Rusko

Z Necyklopédia

NewMapCrimea01.jpg

Najnovšia ruská akvizícia - zasľúbený Krym

Rusko (niekedy tiež označované ako Mosklandia alebo krajina vždy zelených paradajok) je podľa názorov zakomplexovaných odborníkov rozlohou druhý najväčší štát sveta hneď po Slovenskom impériu. Nejasnosti ohľadne rozlohy krajiny sú spôsobené najmä tým, že sa geografom ešte stále nepodarilo nájsť druhý koniec krajiny-nekrajiny. Rusko zaberá osminu zemskej súše a vďaka svojmu neustálemu rastu (v roku 2014 Krym) bude čoskoro zaberať devätinu zemskej súše. Rusko si bežní hlupáci zamieňajú s CCCP.

Na jeho čele je hlava štátu označovaná ako prezident, ktorý má veľa prisluhovačov (siloviki) a poskokov. Prezidentom sa vždy stáva človek z ľudu. Výnimkou boli dvaja čínski samozvaní vládcovia Jeľ Cin a Pu Tin. Ruskí vládcovia musia dodržiavať pravidlo, že po plešatom prezidentovi musí nastúpiť vlasatý a po vlasatom zase plešatý, čo spôsobuje značné problémy pri hľadaní nástupcu. Pu-Tin našiel svojho nástupcu Medvědeva v hlbokých brezových hájoch.

Stáročným sídlom ruských vládcov je Kremeľ, stojaci v centre Moskvy a obohnaný múrmi z červeného kameňa. Podľa niektorých odborníkov na Rusko (medzi ktorými vynikajú John McCain, Hillary Clintonová a Madeleine Albrightová) sú doň len dva vchody, a to Čierna brána a Morgulské údolie, pričom prezident sídli v paláci neformálne známom ako Barad-dûr.

Rusko patrí medzi obľúbené dovolenkové destinácie, významný je aj domáci turizmus (CK Gulag). Obľúbený je najmä Sibír (významné rezorty: Chanty-Mansijsk, Jakutsk, Verchojansk), ktorý v minulosti učaroval mnohým intelektuálom, ktorí sa tu mohli naďalej v pokoji venovať svojím obľúbeným činnostiam.

[upraviť] Prírodné pomery

V Rusku stále sneží a mrzne (snehomrzná sezóna), dokonca aj napriek tomu, že nad touto krajinou sa Slnko zdržuje väčšinu dňa a v niektorých jeho oblastiach aj polroka nezapadá. V najjužnejších cípoch štátu sú oblasti, ktoré počas najteplejších liet zaznamenávajú odmäk a preto sú Rusmi pokladané za raj na Zemi, ruskú Šangri-La, prípadne za zasľúbenú zem.

[upraviť] Obyvateľstvo

Krajinu obývajú mnohé kaukazské národy, sú to najmä Čečenci, Inguši, Dagestanci, Buriati, Baškirci, Avari, Kalmyci, Evenkovia, Nenci, Komijci, Udmurti a v neposlednom rade všadeprítomní Židia a Čukčovia, prípadne Jupíkovia. V niektorých oblastiach, kde je zvlášť zima, možno stretnúť aj Rusov. Rusi sú zvlášť mrazuodolní, podľa nacistických antropogénnych výskumov organizácie ubermensch je to najmä preto, že im v žilách koluje nemrznúca kvapalina zvaná lieh. Patria medzi najstaršie národy na svete, staršie kmeňe Minotarusov, Stegosaurusov, Brontosaurusov, Ikarusov, Rúsveltov, Iluminátov, Laminátov a Primátov dopomohli k neskoršiemu vytvoreniu tohto nízkoabstinenčného subnároda pochádzajúceho zo strednozemného pobrežia Republiky Pangea v dnešnom Mordore, Obrnodore a Epidémiodore.

[upraviť] Politické zriadenie

Politické zriadenie je v Rusku už odnepamäti nahovno, čím Rusi prekonávajú aj Maďarov, o ktorých sa právom tvrdí, že majú smolu na svojich politikov od vymretia Arpádovcov. Tak to trvá už asi tisíc rokov od prvého baťušku cára, cez rad slávnych súdruhov ovenčených kultom osobnosti až po samovládcu Pu-Tina Nezastaviteľného. Obyvateľstvo cárstva sa okrem toho vyznačuje tým, že potichu akceptuje všetky výstrelky svojich vodcov. V období volieb si navyše občania často strielajú nielen zo svojich AK-47, ale aj z politikov. Keď si tak naposledy občania vystrelili, do parlamentu sa dostal aj veľký srandista Žirinovskij (niečo ako obdoba nášho Vlada, Jana a Roba v jednej osobe, len s väčšou mierou seksepílu, napriek svojmu židovskému pôvodu veľký ruský nacionalista).

Navonok sa Rusko prezentuje ako demokracia a na všetku kritiku reaguje okrídleným "ale vy lynčujete černochov". Od roku 1999, resp. od volieb v roku 2000, stojí na čele Ruska tandem Putin-Medvědev, ktorý si udržiava permanentnú 83-percentnú podporu obyvateľstva, v Čečensku a Dagestane dokonca až 98-percentnú. To by im mohol závidieť nejeden západný politik (okrem Fica).

Necyklopedické štáty

Globe.jpg

 AbsurdistanFlag of the People's Republic of Antarctica.PNG AntarktídaFlag of Byzantine Empire.png Byzantská ríša500px-Flag of the Soviet Union (1923-1955) svg.png CCCPCzechoslovakia COA 1961-1989 svg.png ČeskoslovenskoFranská ríšaFlag of San Francisco svg.png HollywoodInternet Connection Tools.png InternetMeliško minca.jpg Kráľovstvo ŠumavyMoravia.png MoravaNaval Ensign of Austria-Hungary.png Rakúsko UhorskoOsmaniRim vlajka.png Rímska ríšaWar Ensign of Germany 1938-1945.png Tisícročná ríšaFlag of Free France.png Veľké UhorskoBarbary ensign.gif Veľká Morava

Tieto sú vraj naozaj:
Afg 3D 12.png AfganistanFlag of England.png AnglickoStandard of the President of Bulgaria.png BulharskoFlag Czech republic.jpg ČeskoNew Chinese Imperial Flag.png ČínaFlag of Dubai.png DubajFlag of Egypt.png EgyptEu flag.jpg Európska úniaState Flag of Finland (bordered).png FínskoFlag of Free France.png FrancúzskoAlternative flag of greece 2.svg.png GréckoFlag hnkg.png Hong KongCroatian flag.png ChorvátskoFlag-of-Israel 12.png IzraelFlag of India 12.png IndiaÍrskoFlag of Japan.png JaponskoCannabis marijuana leaf parody flag.gif KanadaKosovo State Flag.png KosovoFlag of Cuba 12.png KubaLíbyaHunFlag.JPG MaďarskoFlag of Mongolia.png MongolskoFlag of Germany (state).png NemeckoFlag of Norway.svg.png NórskoPoľskoAustrian State flag.png RakúskoFlag of Romania 12.png RumunskoFlag of Russia.png Rusko500px-Flag of Slovakia.png SlovenskoFlag of Slovenia.png SlovinskoFlag of Switzerland2.png ŠvajčiarskoFlag of Serbia.png SrbskoFlag of Italy.png TalianskoFlag of Turkey 12.png TureckoUkr vlaj.png UkrajinaFlag of America.png USAFlag of the United Kingdom.png Veľká Británia

Ksč.jpg Komunisti, socializmus a ďalšie červené témy Bolsparty.jpg

KSČKSSSmer – SDInternacionálaČSSRZSSRNDRBoľševikGustáv HusákVasiľ BiľakGejza ŠlapkaAntonín KapekLubomír ŠtrougalAlexander DubčekLeninStalinMao-Tse-TungFidel CastroZväzarmPionierSZMSpartakiádaPrvý MájVOSR2. sv. vojnaSúdruhPredsedaJRDTuzexBONVekslákPanelákZáchytkaKofolaGrankoGazda repárskyDead KomunistsVerejné blaho