Prešovská pristávacia plocha

Z Necyklopédia

PPP - letisková veža

Letisková veža a terminál PPP.

PPP zvrchu

PPP zvrchu nápadne pripomína tvar UFA.

Prešovská pristávacia plocha, skrátene iba PPP je utajená pristávacia plocha pre mimozemské lode v centre Prešova. Jej existenciu nedávno potvrdila aj uznávaná odborníčka na mimozemšťanov, veštica Lumina. Je súčasťou Piešťansko-Prešovskej pristávacej plochy (PPPP).

[upraviť] Poloha

Pristávacia plocha sa nachádza priamo v centre Prešova, bola vybudovaná pomerne nedávno a vraj to má byť pešia zóna. Na jej existenciu upozornila až v roku 2010 P.V.T. veštica Lumina.

Dráha je vretenového tvaru, dlhá necelý kilometer, preto umožňuje pristátie väčšine typov ÚF. Nedá sa tu však pristáť s lietadlom Boeing 747. To je aj dôvod, prečo do Prešova ešte neprišiel Barack Obama.

[upraviť] Terminál

Budova letiskového terminálu je napodiv omnoho staršia ako samotná pristávacia plocha. To poukazuje na to, že už aj starí Prešovčania vedeli o existencií vesmírnych lodí, ktoré sú všade okolo našej planéty a rozhodli sa im pripraviť cestu na očistenie Zeme.

Vďaka existencii terminálu bude Prešov a okolie odvrátené od apokalypsy, ktorá postihne svet v roku 2012. Ako vraví Lumina: „Praha dopadne veľmi zle, New York takisto,“ ale Prešov nespomína.

Šaľeni Edward

Aj známy upír Edward Cullen má na čele trošku svetielkujúce mesačné znamenie. Jeho existenciu však skrýva pod vrstvou mejkapu.

[upraviť] Video

Pracovníkom Necyklopédie sa podarilo od Luminy získať video, v ktorom nepriamo potvrdzuje existenciu PPP.

Numerologička Lumina z planéty Láska03:47

Numerologička Lumina z planéty Láska.mp4

[upraviť] Zaujímavosť

Každý pracovník PPP musí mať na čele znamenie planéty Láska. Ako hovorí Lumina: "...V spánku budú ľudia dostávať znamenie na čelo. Oni budú svietiť trošku...á bude tam znak mesiaca." Zdá sa, že výber pracovníkov PPP je veľmi zložitý. Avšak, Prešov je výnimočný tým, že je mestom s najväčším percentom ľudí, ktorí sú označení mesačným znamením. Z počtu 92 000 obyvateľov až 13% je označených. Avšak až 12% svoje označenie skrýva pod vrstvou mejkapu, preto je dosť možné, že ste doteraz žiadneho vyvoleného z planéty Láska nestretli.

[upraviť] Ľudia s mesačným znamením - Pracovníci terminálu

[upraviť] Pozri aj