Robo Kazík

Z Necyklopédia

Róbert Kamzík Kazík
Kazik

Narodenie 11. máj 1947
Topoľčianky
Úmrtie V srdciach dôchodkýň nikdy
Niekde vo viniči
Výška 170cm
Váha 152kg(4 kg fúze)
Známy vďaka Nádherným umelým fúzom
Manželka Mariena z Očovej
Deti Dva ks
Rodičia Dvaja
IQ neznáme
Webstránka robokazik.com

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Robko Kamzík Kazík je známy slovenský populárny spevák, podnikateľ, repeťák, pestovateľ fúzov hrozna a komunista. Robo Kazík. Kedysi aj vďaka svojej príslušnosti k eštébé a komunistickej strane získal štatút úspešného speváka. Mal možnosť spievať a vydávať platne. Keď zistil, že ho to už ako speváka príliš nebaví, dal sa, k dnes už bývalému primátorovi Saktorovi do služby ako jeho poskok-zástupca viceprimátor.

Žije, tvorí a pracuje pre blaho ľudu v Banskej Bystrici.

[upraviť] Životopis

Absolvoval Strednú ekonomickú školu a Inštitút pre komunizmus a národné výbory. Pracoval ako robotník v Calexe Zlaté Moravce, kde úspešne sabotoval výrobu, nakoľko bol zástancom dovozu chladničiek zo ZSSR a potom v Pozemných stavbách v Banskej Bystrici ako tunelár.

Známe o ňom je aj to, že ho pes rozjebal za ucho po dvore.

Na Mestskom úrade v Banskej Bystrici sa priživoval robil šestnásť rokov. Najskôr robil vodiča vetriesky, potom vedúceho akcie Divá sviňa a ešte neskôr vedúceho odboru výstavby viničov na severnom Slovensku. Medzi rokmi 1983 - 1990 bol riaditeľom Slovkoncertu, ktorý vďaka tomu dopadol ako dopadol. Nahral viacero albumov špičkovej populárnej hudby. Niektoré z nich nahral s Orchestrom Pavla Zajáčka. V Slovenskej televízii účinkoval v programe Repete. „Pracoval“ ako víceprimátor v Banskej Bystrici, v súčasnosti, už na zaslúženom dôchodku, si užíva nadobudnuté bohatstvo.

Nedávno mal malú nehodu, keď ho vážne pohrýzol jeho psík, bernardín (čiže Boby na vine nebol, ten je jazvečík). Nezedol mu riť, tak ako v jednej pesničke, ale pohrýzol ho na tvári tak nešťastne, až mu nos odpadol - odkaz. Kazík musel na operáciu odpadnutého nosa minúť bližšie nešpecifikovanú nemalú finančnú čiastku, aj tak mu však ostalo dosť peňazí, na dôstojné užívanie si na dôchodku. Pes, pravdepodobne anti-komunista, musel byť okamžite utratený.

Jeho manželka sa volá Marienka a pochádza z Očovej. Spoznali sa, keď ju počas jazdy v autoškole prešiel traktorom. Majú spolu dve deti mužského pohlavia. Jeho dvorná textárka je Mária Kotlárová Kodajová. V roku 2006 spolu s Karolkom Haluzom Konárikom na jeho albume To som ja naspieval duet „Žyvot je boj“. Hudbu k tomuto singlu im zložil Rytmus.

V roku 2013 mal dokonca príležitosť účinkovať vo filme Dano Drevo a turnaj Mekyho Žbirku, kde sa rozprával v krbe s Danom Drevom. Informoval ho, že Meky zrušil svoju koncertnú šnúru po Žitnom ostrove. Naposledy vraj účinkoval na zjazde kyselinárov v Patinciach a odtiaľ už len vyniesli nejaké čudo, ktoré kvílilo Biely Kvet.

Najviac sa preslávil svojimi Boľševickými fúzikmi.

[upraviť] Diskografia

  • Vráť sa mi, páska
  • Venované mne
  • Toto sólo patrí rusom
  • Srdce ti zinfarktuje
  • Vianočky
  • Jesenné lístie
  • Letná nálada
  • Na návrší dom taký
  • Ešte vínko nevykyslo
  • Marína
  • Ja keď spievam slzy tečú
  • Nájdeš ma v zátoke

Popeblues Hudobné skupiny (nie Metalové)
Bodom from childrenBuran BuranBurzumČechomorDead KomunistsDeathly eyesDepressive DirectionsGrín DejH16JakačiJoy DivisionManic Street PreachersNazarethNemŕtvy či neživýOlympikPeking PensionPil PivoSuper Bomb TrioTublatankaVeverička z MarsuVidlán
Tí, čo spievajú
50 KorúnAmy WinehouseBritney SpearsLady GagaDávid HajzelhófMartin KittnerKukoNemŕtvy či neživýJožo GaRagueVkeli KlaksónElvis PresleyKarel GottMichael JacksonRobo KazíkEva MázikováPeter StrašákJozef PáterovičRihannaHelena von Dráčková
*** Bonus ***