Opica

Z Necyklopédia

Opičák
Pongo pygmaeus (orangutang)
Dôkaz o spoločnom pôvode s ľudom

Opičák tesne pred teleportom na Slovensko v roku 1986

Toto je rešpektovaný Necyklopedický živočích

Opičák je humanoid z hlbokého pralesa, ktorého mimozemšťania omylom teleportovali na Slovensko. Svojím výzorom a správaním napodobňuje človeka. Pri bližšom pozorovaní si ľahko všimneme výrazné rozdiely.

[upraviť] Morfológia

Dĺžka tela opice sa blíži k dvom metrom. Predné končatiny sú nápadne dlhé a uspôsobené na uchopenie primitívnych nástrojov. Lebka má prognátny tvar s výraznými nadočnicovými oblúkmi. Osrstenie sa u tohoto jedinca následkom kumulatývnych mutácií takmer vytratilo. Pohybuje sa zväčša po zadných alebo autom.

[upraviť] Socio-etogická charakteristika

Komfortné správanie (žranie, chlastanie a oddych a spánok) zaberá až 99% dňa tohoto jedinca. Potravu zaobstaráva matka, ktorú samec núti starať sa o neho napriek tomu, že samec už dávno dosiahol plnú dospelosť a je schopný hladať potravu sám. Samice vlastného druhu ho nezaujímajú, orientuje sa na sledovanie páriacich sa samcov a samíc prostredníctvom internetu, ktorý sa za týmto účelom naučil používať. Voči ostatným samcom sa často správa agresívne, pričom si vôbec neuvedomuje riziko s tým spojené.

[upraviť] Neuro-psychomotorická špecifikácia

Vyznačuje sa enormným sebavedomím a presvedčením o vlastnej absolútnej kompetencii vo všetkom. Rád vrieska. Jeho entita zahŕňa celý priestor a jeho vizuálna empíria nemá hranice (Všade bol a všetko videl). Napriek pomerne zaostalému rečovému centru má extrémne vyvinuté neurónové spojenie, ktoré toto centrum aktivuje. V kombinácii s extrémne silnými hlasivkami sa stáva ťažko zvládnuteľným jedincom našich zoologických záhrad a preto sa vo vedeckých kruhoch intenzívne uvažuje o jeho opätovnej reintrodukcii do hlbokého pralesa na neznámom tichomorskom ostrove, z ktorého sa evakuuje všetko slušné obyvateľstvo.

[upraviť] Drogové závislosti

Podľa výskumov Slobody Zvierat a Zoologickej záhrady Vrbové je v súčasnej dobe Opičák závislý na väčšine známych druhov psychotropných látok. Alkohol nadmerne užíva od skorej mladosti. K tomuto neduhu sa v posledných rokoch pridala závislosť na kanabioloch, opiátoch, hríbikoch a šľahačkových bombičkách. V súčasnej dobe vo vedeckej komunite existuje konsenzus, ze Opičákova drogová závislosť nahrádza inak nevyhnutnú klinickú starostlivosť a farmakologickú liečbu. Ako povedala Dr. Mary-Joanna Weedsmokerová z Amerického Centra Veterinárnej Toxikománie: "Sfajčený Opičák je veľmi kľudný a neagresívny, takže zelená terapia má na neho iba pozitívne účinky."

Necyklopedické živočíchy

AlfBlchaBoborCapCicavecCigániDelfínDikobrazDodogmaEmuFčelaFilckyHadHrochHyenaChameleónJóžin z bážinJežkoKomárKopytníkKrokodílKrtkoKruté jablkoLabuťLevĽudoMačkaMandelinkaMapinguariMedveďMorča obrovskéMravceMyšMuchaOpicaOsaPavúkPapagájParoháčPijavicaPlytviakPotvorPesSarančatáSlonSomárŠakalŠkrečokŠvábTchorTigerTopierŤavaTučniakTurulVeverkaVorvaňVošVyrhulaYetiZlatá rybka

Petrmnam

Jedlé
BaranBizónyDiviakJeleňJelenček africkýChobotnicaKačicaKamzíkKôňKorytnicaKozaKravaOvcaPotkanPrasaPrasopesRybaRakSarančatáSliepkaSlimák záhadnýŠmolkoviaTuleňÚhorVtákZajac

Húpací koník