Rozprávka o troch prasiatkach

Z Necyklopédia

Smiling-pig-clipart

Rozprávka o troch prasiatkach je klasika, ktorú musí poznať každý dospelý človek, aby vedel ako sa má chrániť pred mládežou.

[upraviť] Story

Kde bolo, tam bolo, bol raz jeden hladný Vlk a Pes, ktorý si jedného krásneho dňa postavil tri (prvočíslo) domčeky. Prvý bol zo slamy, druhý bol z dreva a tretí z tehál. Tak si ten vlk na nich hospodáril, polieval kvetinky, pestoval ovocie a občas si aj ulovil nejakú zver.

Jedného dňa sa však zvieratká naštvali. Zvolali lesnú radu (parlament), ale vlka nepozvali. Medveď hovorí:

"Už toho máme dosť! ten vlk nás stále loví, každý deň nám niekto zmizne! A pri vlkovom tehlovom dome sa stále hromadia podozrivé kosti!
"Áno! aj nás stále terorizuje!" Zamieša sa do rozhovoru Slon.
Srnka teda dostane nápad: "Musíme im tam niekoho poslať, kto s ním poriadne zatočí!"
Všetky zvieratká súhlasia a má sa prihlásiť ich hrdina. Nikto sa však nehlási. Tak korytnačka dostane nápad, že roztočia flašu a na koho ukáže, ten bude musieť ísť. Všetci súhlasia. Tak sa začína ruleta. Roztočia flašu. Točí sa. Chvíľka napätia. nakoniec sa flaša zastaví...a...a...a ukáže na zajaca.
Zajac začne riekať: "A musím tam naozaj ísť?"
"Musíš, musíš!" zborovo odvetia zvieratká.
Avšak potom vyskočí Prasa a kričí: "Zajac je môj kamarát a nedovolím, aby išiel do takej akcie! Ak ho tam chce niekto poslať, tak iba cez moju mŕtvolu!" Tak mu ostatné zvieratká vyhoveli. Uľútilo sa im ho totiž a preto zabili toho zajaca, navarili paprikáš a potom ako si ho dali s nokedľami točili fľašu ešte raz. Teraz fľaša však ukázala na Prasa. Tak sa nešťastné Prasa poberá na svoju samovražednú misiu a rozmýšľa, ako môže byť niekto taká sviňa. No aby sa nepovedalo, ďalšie dve prasce mu prišli na pomoc, aby ukázali, že sú to charaktery. Všetci traja sa dohodnú, že si rovným dielom rozdelia vlkov majetok. Tak sa teda už konečne vybrali na cestu. Prišli na vlkov pozemok. Prídu rovno k tehlovému domčeku a zaklopú.
"Kto je?" ozve sa zpoza dverí.
"To sme my, Veveričky, tvoji starí kamaráti zo školy a nesieme ti mliečko." vravia prasiatka.
"Čo ste sprostí, ja už od desiatich pijem pivo a od dvanástich Vodku!" odpovedá vlk. Prasiatkam dojde trpezlivosť a povedia:
"Otvor, lebo bude zle!" Vlk samozrejme neotvorí a tak prasce ten tehlový domček proste sfúknu.

Vlk uteká do o niečo pevnejšieho dreveného domčeku. Tam sa už naše milé prasiatka s tým tak nepárajú a spustia:

"Ukáž otvor, lebo bude zle!" Vlk neotvorí, pretože verí, že ho jeho drevená pevnosť uchráni. Ale neuchránila. Prasiatka mu aj drevený domcek sfúkli. Vlk myslel, že ho snad trafi šlak!

Vlk teda uteká do svojho posledného útočiska - slameného domčeku. Prasce sú tam hneď za ním. Kričia:

"Kurva vlk, tak si otvor, lebo ti bude zle!" Vlk otvorí a otrčí im riť. Tak mu prasiatka začnú fúkať. Fúkajú prvý raz a nič. Fúkajú druhý raz, ale stále nič. Vlk sa teší, že už je zachránený. No prasiatka neúnavne stále fúkajú. Vlk vytešený si teda zapáli... nejako mu uniklo, že je v slamenom dome a teda mu začalo pod riťou horieť. Šecko sa chytilo, začalo horieť a až keď aj jeho šesť chlpov v dvojrade padlo popolom, rozhodol sa odtiaľ vybehnúť. Tam ho už však čakala prasačia chrípka a polícia pod vedením vrchného prasaťa a dákeho facku...
Wine-notepad.svg

Prehľad literatúry

Bořek StavitelDunaGenesisGenezisJanko HráškoJožin z bažinKarel FoltýnMrázikO troch sadeniciach Kysuca HroznéhoOdchod Slovákov za slobodouPán zemiakovPokémonPreslovia a preriekadláRozprávka o troch prasiatkachRumcajsŠmolinkaŠmolkoviaVesmírna Hlodysea

Feather