Rok Q

Z Necyklopédia

Triezvy janko.jpg Štátny znak SR.png Ján Slota Štátny znak SR.png Slovensko kraje.JPG
miluje tento článok
Lebo nie je po maďarsky!

[upraviť] Rok Q

Rok Q je všeobecne rešpektovaným rokom vrhnutia, počatia, vzniku, narodenia, objavenia, úmrtia, znovuzrodenia, nanebovstúpenia, znovuúmrtia a konečného znovuzrodenia Safiho. Tak isto sa dá rok Q považovať za rok založenia safinizmu. V tomto roku prišiel na Zem Safy, aby skoncoval s bezprávím a s vykorisťovaním proletárov nenažranou buržoáziou. Jeho úlohu prebrali velikáni ako Gusto, Lenin, Stalin a zatiaľ najpoctivejší socialista Červený Hranol. Po tom ako Safy videl čo sociálna debokracia znamená, odišiel z politiky a začal sa venovať čisto náboženským aspektom života.
Existujú fámy, že Safy sa do politiky vráti s novou ideou konštruktívnej monarchie, ale CSI všetky fámy zahmlieva.

[upraviť] Definícia roku Q

Nad číselnou hodnotou roku Q sa zamýšľalo množstvo velikánov fyziky ako Watt, Einstein, Ohm, alebo Ten-koho-netreba-menovať. Každopádne väčšina sa zhodla, že slovné vyjadrenie roku Q znie rok kvé. Ako každý vie písmeno H je v abecede na 8. mieste. Tak isto každý vie, že malé písané písmeno h sa veľmi podobá písmenku k je logické malé písané písmená h a k majú takú istú číselnú hodnotu a tou je 8. To znamená že prvá číslica vyjadrujúca rok K je 8.

Písmeno V je v abecede na 21. mieste. Práve prebieha 21. storočie a rok v ktorom píšem tento článok je 2008. 2-0-0-8. Tento letopočet nám dokazuje 1. že písmeno k má naozaj hodnotu 8, 2. že hodnotu pre písmeno V treba odčítať od hodnoty poslednej číslice v letopočte 2008, ale pred tým ako túto hodnotu odpočítame, musíme ju vydeliť prvou číslicou v letopočte 2008. To znamená 21-(8/2)=17. 17 nie je pekné číslo podľa teórie čísla 17, preto musíme pripočítať číslo 1, aby sme dosiahli vytúžené číslo 18. číslo 18 vydelíme počtom písmen v slove vyjadrujúcom Q (kvé-3). 18/3=6. Číslica vyjadrujúca V je 6.

Písmeno E je v abecede na 5. mieste. od čísla odpočítame počet núl nachádzajúcich sa v letopočte 2008. 5-2=3. Číslica vyjadrujúca E je 3.
Došli sme k záveru, že rok Q sa rovná roku 863. Je to neuveriteľné, ale je to ako vidíte logicky a vedecky podložené.

[upraviť] Pozri aj

QQQ