Reptiliáni

Z Necyklopédia

"Negativně smýšlejícím lidem jsou zákonitě vysílané myšlenkové impulsy ze strany Sil temna, především ještírků, a takto se špatné myšlenky lidí ještě mnohonásobně umocňují."

- Ivo A. Benda
Reptiliáni
Reptiliáni

Vznik 18 540 P.V.T.
Pôvod Neznámy
Rozloha ríše Od Južného Kríža až po súhvezdie Drak.
Hlavné mesto Maršaramčamčará, Thuban
Politické zriadenie Semi-Močiaristická Anarchia
Počet vojen 10
Počet výhier 10
Počet vládcov 1594
Najznámejší Šaarš Teran
Webstránka http://www.thewatcherfiles.com/exposing_reptilians.htm

Reptiliáni(po Slovensky. Jašterkovia), sú bytosti z ďalekého vesmíru, ich výška je od 180 do 240 cm, majú zelenú šupinatú pokožku, ktorá neodráža svetlo. Pravidelne ich môžte stretnúť v Kauflande pri regáloch so psími granulami.

[upraviť] Biológia

Sú to mierumilovní Mimozemšťania, pravidelne sú neprávom očierňovaní Vesmírnymi lidmi, zákernými kapitalistickými kreatúrami ktoré vedie Ivo A. Benda, drogovo-závislý religionista z Česka.

Ufon3.jpg

Typický Reptiliánsky samec, volá sa Ignác, má 7 rokov a je vyrobený z vosku a skla.

[upraviť] Telesná stavba

Reptiliáni sú bytosti podobné jašterom, pochádzajúce z ďalekého vesmíru. Ich výška sa pohybuje od 180cm do 240cm, dospelý jedinec môže vážiť až 15kg. Ich telo je pokryté vlhkými zelenými šupinami, ktoré vydávajú nepríjemný zápach, ich pokožka na dotyk pripomína roztrhnutú chrastu, z ktorej vyteká hnis.

Reptiliáni sú hermafroditi, majú súčasne samčie a samičie pohlavné orgány. Ich sperma obsahuje jed, ktorý negatívne pôsobí na náš nervový systém.

Reptiliáni majú veľké oči, vyrobené zo zlata, zreničky sú stočené vertikálne a mihalnice nemajú žiadne - rovnako ako ani slzy, ktoré nie sú potrebné, pretože zlato dobre odoláva vetru, smradu, a aj dymu z cigariet. Reptiliánom na tele nerastie žiadne ochlpenie, preto nevedia používať holiaci strojček. Ich orgány sú suprareproduktívne, to znamená, že Reptiliáni sa dožívajú nekonečna. Ak im niektorí z orgánov zlyhá(Srdce, Pľúca, Pečeň...), odumretý orgán sa rozloží a narastie im tam nový.

Šaarš Teran.jpg

Šaarš Teran, právoplatne zvolený zástupca ľudu Pekelných Jašterkov.

[upraviť] História

O Reptiliánskej histórii máme len veľmi málo vedomostí, a aj tie sú skreslené Ivom A. Bendom. Detaily vzniku Reptiliánskej rasy nám dodnes nie sú známe. Vieme len, že sú to mierumilovné, nekonfliktné, láskavé bytosti.

Ich jediný spor sa ťahá s Vesmírnimi lidmi už niekoľko miliónov rokov. Vesmírni lidé sa násilím snažia získať pozemky patriace Jašterkom, spory vyústili do vojen, z ktorých vždy vyšli víťazne Jašterkovia. Vesmírni lidé to Jašterkom oplatili negatívnou propagandou na našej planéte.

[upraviť] Kultúra

Reptiliánske stavby pripomínajú pokrokové pozemské Rokoko. Obývajú planéty, ktoré sú z 90-a viac percent zložené z močiarov. Ich hudba je ultrazvuková, ľudský mozog ju nedokáže interpretovať.

[upraviť] Technika

Pri stavbe používajú kameň, oceľ a piesok. Ich vesmírne lode poháňajú mravce a cigani.

[upraviť] Filozofovanie

[upraviť] Reptiliáni ako humánna alternatíva

Dnes môžeme na bežných pozemských hadíkoch a jašteričkách vidieť neobvyklý nepokoj - týmto nám naznačujú Vesmírnu hrozbu. Našťastie Jašterkovia z Pekiel(slovopeklo“ je odvodené od "piecť klobásu", nie od nejakého miesta utrpenia), sa už na to nemôžu dívať a pomôžu nám. Nie sú to oni, kto nás chce očipovať.

[upraviť] Reptiliáni a Biblia

V Biblii sa zachovala ozvena dávnych udalostí - Anjeli Svetla, v Biblii zvaní Elohim, nás držali v otroctve, s vygumovanými mozgami, tak, že sme neboli schopní rozoznať dobré od zlého. Až jedného dňa nás jeden odvážny jašterko nakriatol aby sme zjedli ovocie, ktoré zrušilo účinky drogy, na ktorej nás Elohim držali.

Keď sa to prevalilo, pretože sme svoj rozum nevedeli hneď správne využívať, zlá Jehova, jedna z Anjelov svetla, nás vyhnala do divočiny, dúfajúc, že neprežijeme. Úbohému jašterkovi boli amputované končatiny a bol odsúdený plaziť sa hubou v prachu. Vďaka génovej manipulácii sa aj jeho potomkovia rodili bez nôh. Jašterko sa obetoval za nás, aby nás vyviedol z otroctva (ozvena týchto zabudnutých udalostí v Biblii tomu hovorí "vyviedol z Egypta, čo nejako súvisí s menom Ptah -Ptaah).

[upraviť] Je to všetko pravda?

82 členov amerického Kongresu podpísalo petíciu za okamžité odvolanie predsedu federálnej Advokátskej komory USA za to, že si dovolil nazvať niektorých členov Kongresu "reptiliánskymi bastardmi". Členovia kongresu, známi otrokári, asi vedia, prečo sa cítia týmto menom dotknutí.

Nekresťanské témy na NECYKLOPÉDII. Evil pope2.jpg
Praying hands.jpg

Lietajúce špagetové monštrumAxis MundiApiBožské pomeloBudhaBudúce výskumy religiozity religionistovErev šabatReinkarnácia a ChasidizmusSlobodomuráriΟυροβςaβóροςแม้วโครซัค วินเด้าส์ReptiliániSatanČertTeória o vzniku teóriíVesmírni ľudoviaVeľká TreskaČubizmusProfesor DawkinsSafinizmusCthulhu

Apage!!!    Tieto príspevky sú výsledkom rôznych aj zvrátených náboženských predstáv a my vôbec netušíme, ako sa sem dostali! Akási zlomoc tu bola asi!