Polofilzof Dabniel Fanterastický

Z Necyklopédia

Polofilzof Dabniel Fanterastický bol, je... a snáď aj bude najväčší filozof už od čias veľkého tresku.

[upraviť] História

Dabniel Fanterastický je významný filozof, na ktorého odbornom vývoji sa spolupodieľal jeho akademický kolega Maťarus Bospeličný (zákon ZSSR neumožňuje nijako gramaticky upravovať alebo skloňovať meno toho komunistickými agentmi KGB vychváleného súdruha!!!) a trojročný pobyt v Černobyle. Títo verní priatelia pili spolu už za študentských čias. Zistili pravdu o zániku dinosaurou, čo bol veľký počin pri ich krčmárskych dobrodružstvách. Jeden z príkladov uvádza ako vysvetľoval šenkárovi nedolievavému ako vtáky lietajú, v podnapitom stave povedal: „veď to je ten kur.atrik ty kkt...!! je.nú sa ozem a netrafia tú poje.anú zem kvôli mávaniu poje.aných krídiel dpč!“

[upraviť] Súčasnosť

Donedávna sa vo vyšších kruhoch povrávalo že sa stratil. Nedávno však volal na nádvorie britského paláca, že už dva mesiace stojí na pláži a tvrdil že videl kameň, s ktorým sa rozhodol skamarátiť. Po polroku pocitu že je citrón sa rozhodol ísť domov. Telefonoval z telefónnej búdky za poslednú mincu, ale aj tak mu to bolo prd platné keďže sa dovolal nervovo narušenému záhradníkov Róbertkovi Vibrovskému.

Dnes sa opäť nachádza v známych výčapoch po celej Európe a €urópe, kde natrafil na Matika Latika s ktorým vytvorili celosvetový fenomén: racionalizmus.