Petr Novotný

Z Necyklopédia

Necyk

Toto je seriózny článok Necyklopédie!!!
Tento článok bol označený komunitou za seriózny článok. Je natoľko kvalitný, absolútne seriózny a pravdivý, že sa mu dostalo cti byť na jej Hlavnej strane. O ďalších serióznych článkoch sa rozhoduje tu.

Gold piece

Petr Novotný
PetrNovotny

Narodenie 6. august 1947
Olomouc, Česko
Výška 185 cm
Váha 140 kg
Známy vďaka z TV, ako zabávač, pojedač, kuchár a moderátor
Manžel je
Manželka
Deti tri
Rodičia
Príbuzní Jamie Oliver, Bud Spencer.
Podpis Novotny podpis
Webstránka www.petr-novotny.cz

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Petr Novotný je český komediant, tzv. pokrmový deviant, moderátor, publicista, podnikateľ, lekár, kuchár, šéfkuchár, nadkuchár, všejed, farmaceut, spisovateľ, degustátor, gastrotoxinutrikológ, bavič a jedloznalec.

"Pes je nejlepší přítel člověka. Taky se hodí ke snídani, k obědu, k večeři a dá se z něj udelat VYNIKAJÍCI čajové pečivo."

- Petr Novotný

[upraviť] Biografia

Narodil sa. Vyrástol. Už od mlada šiel za svojím snom, chcel byť najlepším kuchárom v celom Československu. Preto ako 20 ročný pribral 90kg, aby vyzeral ako kuchár. Odo dňa, keď pribral, zbieral recepty a zbiera ich aj dnes.

[upraviť] Bavič

Svojou nadváhou, príjemným vystupovaním a sexy hlasom sa Petrovi Novotnému podarilo preraziť najskôr ako bavičovi. Mal výbornú slovnú pamäť (to jest: Keď si niekto zapamätá celé vety, aj keď im nerozumie), preto si okrem receptov pamätal aj vtipy. Tie dokázal bravúrne predniesť aj pred väčším publikom a časom sa z neho stal uznávaný zabávač. Dostal na to aj papiere na matrike.

[upraviť] Moderátor

Potom, čo si Petr Novotný spravil meno, ho zamestnala nejedna televízna stanica v Česku, aby moderoval blbé relácie. Zväčša šlo o súťaže, či už rodín, alebo jednotlivcov. Svoje relácie samozrejme sprevádzal zásobou vtipov. Vďaka týmto reláciám mu neskôr dovolili mať vlastný kuchársky "pořad".

[upraviť] Kuchár

Petr Novotný bol kuchárom už od detstva. Mal len 5 rokov, keď z piesku, vody a buriny uvaril chutný hovädzí guláš. V televízii využil ako zásobu receptov a vtipov, tak aj svoje charizmatické vystupovanie a skúsenosti s moderovaním. Dnes je považovaný za najlepšieho kuchára v strednej Európe. Jeho najobľúbenejšie jedlo je tzv. "Mahagánský pes".

[upraviť] Reforma psích pokrmov

Petr Novotný legalizoval v Česku pokrmy, ktoré medzi inými prísadami obsahovali aj psov. Spočiatku šlo zväčša len o opustených bastardov, no neskôr sa však zaviedol aj hromadný chov týchto priateľov človeka. Vďaka tejto reforme už Rómovia v Česku toľko nehladujú (aspoň nie oficiálne). Dá sa hovoriť aj o reforme tradičných Rómskych pokrmov, keď priniesol nové medziosadové jedlo- Zonšé s Bahniakmi.

[upraviť] Vydané knihy

Počas svojho života napísal množstvo kníh, v ktorých nás zoznámil s receptami, ktoré on sám vynašiel.

Flag Czech republic Niektoré české témy Cesky erbik

BecherovkaČechČechomorČeskoVáclav HavelJožin z bažinVáclav KlausMoravaPetr NovotnýPrahaTornádo v UrčiciachŤěžkoslovensko
Poznámka:Všetky články sú prísne subjektívne a nezaujaté! Chcú byť v rámci srandy a nemajú za cieľ hanobiť národ!

Žrádlo
Drunk BanánBryndzaCibulaCigaretyCukorDžúsDyňaGebuzinaGyrosGulášHaluškyHamburgerHotdogHovädoChliebJedKeksyKokosKumpaoKvargľaKvasená kapustaLángošLečoMedMlátoMliekoMäsoMozartove guleMuchotrávka zelenáPizzaPrasaRybie filéSamove zásobníkySviečkováŠiškyŠnicleŠpiritusSušienkyTalkneTreska v majonézeVšehodžúsUhorkaUchotrávka zelenáVajciaZemiakZyklonádaŽinčica

Súvislosti: GastropatChlastLietajúce špagetové monštrumMikrovlnkaPetr NovotnýNápojový lístokZvratky
Bryndza