Odchod Slovákov za slobodou

Z Necyklopédia

Odchod Slovákov za slobodou je aktuálne prebiehajúci proces vysťahovalectva v slovenskej spoločnosti, vyvolaný vládou kráľa Roberta z Topoľčian, ktorá prinútila mnohých občanov hľadať príhodnejšie miesto, kde by sa ich sociálne, ekonomické a duševné práva mohli rozvíjať slobodnejšie a bez kontroly všadeprítomných hlupákov štátnych orgánov.

[upraviť] Príčiny vysťahovalectva

Slovak park.jpg

Stručná charakteristicka situácie na Slovensku

Obyvatelia Slovenska opúšťali svoju rodnú vlasť väčšinou neradi. Príčinou odchodu z vlasti v minulosti bola najčastejšie chudoba, nedostatok možností intelektuálneho uplatnenia v zaostalej krajine plnej predsudkov, klérofašizmus, komunizmus prípadné iné živelné pohromy. V 90. rokoch po faktickej prehre komunistickej spoločnosti, ekonomickej a morálnej porážke kupónovej privatizácie či demokracie slovenského typu vo voľbách roku 1998 nakrátko svitlo na lepšie časy. Ako sa ukázalo bola to len fatamorgána, ktorá viedla k opätovnému rozhorčeniu obyvateľstva. Dezilúziu využil okolo roku 1999 bývalý komunista, socialista s neľudskou tvárou Róbert z Topoľčian, ktorý podľa príkladu svojich vzorov Prokonzula, Pribinu a Lenina vsadil na ľudskú hlúposť a začal systematicky démonizovať svojich politických protivníkov. Okolo roku 2006 už získal toľko nohlsedov, že po voľbách mohol v kruhu ďalších tupých hláv (Mečár & Slopa) vytvoriť národne-socialistickú vládu, ktorá ťažila najmä z doznievania pozitívnych krokov predošlých vlád.

Po krátkej dobe aplikácie svojich ekonomických, sociálnych a demokratických experimentov však stúpla dezilúzia občanov ešte viac. Najmä medzi mládežou mnoho jednotlivcov nadobudlo presvedčenie, že aktuálna politická a spoločenská klíma je na prd. Niektorí sa rozhodli situáciu riešiť samovraždou, protestami či ozbrojeným odporom. Iní menej odvážni však zobrali nohy na plecia. Došlo k náhlemu odchodu mnohých ľudí. Väčšina smerovala do krajín, ktoré garantujú väčšie občianske práva, najmä na Kubu, do Číny a Venezuely. Vysťahovalci si dodnes pochvaľujú a odmietajú sa vrátiť späť.

Podľa vládou utajovaných prieskumov o odchode z krajiny uvažuje 104,56 % mladých ľudí. Tí ktorí, o odochode neuvažujú buď nie sú ľudia alebo nemajú rozum. Odišli by aj starší ľudia, ale väčšina z nich sa v obave pred perzekúciou svojich blízkych, ktorí by zostali na Slovensku, k tomu ešte neodvážila.

[upraviť] Boje proti vysťahovalectvu

Vláda reagovala na vysťahovalectvo spomalene. Došlo najmä k zvýšeniu ochrany ústavných činiteľov a zabezpečeniu hranice s Ukrajinou, prestavbou na opevnenie typu železnej opony. V nádeji, že Tatry a Beskydy v kombinácii s riekou Moravou predstavujú dostatočnú bariéru pre odchod do Poľska a Čiech či Dunaj pred odchodom do Rakúska, krajina zatiaľ nepodnikla žiadne konkrétne kroky okrem zrušenia hraníc. Opatrenia pre zamedzenie odchodu do Maďarska neboli podniknuté, pretože podľa štátom presadzovanej filozofie, žiadny Slovák do Maďarska nemôže vkročiť dobrovoľne inak ako na tanku.

Wine-notepad.svg.png

Prehľad literatúry

Bořek StavitelDunaGenesisGenezisJanko HráškoJožin z bažinKarel FoltýnMrázikO troch sadeniciach Kysuca HroznéhoOdchod Slovákov za slobodouPán zemiakovPokémonPreslovia a preriekadláRozprávka o troch prasiatkachRumcajsŠmolinkaŠmolkoviaVesmírna Hlodysea

Feather.png