: Joža Pročka. Pročko ich síce znemožnil, ale nevedno, či z vlastnej vôle, alebo už toho mal on, či jeho zamestnávatelia plné gule po Mojsejovcoch sa zľahla na chvíľu Zem. A Pročko šiel potom predávať domov do Haliče pizzu a moderovať firemné podujatia.

Po rokoch sa asi TV JOJ predsa len rozhodla skúsiť vsadiť na „hviezdu hviezd“ najprv cez stoku zvanú „Kapor na torte“. Zrejme tejto televízii učarovala sledovanosť Norikiných vyjadrení a tak sa táto superstar dostáva znovu a znovu na obrazovky. Je to hviezda, hodná medzinárodného uznania. Vystupovala ako líder aj v licenčnom projekte Šéfka. Objavuje sa v médiách pravidelne v dobách, keď už nie je o čom a vzorne reprezentuje slovenskú smotánku už aj za riekou Moravou.

[upraviť] Pár slov fanúšika Nory Mojsejovej

Táto prehistorická kurva o sebe tvrdí, že je hviezda z nudy ľudu. Doma vlastní chodiacu encyklopédiu a človeka, ktorý zožral (alebo vypil?) všetku múdrosť sveta a priľahlých galaxii - hovoríme o svetobornom Braňovi, ktorý vymenil svoje vidly za gitaru a svojou hudobnou tvorbou ukázal slovenskému ľudu, ako sa dá hudba dojebať. Jeho najväčšie hity sú - Ja chcem byť v dome, Tak ma do vod(k)y hoď. Ale nikto nevie, že aj napísal text Erikovi z Vyvolených - Každý deň je zo mňa iná žena. Pýši sa tým, že dokáže skladať piesne aj na záchode, keď serie, alebo močí, alebo onanuje, alebo serie a onanuje naraz. Tak či onak, vždy z toho vznikne sračka.

Ale späť k Nore. Táto "žena na úrovni" už kvôli svojim kožuchom zabila viac nevinných zvierat ako všetky ropné spoločnosti. Nebojí sa pýšiť svojím šatníkom, kde by obyčajný slovenský občan našiel peniaze na slušnú starobu. Taktiež je známa, že sa nemá rada s Danom Danglom a Petrou Polnišovou, ktorí ukázali tú inteligentnejšiu stránku Mojsejovcov, aj keď ich chceli vlastne zosmiešniť. Mojsejovcov však ťažko zosmiešniť - väčších debilov v Košiciach nenájdete. Najlepšia paródia od Dana Dangla bolo nahrávanie Braňových pesničiek. V paródii nehrá na gitaru, ale na vidly. Nora má aj pravého černobyľského psa "Kusaja". Je tiež veľkým fanúšikom Harryho Pottera (opäť sa bavíme o Nórike). Pracuje vo vlastnej firme, kde sedí na riti a tým je tak úžasne plnoštíhla. Taktiež je známa tým, že žerie len vybrané produkty ako napr. Horalka, Kávenka a vlastne všetky Lidl produkty v akcii.

[upraviť] Finančné problémy 2009 a Braňov alkoholizmus 2009-10

Keď sa obhajovala na článok, kde bolo napísané "špina z Pereša", povedala, že ako si to môže niekto dovoliť napísať, že ona má doma čisto. V roku 2009 bola však neprávom obvinená z faktoringového podvodu v hodnote 760 000 EUR, za ktoré si odsedela v base jednu noc. Skratka je to obyčajná primitívna špina ktorá má len načierno získané peniaze. Je veľmi hlúpa a skúpa, dokonca sa už pred Vianocami 2009 nechcela deliť o majetok ani so svojim "manželom" a tak ho vyhodila z domu. Nechce ho už nikdy stretnúť a povedala aj, že je pre ňu cudzí človek a takí majú v jej gýčovom dome vstup zakázaný.[1] Teraz už vieme, že bol pre ňu príliš málo gýčový a musela ho vymeniť za gýčovejší model.

Už o pár dní sa však manželia udobrili, skutočný problém - Braňov alkoholizmus - zažehnali a Silvestrovali spolu.

Po Novom roku sa rozhodli všetkým neprajníkom na Slovensku ukázať, že oni sú stále veľkí páni a tak 22.1. 2010 (to nie je prvočíslo) zorganizovali na protest toho, že Braňa nevybrali do Eurovízie, presne v deň začiatku Eurovízie veľkolepú šou, v ktorej obrátili na správnu mieru všetky nezodpovedané otázky, zverejnili nové konšpiračné teórie o tom, kto má niečo proti nim a ukázali nový nábytok, keďže ten starý po Braňovom alkoholickom záťahu skončil v smetiaku.

[upraviť] Výroky

  • Nechcem, aby to video bolo veľmi dlhé. Ja vám budem súkať videá každý deň, keď bude treba. Všetci, je to dobrovoľná záležitosť, dobrovoľná záležitosť. Klikne si len ten, kto to chce vidieť, len ten, kto to chce počuť.

Trea dodat, ze aktualne sliepka z Peresa sedi par mesiacov v chladku, ale ked vylezie, vznikne 87 dielny dobrodruzny film o stave nasej ubohej justicie (ved ju mali zavriet uz pred 15 rokmi) a o zlom zabochadzani.

[upraviť] Pozri aj

Dámy zo slovenského šou-biznisu, ktoré určite nie sú kurvy, ale sú už aj na našej NECYKLOPÉDII

Silhouette Female
Female Icon svg

ŽenaDievčaManželkaMamaStará maťDcéraVzdelaná SlovenkaStará dievkaSliepkaČajaBlondína

Lucie BíláMariana ĎurianováOľga FeldekováMaša HaľamováHedviga MalinováAnna MalíkováEva MázikováNora MojsejováIvetka RadičováPaviel RochnyakRuža z TopoľčianHelena von DráčkováAdela BanášováMária KotlárováAmerika KundínyováDyjana ChlórováMandarinka Rolincová