Rudolf Zajac

Z Necyklopédia

Bird hand
>>No počkaj, Zajac!<<
Dvacka

Rudolf Zajac, známy tiež ako Rudo je slovenský pseudopolitik a pseudominister pseudozdravotníctva, niekdajší člen Vady SR. Jeho politická kariéra je veľmi závratná a ešte neupadol do zabudnutia. Jeho chybou je že sa nekamaráti so správnymi chlapíkmi z KSS a ŠTB a preto je to iba pseudopolitik.

[upraviť] Politické začiatky

Malý Rudko vyrastal v židoboľševickej rodine kde na stene okrem výšiviek s rôznymi veľmi poučnými nápismi visela na čestnom mieste drevorytina Jančiho. Ako 14-ročný sa kamarátil s Robom, Robom a inými buldogmi a spolu šikanovali slabého Mikiho a jeho kamošov spoza tesca. Ale raz na pive sa pohádali lebo Rudo si myslel že by sme mali doktorovi platiť 20 Sk a to Robko u ktorého sa už vtedy prejavovalo veľké sociálne cítenie neschválil takže Rudo bol z bandy vykopnutý. Našiel si kamošov z Mikibandy a to veľmi poznamenalo jeho neskoršiu kariéru.

[upraviť] Vrchol kariéry

Jeho kariéra nabrala veľmi prudký vzostup v roku 2002 keď sa skamarátil s Paľom od susedov. Spolu založili dodnes úspešnú sračku ÁNO. Názov sračky vznikol tak že sa Rudo spýtal Paľa či si dá demänofku. No a v prvých nedemokratických voľbách po Vladovej revolúcii sa im suverénne podarilo dostať do Zväzu kokotov SR. Mali ústavnú väčšinu takže si v pohode mohli vládnuť sami ale zo solidarity a ešte aj za menšiu províziu zobrali do kopulácie Mikiho, klérofašistov a dokonca aj maďarský zväz fašistických bojovníkov ale to iba preto lebo im naliali baracpálinky. Ale Rudo skončil s holou riťou lebo Miki ho ojebal a dostal sa na premiérske kreslo a on sa mohol hrabať iba v zdravotníckych sračkách.

[upraviť] Rudova dvacka

Rudova dvacka je politická metóda, ktorú vyvinul Rudo v čase veľkého vzostupu jeho závratnej kariéry kaziča zdravotníctva. Slúži hlavne na zvýšenie popularity, čo sa mu aj podarilo dosiahnúť. No a ešte aj na to aby si doktori mohli za dvacku kúpiť dáka fajné čúčo. Ale že vraj z tej dvacky doktorom ostali len 3 korunky tak neviem. To ani na poldeci im nezvýši.

[upraviť] Menší ústup z pozícii

Voľby roku 2006 P.V.T. boli demokratické a preto sa prejavilo cítenie drvivej väčšiny obyvateľstva, ktoré je naklonené skôr doľava a trochu červenšie. Takže Rudo musel ukončiť svoju kariéru kaziča zdravotníctva ale aj tak povedal že ho to už nebaví lebo tam sa nedá viac pokaziť. Mýlil sa, čo mu dokázalo pôsobenie Valentoviča a Rašiho na tomto lukratívnom poste. No Rudo zo svojej popularity nič nestratil a doteraz často vystupuje na verejnosti a občas sa za ním aj nejaká tá fuňa na ulici obzrie.

Ak neprídeš k demokracii Politici
ReligionSymbolAbr Politické systémy ReligionSymbolAbr
PolitikMonotikaPolitikaŠtátPrezidentNáboženstvoPápežAtentátDementkraciaFeminizmusKonštruktívna monarchiaKorupciaAl SrajdaMossadCIANATO
Atlantic ocean Významní svetoví politici Atlantic ocean
Adolf HitlerStalinLeninJurko KríčekBill ClintonBabrák ObamaFidel CastroKormidelníkJFKMussoliniŠalvio BezlysiniGenerál MugabeNapoleon BonaparteSaddám HusajnUsama bin LádinVáclav KlausVáclav HavelFidel Castro