Rihanna

Z Necyklopédia

Rihanna
293 rihanna 071707
Rihanna so svojím obľúbeným dáždnikom.

americká speváčka a celebrita
Narodenie 20. február 1988
Barbados

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Rihanna (pseudonym: Anna Anna Aeyh, Aeyh, Aeyh, I got my ass beat with an umbrella, na východnom Slovensku aj Grcaňa - miestnym dialektom Rihaňa, v Česku Říhana) je popová spevácka hviezda známa svojim vysokým čelom, jachtaním o dáždniku a funkciou boxovacej bábiky príslušníkov americkej rapovej scény.

[upraviť] Kariéra

Rihaňa sa narodila na Barbadose. Až do 15 rokov navštevovala osobitnú školu. Bolo to dovtedy kým sa na tejto škole neobjavil na Vianočnom večierku slávny pedofil Evan Rogers. Prišiel akurát keď si deti robili psinu zo súťaže American Idol (americká obdoba blázinca, ktorý amíci odkopírovali od slovenskej kakraoke show Česká až Slovenská Superstár). Decká sa popri tom jašili s dáždnikom. Hysterická Rihaňa vtedy chcela inej babe zobrať dáždnik a plačlivo revala, že je to "...jej umbrela, ela, ela, ela, je jej, jej, jééééj..." atď.

Evanovi vtedy až srdce poskočilo. Posadil si dievčatko na koleno a povedal, že nech sa na ten dážnik vysere, že on jej u neho doma dá väčší, krajší... a že má aj zbierku motýľov a cukríky. Zobral ju k sebe, kde si spolu pospievali, a urobili pár fotiek. Tieto snímky sa dostali do rúk rappera a producenta spoločnosti Def Jam Records, ktorý si hovorí Jay-Z. S ním nahrala dva albumy. Po druhom ju raz Jay len tak zo srandy nahral ako robí bordel skrz dáždnika. Slučku z tohto cirkusu nahral spolu so svojim spevom ako skladbu „Dáždnik“ na jej tretí album, ktorý nazval Fasa baby sa skurvili. Pieseň „Dáždnik“ sa stal hymnou hysterických puberťáčok. Vďaka nemu sa z Rihany stala popová hviezda.

Rihaňa po prvých úspechoch nenechala nič na náhodu. Ako správna celebrita v roku 2009 rozbehla akciu po intímnych sado-maso orgiách vo štvrti Hancock Park ktoré s ňou skúšal jej vtedajší milenec Chris Brown v ich luxusnom striebornom Lamborghini. Auto bolo dosť tesné. Vyskytli sa aj nejaké tie podliatiny a škrabance, ktoré Rihaňa šikovne použila ako zámienku pre mediálnu bombu. Vyžila tým šancu dostať sa na titulky bulvárnych plátkov. Povedala im, že ju Chris vraj zmlátil. K hádke vraj došlo potom, ako Brownovi prišla SMS-ka od neznámej ženy. Tou mala byť jedna zo speváčok, buď Leona Lewis alebo Keshia Chanté. Sľúbili sa do trojky, ale nakoniec uviazli niekde v zápche a tak bol Rihanin hysterický záchvat iba otázkou času.

[upraviť] Single

Rihanna fandila aj MS 2010 vo futbale Kamerunu a naspievala preň aj singel Kamerun boy.

Popeblues Hudobné skupiny (nie Metalové)
Bodom from childrenBuran BuranBurzumČechomorDead KomunistsDeathly eyesDepressive DirectionsGrín DejH16JakačiJoy DivisionManic Street PreachersNazarethNemŕtvy či neživýOlympikPeking PensionPil PivoSuper Bomb TrioTublatankaVeverička z MarsuVidlán
Tí, čo spievajú
50 KorúnAmy WinehouseBritney SpearsLady GagaDávid HajzelhófMartin KittnerKukoNemŕtvy či neživýJožo GaRagueVkeli KlaksónElvis PresleyKarel GottMichael JacksonBranislav JobusRobo KazíkEva MázikováPeter StrašákJozef PáterovičRihannaHelena von Dráčková
*** Bonus ***
V iných jazykoch