Ruská Joga

Z Necyklopédia

Alkoholici z hrinovej(small)
Alkoholici z Hriňovej
odporúčajú tento článok

...lebo majú radi jóógugu,
..a ani nie sú z Detvy
Bezdomovec

Joga

Joga, meditácia, cvičenie.

Ruská Joga je filozoficko-náboženský smer, ktorý Rusi prevzali od Indov a ich učenia Jogy. Ruská Joga priamo nadväzuje na pôvodnú indickú Jogu, Rusi však vo svojej novej Joge vynechali filozofiu a aj náboženstvo, sústreďujú sa len na cvičenie svojho tela.

[upraviť] O Joge v skratke

Slovo "Joga" je možné preložiť ako pripojenie duše k Bohu, cieľom pôvodnej indickej Jogy bolo získanie jednoty alebo stotožnenia s božskou či spirituálnou podstatou. Prostriedkom k tomuto cieľu je sebaovládanie a sebazdokonaľovanie ľudskej psychiky a psychofyziológie, to jest. prostredníctvom rôznych meditácií a cvičení. Ľudia, ktorí praktizujú Jogu, si hovoria Jogíni.Boli to velkí krakeni.Rusku jógu radi prektizuju v Bačkove a okolitých zemplinských obciachch.

[upraviť] Ruská Joga

Ruskú Jogu praktizujú spravidla asociáli, alkoholici, narkomani a ožrani, ktorí už dávno stratili zmysel života. Pri pôvodnej Joge sa Boh Jogínom zjavoval počas cvičenia Jogy. Pri Ruskej Joge je to naopak, najskôr sa im zjaví Boh(ale len na okamžik), potom nasleduje cvičenie (Ruskej)Jogy. Toto poradie je nemenné, bez zjavenia Boha nie je možné začať cvičenie. Ďalším rozdielom je dĺžka cvičenia, zatiaľ čo pri pôvodnej Joge sa cvičí maximálne 90 minút a jednotlivé cviky a polohy sa pravidelne striedajú podľa potreby Jogína, pri Ruskej Joge môže cvičenie trvať až 12 hodín. Za ten čas, stihne cvičiaci vyskúšať maximálne dve polohy. Počas cvičenia Ruskej Jogy, je cvičiaci v bezvedomí, je neschopný komunikovať s okolím a značne zapácha. Okrem toho, nemá pri sebe žiadne peniaze, doklady, či mobilný telefón, a teda nie je možné zistiť jeho identitu. Po 12 hodinovom cvičení Ruskej Jogy musí cvičiaci stráviť ďalších 6-12 hodín tzv. Rejuvenáciou, čo je kľudový stav, pri ktorom sa prečistí myseľ a tiež vnútorné orgány, ako napr. žalúdok a pečeň.

[upraviť] Cviky

Ako ukážku Vám zobrazíme porovnania niektorých cvikov a polôh.

Ruskajoga01
Ruskajoga02
Ruskajoga03
Ruskajoga04
Ruskajoga05
Ruskajoga06
Ruskajoga07
Ruskajoga08
Ruskajoga09
Ruskajoga10

[upraviť] Známi vyznávači Jogy

[upraviť] Vyznávači pôvodnej Jogy

[upraviť] Vyznávači Ruskej Jogy

[upraviť] Pozri tiež

Alkohol určite nie je nevyhnutnou súčasťou Slovenska, no nájde sa ho trochu aj na NECYKLOPÉDII. Superior
Alcoholic

Logistika
ChlastKrčmaPapučaPoldeciSlopobúdkaSmäd

Produkty
AlpaBecherovkaBorovičkaMojsej vodkaOkenaPivoRíbezľaRumVodkaVínoČučoŠpiritus

Alkoholický socializmus
AbstinentAlkohol v práciAlkoholizmusBurčákový nosKorheľ stálesmädnýLiehovistiMajstri meditácieNevinofobiaOknoOzembuchOchltOžranRuská JogaŠenkár nedolievavýŠenkár pančovaný