Paviel Rochnyak

Z Necyklopédia

Paviel Rochnyak
Rochnos

Narodenie niekedy okolo roku 1986
Ukrajina, Černobyl
Úmrtie Čochvíľu
Asi Bratislava
Výška 199cm
Váha 42kg aj s topánkami
Známy vďaka Hermafroditíde a bazerantitíde
Partner/ka Kadejakí buzeranti
Rodičia Traja
Príbuzní Kadejakí buzeranti
IQ Nemá
Webstránka buzerant.ua

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Pawiel Rochnyak patrí do skupiny Bulvárne motivovaní emigranti, ktorých zoznam zverejnila SDKÚ–DS. Spolu s ním patrí medzi najúspešnejších členov tejto skupiny aj Honzík Novotný, či Braňo Mojsej). Paviel patrí aj k imidžovým postavám hnutia Teplá liga.

[upraviť] Život

Paviel2

Paviel sa narodil v mestečku Černobyľ na Ukrajine v rodine slávneho biochemika, ktorý svoju rodinu obetavo zapojil do ukrajinského národného programu na výskum účinkov ožiarenia. Paviel bol zázračné dieťa. Do troch rokov (3 je prvočíslo) svietil.

Paviel má vrodený a dokonale vycibrený zmysel pre krásu, o čom svedčí jeho starostlivo prepracovaná hermafroditická vizáž. Tajomstvo, ktoré zahaľuje jeho skutočné pohlavie, sa snúbi s otázkou, či Paviel vôbec nejaké pohlavie má. Najmä kvôli tomuto faktu sa Paviel stal celebritou uznávanou najmä v slovenských intelektuálnych kruhoch. Je blízkym priateľom oboch absolventov prestížnej lekárskej fakulty v Bratislave. Dr. House sa o Pavielovi s úprimným obdivom vyjadril:

Hermafroditizmus, teda stav, kedy má jedinec zároveň znaky oboch pohlaví, je vzácnou poruchou. Lieči sa bezprostredne po narodení operatívne. Na Pavielovom prípade ma fascinuje najmä to, ako sa na ňom na základe tejto poruchy v takom mladom veku mohla prejaviť taká silná miera deteriorácie! Aj keď je možné, že je to všetko produktom jeho vystavenia rádioaktívnemu žiareniu v prenatálnom období.“

[upraviť] Kariéra

Paviel1

'„Slovensko môže byť na mňa hrdé!“ tvrdíbuzerant Paviel Rochnyak

Paviel je svetoznámym kaderníkom, ktorý je hviezdou vo svojom obore. Zatiaľ sa nikomu nepodarilo zistiť, aké prestížne ocenenia získal, pretože Paviel to dobre tají (teda okrem ocenení, ktoré získal na základnej škole, ako sa priznal v jednom periodiku pre intelektuálov). V kaderníckych kuloároch koluje aj zatiaľ neoverená informácia, že medzi Pavielovych verných klientov patria aj Eva a Vašek a Fantomas.

Bird hand
>>Nový Čas - denník, na ktorom sa dajú sušiť huby!<<

[upraviť] Obľúbenosť

„Viem, že nie som každému sympatický. Ale 80 percent ľudí ma má veľmi rado.“ Paviel je veľmi obľúbený najmä v slovenskej homosexuálnej komunite, ktorú vďaka svojmu sofistikovanému vystupovaniu jemného intelektuála pôvabne reprezentuje. Aj jeho dobrý priateľ Mário Toráč sa vzdal účinkovania v Pavielovej úžasnej relácii, aby nedajbože nezatienil Pavielovu osvietenosť vo všetkých oblastiach, obdivuhodnú usilovnosť a vrodenú empatiu a sociálne cítenie. Pavielove kombinačné schopnosti sú také úžasné, že sa v tomto obore stáva vážnym konkurentom Hedvigy Malinovej.

[upraviť] Paviel a moderné technológie

Aby Paviel získaval čo najviac nedobrovoľných poskytovateľov padnutého kúpeľňového mydla a tak si zvýšil šance na zopár bezplatných riťpichov, rozšíril nedávno svoju homosexuálnu pôsobnosť aj na homosociálnu sieť Facebook, kde vystavil na obdiv svoj úžasný buzerantský profilček.

[upraviť] Pozri tiež

Dámy zo slovenského šou-biznisu, ktoré určite nie sú kurvy, ale sú už aj na našej NECYKLOPÉDII

Silhouette Female
Female Icon svg

ŽenaDievčaManželkaMamaStará maťDcéraVzdelaná SlovenkaStará dievkaSliepkaČajaBlondína

Lucie BíláMariana ĎurianováOľga FeldekováMaša HaľamováHedviga MalinováAnna MalíkováEva MázikováNora MojsejováIvetka RadičováPaviel RochnyakRuža z TopoľčianHelena von DráčkováAdela BanášováMária KotlárováAmerika KundínyováDyjana ChlórováMandarinka Rolincová