Pál Csáky

Z Necyklopédia

"Toto indivíduum, to je jeden zvratok, jedno zhnité lajno."

- Janči Tankista
Palcsaky

Pál Daganat Csáky

Barbaric1 Upraviť!
Tento článok by mal aj nejaký ten zmysel, no NECYKLOPÉDIA naň hrdá nie je!
Ak chcete aby tu zostal pozrite sa ako na to a začnite na tom pracovať!

Pál Csák Norris, kokot rodu Daganat, je entita, ktorá na Slovensku pôsobí najmenej 200 rokov, presný začiatok jeho kariéry dodnes nie je známy. Vyštudoval všetky vysoké, stredné a základne školy v Maďarsku. Kedže je vzdialeným príbuzným Csáka Norrisa, ovláda všetky svetové jazyky, všetky bojové umenia, a okrem 5tich základných zmyslov(zrak, sluch, hmat, čuch, chuť) má ďalšie 4, ktoré my ostatní nedokážeme chápať - ani vnímať. Vznikol skrížením Csáka Norrisa s chazarskou dievčinou, ktorú potom pretrtkal pes, takže nikto nevie, kto je vlastne otcom, ale Pál vytrvalo odmieta testy DNA. Ako politik sa preslávil hl. provokovaním občanov slovenskej aj madarskej národnosti, ďalej svojou známou "Rozprávkou o autonómií", behaním do Štrasburgu - za účelom žalovania a taktiež promaďarskými myšlienkami, ktoré dodnes hlása a tým aj naďalej nestráca na popularite, ako sám pán Pál Csák Norris povedal "Aj zlá reklama je reklama, preto si môžem dovoliť tento oblek za 6000 forintov".

[upraviť] Len Z Polovice Kokot

Rozhodným momentom v živote pána Pála Csákyho Norrisa bol deň, keď mu oznámili že operácia jeho druhého rozmnožovacieho orgánu dopadla v poriadku. Pán Pál Csáky sa narodil s dvoma rozmnožovacími orgánmi, jeden mal medzi nohami ako ostatní zdraví ľudia, no ten druhý mal na hlave.
Kktcsaky
To však problém nebol. Na Slovensku by človek s falusom na hlave mal problém zaradiť sa do normálnej spoločnosti, no v Maďarsku to pokladajú za znamenie od mocného mýtického Turula. Preto pán Pál Csáky žil bezstarostný život až do svojich 9tich rokov, keď sa mu žačali tvoriť prvé spermie. Pán Pál Csáky to prvý krát spozoroval vtedy, keď mu "cit. lepili oči". Doktori zistili, že sa mu spermie tvoria aj v hlave, čo mohlo vážne ohroziť ďalší vývoj mozgu pána Pála Csákyho, preto bola operácia nevyhnutná. Na operácii sa podieľali najlepší doktori a chirurgovia z celej krajiny. Tento deň sa do histórie zapísal ako deň "keď sa Turul zrútil do dunaja" (po maď:"A nap,mikor a Turul madár belefordult a Dunába").. Operácia prebiehala pod dohľadom špeciálneho 8-členného tímu, ktorý tvorili (samozrejme) Ján Slota, Sándor Petőfi, Kinga Goncz , Mel Gibson, Béla Bugár a tiež 3 odborníci na hydinu&dobytok z Rumunska. Po náročnej 15 hodinovej operácii sa doktorom podarilo odstrániť penis a vysať semeno z hlavy pána Pála Csákyho, čím mu s najväčšou pravdepodobnosťou umožnili prežiť a spolu s ďalšími expertmi vybudovať to, čo dnes voláme "napäté Slovensko-Maďarské vzťahy".
Oficiálna politika Slovenska Poloha slovenska
SVK Necy Štruktúra štátu
OvčanRodinaLazyObecMestoOkresRegiónŠtát
Vládne štruktúry
PosranecRichtárStarostaPrimátorNárodná zradaVada SRMinistriPremiérPrezident SRMinisterstvo školstva
Politické štruktúry
MonotikaPolitikaPolitikPolitické stranyVoličVoľbyKoalíciaOpozícia
Významné politické strany
KSSKDHSNSSDKÚ-DSSmer – SDHZDSSaSObyčajní ľudiaNa jedno použitie
Slovenské politické celebrity

Vasiľ Biľak Béla Bogár Palčáky Ján Čarnogurský Miklós Duray Cyklista zo Spiša Žochársky Hranol Ivan Gašparovič Radoprechádzka Andrej Hlinka Gustáv Husák Poskok Marián Kotleba Starý Ujo Anička Detektor Lží Veľký Mufty Ivan Mikloš Ivett Rafaj Anakonda Pán Severozápadu Jozef Tiso Kapitán Danko Andrej Kiska

Slovenské politické témy

Rýchla rota 60. bodov, ako byť úspešným politikom Sociálny žvástŠpeciálny súd Tlačový zákon

Poznámka: Všetky články sú paródiou a absolútne fiktívne. Akákoľvek podoba, ba dokonca zhoda s realitou, alebo názorom Necyklopédie je nemožná!!!