Paríž

Z Necyklopédia

Charles de Gaulle

Parížsky policajt

Paríž (niekedy aj Paris, no nemýliť si s Paris Hilton) je jedno z najväčších múzeí Európy a zároveň aj hlavné mesto Francúzska.

[upraviť] Charakteristiky

Mesto Paríž je absolútne preceňované turistickým biznisom. Vo svete bolo celkom neznáme pokým o ňom skupina Olympic nezložila pieseň „Bon suár magmauzel Paris“, čo okamžite vyvolalo záujem svetových médií. Mesto obývajú Francúzi, ktorých voláme Parížania. Podľa neoverených zdrojoch Parížania bývajú v rýchlo rozkladacích stanoch hnedej farby s emblémom červeného kríža, nalajnovaní na chodníkoch pozdĺž rieky Seina. Majetnejší Parížania bývajú v bulvárnych plátkoch.

[upraviť] Parížania

Poznáme tri (prvočíslo) druhy Parížanov:

  1. Čierni Parížania - relatívne najnormálnejší, ak keď pri tejto kategórii je vždy risk, že dostanete cez ústa.
  2. Ostatní cudzinci - je ich ako veľa - Severná Afrika (Kebábia), Ázia (Šikmookí), Paki, Kari, a veľa iných. Vytvárajú vlastné getá, ktoré sú dokonca vyznačené na mapách.
  3. Bieli Parížania- poznáme 2 druhy:
    1. Vojaci - kasárne sú v Paríži na každom rozkroku, a pokiaľ si Slovák chce dokázať že je chlap, môže sa dať naverbovať do francúzskej cudzineckej légie v jednom z pojazdných regrutačných stredísk. Francúzsky vojak, to je echt blbec.
    2. Ľavicová lúza - keďže sa do Paríža nasáčkovalo v 19. a 20. storočí 40 tisíc maliarov a stovky tisícov podobných, je tu dodnes neskutočne veľa bláznov.