Pervitín

Z Necyklopédia

ChuckNorris Fetujte zodpovedne, v neprítomnosti rodičov!
Chuck rozbije hubu každému, kto poruší zákon ochraňujúci mladistvé osoby do 7 rokov pred tvrdými drogami !!
Dutnik
Piko

Pervitín (tiež piko, pičko, metamfetamín, perníček, mňamka, Thajský robotník alebo NespimNoci) je kryštalická látka (počuj též Veľký handrový urýchľovač), Vadou SR právom označovaná ako návyková tvrdá droga.

[upraviť] Popis

V skutočnosti ide o látku, ktorú závisláci zaraďujú do triedy dobroty. Dá sa húliť ako Hi-Hi tráva alebo aj intravenózne (žilou do ihly) ako správna dobrota. Pervitín nie je nijaká novinka. Je známou vecou, že už počas druhej svetovej vojny ho užívali vrahovia z nemeckého Wehrmachtu, či SS a pánovi Hitlerovi ho predpisoval jeho osobný lekár.

Okrem študentstva a mládeže si ho teraz pichajú a šnupajú aj celebrity a rôzni (vraj) umelci. Je to hlavne o tom, že keď chcete byť niekto a nemáte na to, musíte sa k tomu pretrtkať a toto si vyžaduje menej spánku, prípadne byť natoľko mimo aby sme zniesli intímny zápach protéz zo zazobaných papúľ niektorého oprdeného starca...

[upraviť] Účinky

V prvom rade spôsobuje nabudenie orgienizmu. Po požití nespíte niekoľko nocí. Taktiež sa dostavuje aj syndróm neklid, ktorý vám núti stále niečo robiť. Sedieť len tak a nudiť sa na piku jednoducho nedá. Samozrejme ako správna dobrota spôsobuje tie správne halušky, psychózu, stratu reality (v slovakistane sa celkom hodí). Odbúrava zábrany, čiže čo sa vám môže zdať absurdné, tak na piku by ste kľudne vrazili lietadlo do World trade centra (ak vás niekto nepredbehne).

Pervitín je široko využívaný hlavne študentmi materskej škôlky počas celého roka, pretože môžte ponocovať a učiť sa matematiku. Pervitín je tedas látka, ktorá inžinierovi titul nevygúgli, ale dostane ho do hlavy prirodzenou cestou: t.j. nie cez prirodzenie, ale cez oči a prípadne aj ústa a žily. Čo je lepšie. Podľa Necyklopédie by bolo lepšie sa na takýchto inžinierov akurát tak vysrať.

[upraviť] Keď není

Abstinenčné príznaky sa dostavujú ako u každej dobroty. Keď neni perníčka, tak ste dojebaný na sračku. Triaška, stres, psychóza vás prinútia aby ste sa konečne naučili lietať (čo vám matka príroda umožňuje), ideálne aspoň zo šiesteho (druhočíslo) poschodia, keďže musíme nabrať letovú rýchlosť a dostatočný vztlak ná úspešný let. Ale odporúča sa aj Hitlerová metóda olovnatej injekcie.

[upraviť] Prečo perníček a nie iné sračky

V podstate je jedno načo zdochnete, ale v abstinenčných príznakoch, t.j. v depresiách z nedostatku peňazí na dávku je na smrť vyšší level motivácie.

Pervitín je pre narkomániu saprávna voľba. Jeho prednosťou je hlavne cena. Pičko bolo vyvinuté (počuj též vývojár, programátor) ako konkurencia dobroty známej ako kokos (možno ste počuli aj kokanín, koks alebo sňah). Sňah je drahý ako sviňa. O tom by vedeli rozprávať cestári, keďže tie kurvy na kysuciach nevyvážajú.

Účinkami pervitín sňah predstihuje. V prvom rade závislosť pochádza z potreby a to znamená, že nižšia cena umožňuje trénovať potrebu tejto drogy dlhšiu dobu ako u tvrdých drôg. Pravidelné užívanie pervitínu veľmi rýchlo vedie ku vzniku silnej psychickej závislosti. Po dlhšej dobe potrebujete silnejšiu dávku. Vedľajšími účinkami tejto závislosti je napríklad žltačka, AIDS zo striekačiek a recyklácia finančných prostriedkov do vreciek zmrdov, ktorí vám pervitín dílujú. Naviac dosiahnete to, že vždy si môžete byť istý že vám do pervitínového koktejlu šéfkuchár zamieša aj nejaké dochuteniny ako jed na potkany a iné mňamky.