Obyvatelia Žiliny a ich maďarský pôvod

Z Necyklopédia

Baca.jpg

Slovenský bača.

Aj keď je to pre niekoho šokujúci historický fakt, obyvatelia Žiliny môžu mať tiež maďarský pôvod.

Obyvatelia Žiliny a priľahlých regiónov (Kysucké Nové Mesto, Čadca atď.) sa tradične považujú za najlepších Slovákov. Tiež sa vyznačujú extrémnou etnickou neznášanlivosťou (hlavne voči Maďarom) a otvorenými prejavmi rasizmu. Úlohou tohto článku je poukázať na paradox tohto javu - nenávisť voči Maďarom je tu totiž neodôvodnená, pretože aj samotní Žilinčania sú v skutočnosti Maďarmi. Žilinčania boli totiž v minulosti frknutí maďarskou krvou.

[upraviť] Genesis

Obyvatelia Žiliny pochádzajú z dedín a osád v širšej oblasti známej ako Kysuce. Kysuce boli osídlené Valašskou kolonizáciou v 16. storoćí, a to ľuďmi z Rumunska (prvý paradox: pra-Kysučania sú vlastne Rumuni). Rumunsko bolo v tej dobe napadnuté maďarským Sedmohradskom. Keď prišli Maďari do Rumunska, obrátili naopak celú krajinu. Počas svojho ťaženia sprznili tak veľa Prakysučaniek, že tým zmenili celý kysucký rod na veky vekov.

Podľa dobových prameňov si to Prakysučanky rozdávali s celou maďarskou armádou. Sexovali s pechotou, s generálmi, šľachticmi aj s nevoľníkmi, proste úplne so všetkými. Nevyhnutným dôsledkom tejto nekontrolovanej promiskuity bolo obrovské množstvo tehotenstiev a populačný boom. Prakysučanky potom porodili polovičných Maďarov, a maďarská krv tak ostala natrvalo prúdiť v ich žilách.

[upraviť] Exodus

Po nejakom čase sa tento rast populácie stal neúnosným, a hrozila preľudnenosť a hladomory. A tak Prakysučania ušli aj so svojimi ovcami na Slovensko. Po čase zabudli na svoj maďarský pôvod, a prijali slovenskú identitu.

Posledné štyri storočia žili aj so svojimi stádami oviec v horách a dolinách kysuckých hôr, v absolútnej izolácii. Boli tak izolovaní, že si úplne odvykli na prítomnosť iných ľudí. Zabudli na to, že niekedy žili v mieri spolu s Rumunmi, Ukrajincami, Nemcami a Maďarmi, aj na to, ako ich prababky ničili nepriateľov svojimi vagínami. Preto, keď sa dnes Kysučan stretne s cudzincom, bojí sa ho, a preto ho nenávidí. Jediným partnerom, ktorého je schopný akceptovať, je ovca.

A pritom je to historickým faktom, že Kysučania a Maďari sú vlastne bratia. V oboch kultúrach je toľko podobného: Kysucké aj Maďarské ženy majú rady sex viac než akákoľvek populácia naokolo. Maďarky aj Kysučanky majú rovnako veľké kozy. Obidva národy sa pod vplyvom alkoholu bijú. Príkladov je veľa.

[upraviť] Vízia

Jedinou možnosťou, ako vyriešiť tú sprostú netoleranciu v hlavách Kysučanov, je opätovne spoznať Maďarov. Spoznať ich ako ľudí, a zistiť, že sú vlastne rovnakí ako my. A najlepším spôsobom, ako sa vzájomne zblížiť, je podľa sociológov sex. V júni 2008 preto zorganizovala skupina občianskych aktivistov z Čadce zpoznávací výlet, pri ktorom navštívili niekoľko bordelov v Budapešti. Táto misia sa však skončila čiastočným neúspechom, pretože v týchto zariadeniach nestretli žiadnu Maďarku (jedine Ukrajinky a zopár Číňanok). Aj napriek tomuto neúspechu však zbližovanie našich národov zostáva otvoreným projektom, do ktorého môže prispieť každý.