Radko Kozovský

Z Necyklopédia

Radko Kozovský, oficiálne Radoslav Kozovský, niekedy zvaný len Radko alebo Kozo, narodený XX. X. 199X P.V.T. (rovnako ako pri Jakubovi je jeho dátum narodenia z ideologických triednych dôvodov utajený, ale pre zvedavcov uvádzame aspoň to, že toto číslo nie je prvočíslo), je zástupca generálneho riaditeľa firmy Raptor c.c.s.c. a najväčší cracker na svete.

[upraviť] Radkove detstvo a štúdium

Radkove detstvo sa začalo v nemocnici. Tam sa totiž narodil. Nie, ako tvrdia niektoré nespoľahlivé zdroje, že sa narodil v márnici. Túto informáciu výslovne vyvraciame. Po narodení (samozrejme, že nie hneď) začal navštevovať škôlku a neskôr II. základnú školu v Piešťanoch. čoskoro sa však dopočul, že na IV. školu chodí Jakub a preto sa rozhodol prestúpiť. Tu sa z nich stali dobrí priatelia a ako je už známe, v roku 2003 založili spoločnosť Raptor c.c.s.c.. V roku 2005 sa dostal k nim do triedy aj Peťo, a tak vznikla Veľká trojka. V roku 2009 sa Radko rozhodol, že na štvorke mu už platia málo, a spolu a Jakubom a Peťom prestúpili na Gymnázium P.d.C..

[upraviť] Počítače

Už od detstva boli Radkovou vášňou počítače. Koniec koncov, bolo to tak v celej rodine. Aj jeho pokrvní bratia Matúš (nie Pali Matúš!) a Daniel trpia tou istou diagnózou. Radkova hackerská a crackerská kariéra sa začala už v škôlke, keď sa mu podarilo z počítača v riaditeľni nabúrať stránku NR SR a všetkým poslancom objednal na týždeň na jedlo mačacie konzervy. Za tento čin dostal od Svetovej hack-crackerskej asociácie cenu pre talent roka 1999. Postupne sa o ňom rozšírila povesť, že dokáže napáliť akúkoľvek počítačovú hru, aj keď pri tom používa nie počítač, ale práčku. Táto verzia sa však ukázala minulý rok ako nepravdivá.

Po vzniku Raptoru sa samozrejme usiloval a vylepšovanie počítačov, aj toto je jeden z dôvodov, vďaka ktorým dnes Raptoru patrí 53% predaných počítačov na intergalaktickom trhu. Už v roku 2003 bol menovaný do funkcie generálneho riaditeľa sekcie Raptor Computers. Má špecializáciu aj na opravy starých počítačov, kalkulačiek či miešačiek.

Od roku 2007 v spolupráci s počítačovými firmami Ubi Ho, Štukha bytes a IÁ Games pripravuje veľkú počítačovú hru Gothic 5, ktorá by mala vyjsť na jeseň roku 2010.

Chuck ho upodozrieva, že stojí aj v čele podozrivej firmy Kovodielne Býčček, ktorá sídli nebezpečne blízko Radkoveho sídla.

[upraviť] Radkove záľuby

Medzi Radkove záľuby patrí spomedzi športov najmä surfovanie. Iné športy moc neobľubuje, s výnimkou bicyklu, ktorý používa ja pri poľovačkách na soby a mongoloidov.

Labka 001

Jediná známa fotka Labky z archaického obdobia, človek, ktorý ju drží, môže byť Radko.

[upraviť] Mačky

Radkovými miláčikmi (podľa niektorých aj nemanželskými deťmi) sú jednoznačne mačky. Má ich hneď niekoľko:

  • Labka Kozovská - najstaršia a najzodpovednejšia dcéra, je po nej pomenované Medzinárodné letisko Labky Kozovskej v Peeli na Isle of Mane.
  • Sisa Kozovská - druhá dcéra, vydaná v roku 2008 za siamského kocúra Godfreyho de Buzeranca, menej nadaná v rodinnom priemysle. Radšej sa venuje výrobe domáceho alkoholu
  • Micka - o tejto dcére Radka sa veľa nevie, iba to, že sa o ňu riadne nestaral a v roku 2008 mu ju zobrala sociálka. Vraj sa ju chystá adoptovať Angelina Jolie.
  • o ďalších deťoch sa dá polemizovať, Radko tvrdí, že nemal ani jedno, novinári uvádzajú ešte 2 - 5 detí, ktoré sú vraj roztiahnuté po celom svete
  • Orion - tieš aj orišo je noví prirastok do rodiny zatial, zatial dalšie informácie nezistené.

Radko spojil svoju záľubu o mačky aj s hudbou, naspieval singel Malé kotě, ktorý propaguje výchovu mačiatok. Taktiež vedie v spolupráci s organizáciami Amnesty International a Ľudia bez zbraní akciu mačku za samopal!, ktorej cieľom je, aby ľudia zadarmo odovzdali zbrane, ktoré ničia svet, a za ne dostanú mačku.

[upraviť] Alkoholické moky

Medzi Radkove obľúbené činnosti patrí aj výroba domácich alkoholov. Aj s týmto koníčkom mu poradil jeho dobrý a všepomocný sused-kamarát. Začal s ním už v roku 2008, ale úroda bola aj vďaka stavebnému ruchu dosť slabá.

Hotový boom s pálením aj kvasením však nastal v roku 2009. Napriek trvajúcej finančnej kríze sa úroda mimoriadne vydarila. Radkovcom sa podarilo vyprodukovať až štyri druhy mokov, ktoré si následné aj zaregistrovali na patentovom úrade. Sú to:

Novinári sa Radka pýtali, ktorá časť úrody sa vydarila najviac. Ten za najlepšie označil pivo Kozoň, ktoré vraj chutí aj zarytej abstinentke Labke. Sisa sa však vyjadrila, že má radšej brokovnicu.

Ako najhorší nápoj s určitosťou Radko označil červené víno: "Červené sa tento rok vôbec nevydarilo, je fakt hnusné. Mohol by ho vypiť iba nejaký vôll." citujeme Radka. Vzápätí však uviedol, že ani úroda červeného vínka nevyjde nazmar. "Dá sa použiť ako chladiaca tekutina do počítačov s operačným systémom starším ako Windows 95." Novinári mu nechceli uveriť, že niekto ešte niečo také používa, ale Radko ich ubezpečil: "Neverili by ste, koľko mojich susedov, (aj keď to ni sú priami susedia), stále používa namiesto počítačov kalkulačky s dierami na diskety."

[upraviť] Pozri aj

Raptor c.c.s.c.
Raptor logo 2009 005 Firmy: Raptor IndustriesRaptor ComputersRaptor MutualRaptor EntertainmentRaptor ArmyRaptor AirlinesRaptorstavRaptor Music GroupRaptorristal PicturesNámorníctvo RaptoruDanube WingsUbi hoZMRD

Iné:Piešťanská pristávacia plochaSajn Šandský incidentKandahársky incidentKurací príklad Jakuba KonečnéhoChuck Norris classMajor classÉire classThessaloníki classAsi Syn Z KriedyKomando NecyklopédieTriptych CMY

Raptor Industries
Osobnosti: J. Konečný (CEO) • R. Kozovský (CTO) • P. Šišan (CFO) • S. KonečnýCh. Norris
B. Mojsej L. CroftA. FowlF. ŽinčičiakO. TuranT. Umba Gula

Sídla: • BratislavaDublinKonštantínopolNew YorkPiešťanyPustá Ves