P. Šišan

Z Necyklopédia

P.Shishan.jpg

P. Šišan ešte v budove IV.ZŠ, niekedy v júni 2009. Fotografa tejto fotky P zabil Takevondom.

P. Šišan, niekedy aj Ší-šan alebo Shishan (jeho krstné meno nie je známe) je zástupca zástupcu generálneho riaditeľa spoločnosti Raptor c.c.s.c.. Narodil sa niekedy v 20. storočí P.V.T. (presný dátum jeho narodenia nie je známy). V súčasnosti býva niekde v Galaxii Mliečna dráha (presné miesto jeho pobytu nie je známe). Má nelegálne uložené peniaze niekde v Karibiku (presné miesto uloženia jeho peňazí nie je známe). Niektoré zlé jazyky tvrdia, že P. Š. je terorista, lebo vraj vyrába v garáži zbrane na podporu teroristických skupín. V Guliášovej knihe rekordov je zaregistrovaný ako človek, ktorý vyrobil najviac atómových bômb na svete (presný počet bômb nie je známy).

Všetky údaje, ktoré sú spomínané vyššie predsa len sú známe, ale len pre Chucka, Jakuba a Radka.

[upraviť] Pochybnosti okolo jeho mena

Viaceré zdroje uvádzajú, že jeho meno by mohlo byť:

  • Pakistanoslav
  • Petrželomír (podľa BBC, KGB a FBI)
  • Pedrito
  • Piotr Iljič
  • Pio-Pia
  • Pravoneslav
  • Puškoslav
  • Pilináč
  • Pilnikáč (podľa CSI)
  • Pinnochio (podľa Al-Srajdy)
  • Putanchamón (podľa Tutanchamóna)
  • Paprikovrah

Keď sa istý reportér spýtal Chuck Norrisa na meno P., Chuck odpovedal tým, že predviedol svoj známy ChuckNorrisov kop z otočkyTM. Od nemenovaného zdroja sme sa ale dozvedeli, že ani sám veľký Chuck nevie, ako sa v skutočnosti pán Šišan volá.

[upraviť] Detstvo

O jeho detstve sa veľ nevie, iba ak že navštevoval už ako maloletý pochybný nočný klub s názvom MŠ Staničná. V roku 2000 začal navštevovať ZŠ Holubyho v Piešťanoch. V roku 2003 spolu s Jakubom Konečným a Radkom Kozovským založili firmu Raptor c.c.s.c.. P. sa ukázal ako dobrý žiak, úspešný v matematike, chémii, fyzike aj zemepise. Pre svoj osobný rast preto na jeseň 2009 prestúpil na Gymnázium Pierra de Coubertina v meste, kde sa upísal na štyri roky s ročným kontraktom 65 miliónov €.

Dompustaves.jpg

Takto dopadli domy obayteľov, ktorí nechceli Šišanovi predať pozemky.

[upraviť] Pustá Ves

Podozrivé na P.ovom živote je aj to, že cez víkendy pravidelne odchádza zo svojho sídla v Piešťanoch (áno, je to tak, miesto pobytu P. Šišana v Mliečnej dráhe bolo predsa len objasnené! Býva v Piešťanoch.) do dediny s podozrivo pustým názvom, na Pustú Ves ! Tento zapadákov patrí do kategórie slovenských miest, v ktorých skapal pes. No až do obdobia pred štyrmi rokmi to bola celkom prosperujúca osada. Vtedy sa tu znenazdania zjavil P., vraj s tým, že ide dedkovi na chalupu. Je to síce pravda, jeho dedko tu naozaj vlastní chalupu, ale pozemky rodinky Šišanovcov-Turanovcov sa to značne zväčšili. V skutočnosti sme sa totiž dozvedeli, že začal skupovať pozemky na celej hornej časti Pustej Vsi a budovať si tu vlastné impérium.

[upraviť] Čo tu vlastne robí?

V súčasnosti existuje viacero teórii každovíkendového pobytu rodinky v osade. Medzi tie najpravdepodobnejšie patria:

[upraviť] Výroba alkoholu

Táto hypotéza je aj podporená dôkazmi, mnohí zo zvyšných obyvateľov obce sa cez víkendy sťažujú na hruškovičkové či slivovičkové výpary. Máme dokonca svedkov, ktorí vídajú P. Šišana vracať sa v nedeľu neskoro večer z Pustej Vsi do Piešťan v značne labilnom stave. Dosvedčila to aj rodinná priateľka Pani Kurdelová.

Guerilla.jpg

Annamaria Juanita Biháry-Rodriguezová, veliteľka polovojenských gárd, ktoré strážia P.ove majetky.

[upraviť] Pestovanie omamných látok

Podľa satelitných snímok americkej armády, ktorej sa tiež zdá P. podozrivý, vyrástlo na ploche medzi dedkovým domom a opusteným kameňolomom v poslednom roku obrovské pole, ktoré sa nápadne ponáša na marihuanu! na druhom konci obce, pri jazere, taktiež vyrástlo pole, tentokrát s makom - žeby konope? P. takéto dohady odmieta, vraj je to kukurica, no ani on sám neprispieva k vyriešeniu záhady, keďže si po našej intervencii zaplatil ochranku, ktorá stráži všetky jeho pozemky.

[upraviť] Testovanie atómových zbraní

Tomuto tvrdeniu dopomáha blízkosť opusteného kameňolomu asi 1 km na severozápad od P.ovho sídla. Vraj sa z neho v poslednom čase ozývajú rany ako z dela, a povedzme si otvorene, šanca, že P. začal s ťažbou kameňa je vzhľadom na jeho kriminálnu minulosť takmer nulová.

P.ova sestra Anna sa nechala v bare počuť, že ak by nastala vojna, majú oni na Pustej Vsi protiatómový bunker. Ten by sa mal nachádzať práve pod kameňolomom. Viac svetla do situácie nevniesol ani Jakub Konečný, ktorý povedal, že Raptor c.c.s.c. žiaden takýto bunker nestavia - to ale nevylučuje, že si P. postavil vlastný. V tomto bunkri sa vraj uskutočňujú okrem jadrových aj genetické pokusy, ktoré vedie bratranec P. Alex, prezývaný miestnymi Dr. Turanex. Títo obaja sa vraj pokúšajú o naklonovanie a genetickú modifikáciu hrubých čriev modrého pĺža.

Manorpustaves.jpg

Hacienda P. Šišana na Pustej Vsi

Nech už tu robí čokoľvek, vidieť, že sa mu darí. Z jedinej známej fotky z tohto roka vidíme, že pred dedkovým domom, ktorý bol prebudovaný na haciendu v štýle juhoamerických plantáží, pribudlo aj umelé jazero s piraňami. Tam skončil aj autor tejto fotky pri tom, ako utekal pred psami ochranky. Súdny proces sa nekonal, P. sa s ním dohodol na mimosúdnom vyrovnaní.

[upraviť] Take-von-do

Alebo aj Tejkvondóo je druh bojového umenia, ktoré založila rodina Šišanovcov spolu so Stevenom Seagalom. Jeho názov spočíva v slovensko-anglickej hatlatine, ktorou P. hovorí na svoju ochranku, keď práve chytia paparazza. V preklade znamená Take= vezmite ho, von= von, preč, do= robte!...teda Vezmite ho von, robte! Od septembra 2009 ponúkajú víkendové, týždňové aj dvojtýždňové kurzy sebaútoku a sebaobrany v telocvični I.ZŠ v Piešťanoch. Neskôr sa pre veľký záujem presunie na VII. ZŠ.

Doc soc paedr mudr ssc sutina phd kat.jpg

Aj napriek veľmi dobre stráženej P.-ovej haciende sa podarilo doteraz nezvestnému novinárovi odfotografovať haciendu zvnútra, bohužiaľ sa zachovala iba táto jedna fotka, môže na nej byť P.-ova partnerka.

[upraviť] Ďalšie záľuby

Okrem výroby atómoviek a tejkvondáa P. aj rád hrá poker, keď všetko prehrá, tak ako vklad používa aj len obyčajne karty, ako vidieť na jeho fotke. Tam je aj vidieť, aká vysoká pracovná morálka panovala na ZŠ Holubyho počas vyučovania. To bol jeden z dôvodov jeho prestupu na gymko.

[upraviť] Externé odkazy

[upraviť] Pozri tiež

Raptor c.c.s.c.
Raptor logo 2009 005.jpg Firmy: Raptor IndustriesRaptor ComputersRaptor MutualRaptor EntertainmentRaptor ArmyRaptor AirlinesRaptorstavRaptor Music GroupRaptorristal PicturesNámorníctvo RaptoruDanube WingsUbi hoZMRD

Iné:Piešťanská pristávacia plochaSajn Šandský incidentKandahársky incidentKurací príklad Jakuba KonečnéhoChuck Norris classMajor classÉire classThessaloníki classAsi Syn Z KriedyKomando NecyklopédieTriptych CMY

Raptor Industries.jpg
Osobnosti: J. Konečný (CEO) • R. Kozovský (CTO) • P. Šišan (CFO) • S. KonečnýCh. Norris
B. Mojsej L. CroftA. FowlF. ŽinčičiakO. TuranT. Umba Gula

Sídla: • BratislavaDublinKonštantínopolNew YorkPiešťanyPustá Ves