Pôvod kokotizmu

Z Necyklopédia

Varovanie!
Tento článok je pravdepodobne príliš vulgárny. Ak ste slabšej povahy nečítajte ho. Lips.png
Ak ste zdatný v písaní pomôžte Necyklopédii upraviť jeho obsah tak, aby nestratil svoj význam.

[upraviť] Opis kokota

Kresťanská tradícia definuje kokotizmus v podobe konceptu 7 smrteľných hriechov (pýcha, závisť, zloba, skúposť, lenivosť, nenásytnosť, smilstvo).Kto je skúpy, bude podľa pánbožkárov zatratený.Martin Didi je typický príklad kokota.

Napriek tomu, že tieto charakterové vlastnosti sú kokotom vlastné a sú pre nich typické, európska kultúra sa s konceptom 7-mich hriechov nikdy plne nestotožnila. Hlavným dovodom je smilstvo. Pretože smilstvo je dobré. A ani obžerstvo nie je zlé, z času na čas.

'Moderná biológia 20. a 21. storočia preto znížila počet týchto vlastností na 3, a kokotov označuje ako „tmaví muži triády“ (slušný výraz používaný na katedrách a publikáciách, inak sú kokoti označovaní ako „kreténi“).

Temná triáda je súborom týchto vlastností:

Narcisizmus, alebo pyšná samoľúbosť. Posadnutosť samým sebou. Kokot sa zaujíma o jediné : JA, JA, JA, JA, JA

Vyhľadávanie vzrušenia za každú cenu-

vzrušenie nachádzajú kokoti v konfliktných situáciách a spôsobovaní bolesti iným. Črta vlastná psychopatom. Vzrušenie je pre kokotov oveľa dôležitejšie ako ľudia okolo nich.

Machiavellizmus alebo umenie za akúkoľvek cenu manipulovať, zavádzať, podvádzať a ovládať.

Kokot1 (1).jpg

Tieto vlastnosti sú zložitým balíčkom emocionálnej výbavy každého kokota. Nie je možné jednu od druhej oddeliť a každý kokot ich preberá kompletne- génmi a výchovou od svojho kokota otca a prenáša ich na svojho kokota syna. Temná triáda je teda jedným a tým istým- kokotizmom.

[upraviť] Vzťah ku kamarátom

Keď niektorý šimpanz nájde osamotene potravu, vaščinou ju oportunisticky zožerie bez akéhokoľvek úmyslu podeliť sa s kamarátmi. Ak je náhodou prežratý a nájde niečo menej kaloricky hodnotné (napríklad vetvu zelených čerešní), vtedy kamarátov zavolá a podelí sa s nimi po kamarátsky. Z tohoto príkladu vidíme, že snaha kokotov zbierať spoločenské body tým, že niekoho opijem rožkom a ojebem ho lacnými fintami, je evolučne veľmi stará. Najmenej tak stará, ako spoločný predok človeka a šimpanza.

[upraviť] Prečo je kokotizmus stále prítomný

Kokotizmus sa prenáša jebaním na všetky strany. Peter Jonason z New Mexico State University potvrdil sociologickým výskumom to, čo už dávno vedia celé generácie slušných: Ženy letia na kokotov. Sú na kokotov namotané ako mucha na mucholapku. Zlí chlapci to majú s jebačkami ľahké. Vo svojom živote zažijú oveľa viac sexu než bežní muži a teda majú oveľa vačšiu šancu zanechať potomstvo. Kokoti majú štatisticky viac partneriek, a majú sklon vyhľadávať krátkodobé vzťahy. Monogamný vzťah nie je pre nich. Ich zvykom je odbaviť sa a po použití partnerku zahodiť. Byť kokotom je teda veľmi úspešná evolučná stratégia.

Kokot1 (12).jpg

Prenos kokotizmu

[upraviť] Výchova ku kokotizmu

Napriek tomu, že na prenose kokotizmu má nepochybnú zásluhu genetika, kokotizmus sa u jedinca vyvinie do svojho plného štádia len vďaka vplyvom životného prostredia. Prostredie a výchova sú kľúčovými faktormi pri vývoji akéhokľvek kokota. Faktory:

Núdza- pokiaľ vyrastiem v rodine s malým príjmom, a musím bojovať o každý kúsok chleba a ešte sa starať o 7 ďalších súrodencov, je veľmi pravdepodobné, že zo mňa vyrastie kokot.

Zlá výchova- ak ma otec bije ako sviňu za každú blbosť a tiež moju matku, tak je viac než pravdepodobné, že sa skokotím podľa jeho vzoru.

Postavenie v rodine- ak sa narodím ako starší brat, a moje detstvo strávim staraním sa o mladších parchantov, vytrénujem sa v manipulovaní tak, že v dospelosti budem takmer neodlíšiteľný od pravého kokota. Starśí bratia navyše trpia úchylkou, že riadenie životov iných je ich životným poslaním.

Diskriminácia zo strany kokotského okolia- ak pochádzam z prostredia, kde je krutosť a dvojitá morálka normou alebo je moja rodina sociálne znevýhodnená, tak sa u mňa kokotizmus určite vyvinie.

Kamaráti kokoti- mladí ľudia sú chodiaca bomba. Sú to netvori s agresivitou vyššou než vojaci, s úsilím dojebať celý svet na sračky, a zároveň nevyvinutými morálnymi hodnotami. Pubertálny kokotizmus sa sústredí v školách a na sídliskách. Pubertálny kokotizmus v kombinácii so zlou ekonomikou má za následok detské a mládežnícke gangy.

Takýchto gangov je vo svete ako nasrané: Londýn, Rio de Janeiro, Johannesburg, Manila atď. atď. Keby človek vedel

kde všade táto kategória operuje, tak ostane radšej sedieť doma a nejde nikam.

Výchova k narcisizmu- pokiaľ mi rodičia od detstva hovoria že som z dobrej a úspešnej rodiny, a som silný po otcovi a chytrý po matke a najlepšie dieťa na svete nie ako kokoti spolužiaci , tak tomu uverím a stratím akékoľvek túžby zlepšovať sa. Načo sa zlepšovať keď som perfektný. A to je chyba.

Doktríny- kokoti majú radi výhovorky. Potrebujú nejaké dôvody, ktorými môžu ospravedlniť svoje nemorálne konanie a preto znásilnia akúkoľvek myšlienku. Kokoti páchaju zločiny v mene náboženstva, komunizmu, revolúcie, čohokoľvek.

[upraviť] Výskyt kokotizmu vo svete

Štúdium kokotizmu prináša jeden humanistický odkaz- kokotizmus je univerzálny. Nie je lokalizovaný na jeden konkrétny národ, etnikum, alebo mesto. Vznikol milióny rokov pred expanziou ľudského druhu z Afriky a jeho nositelia žijú roztrusení po celom svete. Tvrdenie, že ONI sú kokoti a MY nie, je rovnako nepravdivé ako že tráva je modrá.

[upraviť] Záver

Ľudský druh je dynamickou hrou dvoch rozdielnych prístupov k životu. Niekde v hĺbke našich neurálnych sietí sa skrýva mierumilovný, liberálny, otvorený a kamarátsky bonobo, bez predsudkov a zlých vášní. Na druhej strane je vymetený agresívny šímpanz, nevyspytateľný a náladový chuj a manipulant. Stále bojuje o spoločenské postavenie, vyžíva sa v krutosti voči iným a sleduje len svoje prízemné egoistické ciele. Niekde medzi týmito charakteristikami sa nachádza človek.

To, že poznáme pôvod kokotskej povahy neznamená, že by sme mali kokotizmus ospravedlňovať prípadne kokotov brať ako obete zlej výchovy. Kokoti a ich nemorálne konanie nemajú v spoločnosti miesto. Kokotské gény a kokotská kultúra sú samoúčelnými parazitickými prvkami, a sú podobné vírusu v riti zdravého organizmu.

Je mi jedno kto si, odkiaľ si a kto ťa vychovával. Je 21. storočie a žijeme v demokratickej globálnej spoločnosti. Tak sa podľa toho správaj a nebuď kokot.