Veľké Uhorsko

Z Necyklopédia

Presmerované z Rakúsko Uhorsko
Veľké Uhorsko

Jedna z mála dochovaných fotografií, ktoré ukazujú, ako Sv. Trianon trhá Uhorsko a dáva tak vzniknúť Maďarsku, čo sa dodnes oslavuje stavaním Turulov

Čašníci

Absolventi odboru čašník-kuchár pri oslave rozpadu Veľkého Uhorska.

Globus velkeho uhorska

Glóbus Veľkého Uhorska dodnes dáva deťom a Maďarom predstavu o jeho veľkosti.

Uhorsko, nem. Ungarn, slov. Žalár národov, maď. Základná Hungária (oproti dnešnej Kiss Hungárii, ktorej existencia je pre Maďarov urážkou) - už neexistujúci štát, zaniknutý na základe vzývania Sv. Trianona, ktorého kult sa rozšíril z Francúzska. Oficiálne sa tak stalo v r. 1920 P.V.T., v skutočnosti sa ostatné národy, ktoré Trianona neuctievali, rozutiekli už skôr, hneď potom, ako nám Jeho Slížovitosť požehnala koniec I. svetovej (vojny).

[upraviť] História

Uhorsko ako jediný v štát v histórii, vzniklo porážkou. Starí Maďari v skutočnosti v 10 stor. nijaký štát nechceli, pretože ich zvyky sa v tých časoch podobali iným kočovným etnikám. Chceli len podnikať zájazdy po celej EÚ a privyrábať si pľundrovaním. Z poľutovaním musíme konštatovať, že aj našincov vídali medzi nimi. Ale nakoniec, napriek tomu, že ako hovorí stará kronika:

Šťastné sú vojny Maďarov

Anonymus

boli na rieke Lech Kazcynski porazení, povešaní a ostala z nich len nejaká tá polovica.

Zrazu zistili, že na zájazdy už nemajú dosť energie a že by sa radi usadili. Tak ostali tu a krížili sa s nami. Až jedného dňa sa Sv. Vajko rozhodol, že založí štát. Kvôli tomu bol nútený vyvraždiť aj tú zostávajúcu polovicu starých Maďarov, čím vznikli mladí Maďari, ktorí už neboli žltí, ale prízvuk, skloňovanie a nadprirodzené schopnosti Csáka Norisza im ostali. I žili šťastne s ostatnými národmi, učili sa do nich rôzne slová (napr. že "stôl", "oblok"), prehrali veľa bitiek a vojen, pričlenili k sebe Rakúsko a žili by šťastne až dodnes, keby neprišlo 19. storočie.

V tomto neblahom storočí, pod vplyvom Sv. Turula a Sv. Trianona, začali Maďari byť protivní. A po nejakom ďalšom polstoročí sa od ostatných národov odtrhli a vzývajú si svojich svätcov sami.

[upraviť] Vznik názvu Uhorsko

Názov vznikol z pomenovania jedného z kočovných kmeňov, ktorý sa volal Onoguri (z toho Ungaria, Ungarn). Ale ak chcete urobiť Maďarom radosť, hovorte im, že to je odvodené z názvu štátu Hunov - Európska Húnia, pretože potom sa cítia ako najstarší národ na svete a ako všetci (do posledného bezdomovca) potomkami bájneho filantropa a mysliteľa Attilu.

[upraviť] Dnešok

Uhorsko, s prívlastkom "veľké", je dodnes veľmi populárne medzi výrobcami suvenírov. Kúpiť si napr. môžete glóbus Veľkého Uhorska, zoznam 64 žúmp a p. Uhorsko je veľmi populárne aj na zrazoch čašníkov, ktoré sa poriadajú v Búde, hlavnom meste Maďarstva.

Necyklopedické štáty

Globe

Tieto sú vraj naozaj:
Afg 3D 12 AfganistanFlag of England AnglickoStandard of the President of Bulgaria BulharskoFlag Czech republic ČeskoNew Chinese Imperial Flag ČínaFlag of Dubai DubajFlag of Egypt EgyptEu flag Európska úniaState Flag of Finland (bordered) FínskoFlag of Free France FrancúzskoAlternative flag of greece 2.svg GréckoFlag hnkg Hong KongCroatian flag ChorvátskoFlag-of-Israel 12 IzraelFlag of India 12 IndiaÍrskoFlag of Japan JaponskoCannabis marijuana leaf parody flag KanadaKosovo State Flag KosovoFlag of Cuba 12 KubaLíbyaHunFlag MaďarskoFlag of Mongolia MongolskoFlag of Germany (state) NemeckoFlag of Norway.svg NórskoPoľskoAustrian State flag RakúskoFlag of Romania 12 RumunskoFlag of Russia Rusko500px-Flag of Slovakia SlovenskoFlag of Slovenia SlovinskoFlag of Switzerland2 ŠvajčiarskoFlag of Serbia SrbskoFlag of Italy TalianskoFlag of Turkey 12 TureckoUkr vlaj UkrajinaFlag of America USAFlag of the United Kingdom Veľká Británia