Rakovina

Z Necyklopédia

Rakovina je typ medzidimenzionálnej prabeštie zvaná fyzická chyba anorganického systému biologickej sústavy živej bunky, žerúca všetky voľné okolité prvky s pokusom nadviazať tie biologické. Tá kurva rakovina je tak doslova neprešpekulovaná kurva ako internetový červ. Je tam, nemôžeš ju vymazať lebo na vymazanie sa musí presunúť no tá diera v systéme ju tam nadelí jak fronta na sociálne dávky. Rakovina je prijebane pokazená štruktúra DNA bunky. To čo sa delí niesú bunky, ale samotný reťazec DNA. Zdraví reťazec DNA je uzavretá šnúra prvkov v jadre buniek v štruktúre bez začiatku a konca v slučke. No keď príde pojebaný ostrý skalpel alebo pojebaný radiaktivátor a rozjebe to jadro bunky na dve biokokotské časti tak tá štruktúra nakazená takzvaná DNA šnúra má zrazu dva konce na ktoré sa viažu prvky hostiteľa do zožratia celého hostiteľa na biliardy kilometrové furt viazajúce sa DNA šnúry ktoré sa ešte aj delia a vziknú tie neskrotné nádory. Rakovina je chyba fyzikálnej štruktúry anorganickej štruktúry bunky. A tý vyjebaný doktory to asi nevedia.