Raptor Mutual

Z Necyklopédia

Raptor Mutual
{{{Popis}}}
Názov spoločnosti Raptor Mutual, part of Raptor c.c.s.c.
Logo spoločnosti
Raptor Mutual Logo
Právna forma Súkromná spoločnosť s.r.o.
Odvetvie Chemický priemysel, Petrochémia, Zbrane hromadného ničenia,
Založená 1.12.2011
Zakladateľ J. Konečný; R. Kozovský; P. Šišan
Sídlo Piešťany
Štát sídla Slovensko
Pôvod slovenský
Vedenie P. Šišan, CEO
Územný rozsah 84 krajín sveta
Priemysel Vojenstvo, Jadrová energetika, Chemická energetika, Gumárenstvo, Farmácia
Produkcia Benzín a iné palivá, Jadrové zbrane, Bojové plyny, Elektrina, Liečivá
Obrat US$ 15.356 quadrilliard (2011)
Prevádzkový príjem US$ 31.917 quadrilliard (2011)
Člen skupiny Raptor c.c.s.c.
Počet zamestnancov 125 887 (2012)
Divízie Raptor Oil;
Ecopetrol;
Renergy;
Vlastník P. Šišan (90%); Radoslav Kozovský; (5%) Jakub Konečný (5%)
Slogan spoločnosti Live mutual!
Domáca stránka www.raptor.c.c.s.com/mutual

Raptor Mutual je slovenská multinárodná ropná, energetická a chemická spoločnosť so sídlom v Piešťanoch. Je to šiesta najväčšia eneregetická spoločnosť na svete s obratom, piata najväčšia so ziskami (za rok 2012) a tretia najväčšia spoločnosť produkciou. Patrí medzi veľkú sedmičku ťažobného priemyslu s BP, Chevronom, ExxonMobil, Royal Dutch Shell, Total a ConocoPhillips. Raptor Mutual je vertikálne integrovaná a podniká vo všetkých oblastiach petrochemického priemyslu vrátane prieskumu, produkcie, rafinácie, distribúcie a reklamy výroby petrochemických a pterodaktyloskopických látok, výroby energie a chemických a jadrových zbraní. Veľká časť spoločnosti sa zaoberá obnoviteľnými zdrojmi energie. Tvorí jednu z 5 hlavných súčastí korporácie Raptor c.c.s.c..

K roku 2013 P.V.T. operovala Raptor Mutual vo viac ako 80 krajinách, denne vyprodukuje asi 3,8 milióna barelov ropy, má asi 21 000 zásobných staníc a dokázané rezervy v množstve 25 miliárd barelov ropných látok, ktoré dokážu v prípade krízy napojiť slovenský národ, ak sa mu minie alkohol.

[upraviť] Pobočky a dcérske spoločnosti

[upraviť] Raptor Oil

Raptor Oil sa špecializuje na ťažbu a spracovanie ropy a zemného plynu a následnú výrobu gumárenských a farmaceutických výrobkov ako pneumatiky, kondómy či gumové panny. Na Slovensku patria pod Raptor Oil napr. závody Nafta Gbely v Gbeloch či Matador Púchov v Púchove.

Zároveň pod Raptor Oil patrí aj súkromný bezmenný a určite nelegálny podnik P. Šišana na vývoj atómových bômb, ktorá sa nachádza pod jeho haciendou (nie tou na Pustej Vsi) v Piešťanoch v hĺbke 26 metrov a je napojený na utajené piešťanské metro. Podľa neoficiálnych zdrojov blízkych vedeniu Raptoru Mutual od roku 2005 do začiatku roku 2014 P.V.T. vyrobil Šišan v svojom bunkri viac ako 720 bômb s celkovou tonážou presahujúcou arzenál Ruska a Číny dohromady. Z toho asi 15% išlo na export prevažne do nestabilných autoritárskych blízkovýchodných režimov a mimo našej galaxie. Ostatok si s veľkou pravdepodobnosťou P. Šišan skladuje vo svojom bunkri v Piešťanoch. Taktiež sa zameriava na výrobu chemických a ekonomicko-finančne matematických zbraní hromadného ničenia, ktoré sú tiež veľkou P.-ovou záľubou (a záhubou).

[upraviť] EcoPetrol

Firma prebudováva rôzne veci, no najmä také kraviny ako prístroje z pohonu na neobnoviteľné zdroje na pohon z obnoviteľných zdrojov energie. Keďže ľudiasvine, tak si žiaľ nikto nekúpi drahšie auto, hoci neškodí životnému prostrediu, čo je jeden z dôvodov, prečo je EcoPetrol ako jediná časť Mutualu stratová.

[upraviť] Renergy

Priemyselná a elektrizačná spoločnosť Renergy bola založená v roku 2009 s cieľom podporovať vývin ekologických strojov a spôsobov výroby elektrickej energie, kam podľa Raptor Mutual patrí aj jadrová energia. V roku 2012 kúpila Renergy najväčšiu slovenskú továreň na oblaky v Jaslovských Bohuniciach, ktorej reguláciou chce dosiahnuť ustálenie výkyvov počasia v dôsledku globálneho otepľovania a zároveň sa nabaliť na občanoch, ktorí budú musieť platiť viac za energie.

[upraviť] Škandály s únikom látok

Zatiaľ sa neobjavili, čo je vzhľadom na výskyt podobných škandálov v slovenskej politike a kultúre všeobecne takmer nemožné. Znám slovenský sociológ Braňo Mojsej to však vysvetľuje stále relatívnou mladosťou a nevinnosťou konateľov firmy, čo môže nasvedčovať, že trend škandálnosti bude v budúcnosti narastať.

[upraviť] Galéria

[upraviť] Pozri tiež

Raptor c.c.s.c.
Raptor logo 2009 005 Firmy: Raptor IndustriesRaptor ComputersRaptor MutualRaptor EntertainmentRaptor ArmyRaptor AirlinesRaptorstavRaptor Music GroupRaptorristal PicturesNámorníctvo RaptoruDanube WingsUbi hoZMRD

Iné:Piešťanská pristávacia plochaSajn Šandský incidentKandahársky incidentKurací príklad Jakuba KonečnéhoChuck Norris classMajor classÉire classThessaloníki classAsi Syn Z KriedyKomando NecyklopédieTriptych CMY

Raptor Industries
Osobnosti: J. Konečný (CEO) • R. Kozovský (CTO) • P. Šišan (CFO) • S. KonečnýCh. Norris
B. Mojsej L. CroftA. FowlF. ŽinčičiakO. TuranT. Umba Gula

Sídla: • BratislavaDublinKonštantínopolNew YorkPiešťanyPustá Ves