Profesor Dawkins

Z Necyklopédia

Počúvaj, internet, Profesor, náš Profesor, je jediným Profesorom! R'Amen!
Prof. Clinton Richard Daw-kiks
Dawkins-silly-eyes-small

Astrálna podoba Profesora, ktorý je jediným Profesorom. Jeho pátravému pohľadu nič neujde.
Ani na Necykopedii nie.
Narodenie 26. marec 1941
Nairobi, Keňa
Známy vďaka je ateista a najvýznamnejší nepriateľ kresťanstva

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Prof. Clinton Richard Daw-kiks (* 26. marec 1941, Nairobi, Keňa), ateista, najvýznamnejší nepriateľ kresťanstva, uctievač Evolúcie, Lietajúceho Špagetového Monštra a Neviditeľného ružového jednorožca, prezývaný aj Darwinov rotvajler.

[upraviť] Základné fakty

Napriek jeho narastajúcemu kultu ide o skutočného ľuda so skutočnými titulmi (na rozdiel od neskutočného Ježida, Budhu a Thora, britského etológa a evolučného biológa, v rokoch 1995 až 2008 oxfordského profesora. Preslávil sa kritikou kresťanstva, najmä teórií kreacionizmu, lužizmu a inteligentného dizajnu, o ktorom objavil že je len zdanlivý a že ho v podstate evolúcia používa ako maskovací manéver na zmätenie nepriateľa. Títo nepriatelia ktorí sa takto dajú zmiasť sa potom o pánovi profesorovi vyjadrujú v súlade so svojim novým, takto nadobudnutým stavom:

Dawkins obdivuje úžasnú rozmanitosť života, rozhodol sa však, že táto rozmanitosť nesmie zahŕňať nikoho, kto verí v nejakého iného boha ako evolučného alebo je členom nejakej inej cirkvi ako cirkvi AjTyistov.“

Napísal aj nejaké knihy, napr. Sebecký gén, ale to nie je najdôležitejšie, to si nájdete aj inde. So svojimi bohytými skúsenosťami z obdobia keď ešte nebol hlavným arcibiskupom AjTyistickej cirkvi ale vysluhoval u Diabla len vo funkcii rádového kaplána sa s nami podelil v knihe v ktorej nás zoznamuje aj so škandalóznymi klamstvami svojho nadriadeného: Zamyslenia o nádeji, klamstvách, vede a láske (A Devil's Chaplain: Reflections on Hope, Lies, Science, and Love).

Bird hand
>>Lužisti nesúhlasia s Profesorom, ale sa ho boja.<<

[upraviť] Neškodná skúsenosť profesora Daw-kiksa

Odhodlanie pána profesora bojovať za správne veci totiž nepozná žiaden medze, je napr. známy aj bojom za ľudské práva určitej skupiny občanov ktorí sa stretávajú s ich porušovaním z titulu ich inej orientácie pri výkone svojho povolania[1]:

Aj tak je však zrejme nespravodlivé privolávať na každého pedofila trest, primeraný nepatrnej menšine tých, čo sú aj vrahmi. Všetky tri internáty, na ktorých som študoval, zamestnávali učiteľov, ktorých záujem o chlapcov prekračoval hranice prípustnosti, čo bolo hodné odsúdenia. Keby ich však boli po päťdesiatich rokoch pomstiví kolegovia alebo advokáti prenasledovali ako vrahov, bol by som cítil povinnosť zastať sa ich, hoci sám som bol kedysi obeťou jedného takého človeka (bola to nepríjemná, ale neškodná skúsenosť).

—Arcibiskup Daw-kiks, 9. kapitola Delúzia Boha

Jeho najvyššia eminencia má teraz v úmysle poskytnúť azyl dotyčným 400 prenasledovaným pod strechou AjTyistickej cirkvi.

[upraviť] Dawkinizmus, Dawkinism, Dawkinology, Dawkeïsm

Vďaka svojej neúnavnej činnosti sa stal RicharD medzi svojimi fanúšikmi a nasledovníkmi kultovou postavou, nie nepodobnou prorokom. Jeho legendárne argumenty založené na rozprávkových bytostiach, bohoch, malých bohoch, veľkých bohoch, jednorožcoch a Jeho Slížovitosti, Monštre, privádzajú náboženských fanatikov do zúrivosti. Je všadeprítomný a vždy informovaný jeho zásahy dokážu podporiť ateistov vo všetkých internetových diskusiách, vrátane slovenských, v prípade potreby vie dokonca po slovensky a dohovorí sa aj v rómskej osade ak sa mu chce. Je uznávaným arbitrom, majúcim prehľad o všetkých svetových stranách, sprisahaniach náboženských fanatikov, sám osobne vedie Komplot ateistov na ovládnutie sveta. Je zakladateľom Cirkvi ateistov. Vo viacerých diskusiách porazil dokonca samotnú Jehovu, ktorá sa tam tiež občas zúčastňuje.

Ako hovorí samotná Kniha Mormónova, kapitola 9:11:

Áno, Profesor sám je našim bohom, a nijaké argumenty, dokonca ani od Profesora samotného, nás nepresvedčia o opaku. Profesorova jasná myseľ je dôkazom, že je bohom medzi ľuďmi. Vznešený svätý RicharD, boh Sily, boh Moci, Nebo a Zem je naplnené Tebou, Sláva RicharDovi na výsostiach

— tento citát je možno vymyslený

Profesor Daw-kiks

Oddanosť Profesorovi, nášmu Profesorovi, ktorý je jediným Profesorom, nás robí silnejšími, múdrejšími a celkovo lepšími oproti konkurencii. Aspoň počas flamewars. R'Amen.

[upraviť] Studne

  1. Cirkev diskriminuje 400 kňazov

Chuckn

Chuck Norris
ArtušAttilaBatmanJack BauerIvo A. BendaNapoleon BonaparteBuffalo BélaJúlius CézarLara CroftProfesor DawkinsJohnny DeadDong Xian MiaouFantomasGRScBear GryllsMcGyverAdolf HitlerDr. HouseIron ManJack rozpar-ováčMichael JacksonJóžin z bážinRhodský KolosKrištof KolumbusKostradamusJozef PáterovičBáťuška PutinOld ShatterhandSanta ClausSanta IštváňBaba VangaVincent VeneraWinnetouDarth VaderTašunka VitkoTlapák Umba Gula

Jesus Mugshot

Šablóna:MilitantnýAjTyizmus