Pokémon

Z Necyklopédia

(Presmerované z Pokemon)
Pokemon

Podobizeň niektorých pokémonov

Pokémon, známy aj ako pokéjmon, je najznámejší typ politického zvera, ktorý údajne pochádza z Japonska, ale nie je to overené. Podľa týchto zverov bol neskôr nakreslený aj rovnomenný animovaný seriál, ktorý napáchal vážne škody vo svete.

[upraviť] Pôvod

Vedci tvrdia, že pokémoni pochádzajú z Japonska. Avšak Japonci to odmietajú a tvrdia, že k nim prišli z vesmíru.

Existujú aj názory, že pokémoni pochádzajú zo Slovenska a vznikli ako vedľajší produkt parlamentu. Ako dôkaz sa považuje fakt, že pôvodne vzniklo 150 druhov pokémonov, presne ako má sloveský parlament 150 poslancov. Daľším dôkazom je to, že poslanci sú agresívni a vedú medzi sebou boje, tak ako pokémoni. Posledným dôkazom je, že v záhoračtine veta „Po kém on?“ v preklade znamená „Po kom je on?“ a pýtame sa ňou, z ktoreho poslanca vznikol daný pokémon.

[upraviť] Pomenovanie

Pokemon- mona lisa

Už stredovekí umelci maľovali pokémonov, napríklad aj Leonardo da Vinči v obraze Modrá lúza

Nikto presne nevie, odkiaľ slovo „pokémon“ (používa sa aj v tvare „pokemon“) pochádza. Podľa jednej teórie pochádza z japonskej angličtiny a znamená pocket monster (pocket monster), teda vrecková príšera. Je to zrejme preto, lebo mnohí pokémoni sa živili ako vreckoví zlodeji. Táto teória však nie je taká reálna, nakoľko dané slovo sa začína na poké a nie pocke, ako slovo pocket.

Podľa ďalšej, nepravdepodobnejšej teórie toto slovo vymyslel istý Záhorec, ktorý nadával na svojho syna: „Sprostý je, a ešte aj škaredý! PO KÉM ON JE!?”.

[upraviť] Vláda pokémonov

Pokémonov, ktorí prišli z vesmíru alebo vznikli ako vedľajší produkt parlamentu, bolo pôvodne asi 150 druhov. Neskôr sa narodili alebo boli umelo vytvorené ďalšie druhy, z ktorých väčšina sú dnes ale výrazne šikanované a ponižované pôvodnými pokémonmi. Jeden z mála nešikanovaných novogeneračných pokémonov je najvyšší, ktorí všetkým vládne (napriek tomu, že vzrastom je najnižší) pokémon Pichu (číta sa Piču, 2. pád je Piča). Kedysi bol vládcom jeho bratranec Pikachu, avšak Pichu ho zvrhol. Dnes Pikachu pracuje v elektrárni. Nikto presne nevie v ktorej, ale predpokladá sa, že v elektrárni Černobyľ.

[upraviť] Fukušimská katastrofa

Pikapod

Novo-objavený druh Octochua z Japonska

Nedávna nehoda na Japonskom pobreží opäť upriamila zraky verejnosti na populáciu pokémonov. Proces dnešnými Pokélógmi nazývaná memetická poké-syntéza vytvoril množstvo mutantných jedincov, ktoré infikujú zdravé populácie. Medzi ne patrí i naposledy odchytený exemplár Octochua, ktorý sa podľa analýz najviac približuje pôvodnému druhu Pikachu. Tento Octochu má nad ostatnými jedincami značnú výhodu, spôsobenú nadbytkom chápadlových končatín (ktoré sú výhodou nielen pre fanúšikov Tentai - Tentacle hentai), ale aj pri procese lákania a získavania samičiek. To spôsobuje premnožovanie Octochuov, ktorý vytláčajú pôvodných obyvateľov Pikachuov z ich území.

[upraviť] Dielo teroristov?

Pokemon- cheguevara

Asi takto vyzerá bývalý vládca pokémonov, Pikache Guevara

V poslednej dobe sa objavili tvrdenia, že pokémonov vytvoril Usáma bin Ládin. Údajne ich poslal do celého sveta, aby urobili čo najväčší chaos, čo sa im však nepodarilo. Oveľa väčšie škody napáchal seriál o pokémonoch. Hovorí sa (a vraj je to aj dokázané), že každý, kto si pozrie tento seriál, okamžite sa zblázni. Jeho pôsobeniu zatiaľ odolali len Chuck Norris, Arnold Schwarzenegger, Usáma bin Ládin a Jack Bauer (údajne sa chystá vyvraždiť všetkých pokémonov, to ale nie je potvrdené).

Pokémonom neodolal ani predseda vlády Robert Fico a stal sa ich stabilným fanúšikom. Dokonca im zveril aj svoju vlastnú politickú stranu Smer-SD.

[upraviť] Najznámejší fanúšikovia seriálu Pokémon

Tieto osoby pravidelne pozerávajú seriál Pokémon:

Pozorovaním týchto osôb sa zistilo, že tento seriál zle vplýva na psychiku ľudí.

[upraviť] Filmografia o pokémonoch

Tu je zoznam filmov a seriálov s tematikou pokémon:

Wine-notepad.svg

Prehľad literatúry

Bořek StavitelDunaGenesisGenezisJanko HráškoJožin z bažinKarel FoltýnMrázikO troch sadeniciach Kysuca HroznéhoOdchod Slovákov za slobodouPán zemiakovPokémonPreslovia a preriekadláRozprávka o troch prasiatkachRumcajsŠmolinkaŠmolkoviaVesmírna Hlodysea

Feather