Rusko

Z Necyklopédia

NewMapCrimea01

Najnovšia ruská akvizícia - zasľúbený Krym

Rusko (niekedy tiež označované ako Mosklandia alebo krajina vždy zelených paradajok) je podľa názorov zakomplexovaných odborníkov rozlohou druhý najväčší štát sveta hneď po Slovenskom impériu. Nejasnosti ohľadne rozlohy krajiny sú spôsobené najmä tým, že sa geografom ešte stále nepodarilo nájsť druhý koniec krajiny-nekrajiny. Rusko zaberá osminu zemskej súše a vďaka svojmu neustálemu rastu (v roku 2014 Krym) bude čoskoro zaberať devätinu zemskej súše. Rusko si bežní hlupáci zamieňajú s CCCP.

Na jeho čele je hlava štátu označovaná ako prezident, ktorý má veľa prisluhovačov (siloviki) a poskokov. Prezidentom sa vždy stáva človek z ľudu. Výnimkou boli dvaja čínski samozvaní vládcovia Jeľ Cin a Pu Tin. Ruskí vládcovia musia dodržiavať pravidlo, že po plešatom prezidentovi musí nastúpiť vlasatý a po vlasatom zase plešatý, čo spôsobuje značné problémy pri hľadaní nástupcu. Pu-Tin našiel svojho nástupcu Medvědeva v hlbokých brezových hájoch.

Stáročným sídlom ruských vládcov je Kremeľ, stojaci v centre Moskvy a obohnaný múrmi z červeného kameňa. Podľa niektorých odborníkov na Rusko (medzi ktorými vynikajú John McCain, Hillary Clintonová a Madeleine Albrightová) sú doň len dva vchody, a to Čierna brána a Morgulské údolie, pričom prezident sídli v paláci neformálne známom ako Barad-dûr.

Rusko patrí medzi obľúbené dovolenkové destinácie, významný je aj domáci turizmus (CK Gulag). Obľúbený je najmä Sibír (významné rezorty: Chanty-Mansijsk, Jakutsk, Verchojansk), ktorý v minulosti učaroval mnohým intelektuálom, ktorí sa tu mohli naďalej v pokoji venovať svojím obľúbeným činnostiam.

[upraviť] Prírodné pomery

V Rusku stále sneží a mrzne (snehomrzná sezóna), dokonca aj napriek tomu, že nad touto krajinou sa Slnko zdržuje väčšinu dňa a v niektorých jeho oblastiach aj polroka nezapadá. V najjužnejších cípoch štátu sú oblasti, ktoré počas najteplejších liet zaznamenávajú odmäk a preto sú Rusmi pokladané za raj na Zemi, ruskú Šangri-La, prípadne za zasľúbenú zem.

[upraviť] Obyvateľstvo

Krajinu obývajú mnohé kaukazské národy, sú to najmä Čečenci, Inguši, Dagestanci, Buriati, Baškirci, Avari, Kalmyci, Evenkovia, Nenci, Komijci, Udmurti a v neposlednom rade všadeprítomní Židia a Čukčovia, prípadne Jupíkovia. V niektorých oblastiach, kde je zvlášť zima, možno stretnúť aj Rusov. Rusi sú zvlášť mrazuodolní, podľa nacistických antropogénnych výskumov organizácie ubermensch je to najmä preto, že im v žilách koluje nemrznúca kvapalina zvaná lieh. Patria medzi najstaršie národy na svete, staršie kmeňe Minotarusov, Stegosaurusov, Brontosaurusov, Ikarusov, Rúsveltov, Iluminátov, Laminátov a Primátov dopomohli k neskoršiemu vytvoreniu tohto nízkoabstinenčného subnároda pochádzajúceho zo strednozemného pobrežia Republiky Pangea v dnešnom Mordore, Obrnodore a Epidémiodore.

[upraviť] Politické zriadenie

Politické zriadenie je v Rusku už odnepamäti nahovno, čím Rusi prekonávajú aj Maďarov, o ktorých sa právom tvrdí, že majú smolu na svojich politikov od vymretia Arpádovcov. Tak to trvá už asi tisíc rokov od prvého baťušku cára, cez rad slávnych súdruhov ovenčených kultom osobnosti až po samovládcu Pu-Tina Nezastaviteľného. Obyvateľstvo cárstva sa okrem toho vyznačuje tým, že potichu akceptuje všetky výstrelky svojich vodcov. V období volieb si navyše občania často strielajú nielen zo svojich AK-47, ale aj z politikov. Keď si tak naposledy občania vystrelili, do parlamentu sa dostal aj veľký srandista Žirinovskij (niečo ako obdoba nášho Vlada, Jana a Roba v jednej osobe, len s väčšou mierou seksepílu, napriek svojmu židovskému pôvodu veľký ruský nacionalista).

Navonok sa Rusko prezentuje ako demokracia a na všetku kritiku reaguje okrídleným "ale vy lynčujete černochov". Od roku 1999, resp. od volieb v roku 2000, stojí na čele Ruska tandem Putin-Medvědev, ktorý si udržiava permanentnú 83-percentnú podporu obyvateľstva, v Čečensku a Dagestane dokonca až 98-percentnú. To by im mohol závidieť nejeden západný politik (okrem Fica).

Necyklopedické štáty

Globe

Tieto sú vraj naozaj:
Afg 3D 12 AfganistanFlag of England AnglickoStandard of the President of Bulgaria BulharskoFlag Czech republic ČeskoNew Chinese Imperial Flag ČínaFlag of Dubai DubajFlag of Egypt EgyptEu flag Európska úniaState Flag of Finland (bordered) FínskoFlag of Free France FrancúzskoAlternative flag of greece 2.svg GréckoFlag hnkg Hong KongCroatian flag ChorvátskoFlag-of-Israel 12 IzraelFlag of India 12 IndiaÍrskoFlag of Japan JaponskoCannabis marijuana leaf parody flag KanadaKosovo State Flag KosovoFlag of Cuba 12 KubaLíbyaHunFlag MaďarskoFlag of Mongolia MongolskoFlag of Germany (state) NemeckoFlag of Norway.svg NórskoPoľskoAustrian State flag RakúskoFlag of Romania 12 RumunskoFlag of Russia Rusko500px-Flag of Slovakia SlovenskoFlag of Slovenia SlovinskoFlag of Switzerland2 ŠvajčiarskoFlag of Serbia SrbskoFlag of Italy TalianskoFlag of Turkey 12 TureckoUkr vlaj UkrajinaFlag of America USAFlag of the United Kingdom Veľká Británia

Ksč Komunisti, socializmus a ďalšie červené témy Bolsparty

KSČKSSSmer – SDInternacionálaČSSRZSSRNDRBoľševikGustáv HusákVasiľ BiľakGejza ŠlapkaAntonín KapekLubomír ŠtrougalAlexander DubčekLeninStalinMao-Tse-TungFidel CastroZväzarmPionierSZMSpartakiádaPrvý MájVOSR2. sv. vojnaSúdruhPredsedaJRDTuzexBONVekslákPanelákZáchytkaKofolaGrankoGazda repárskyDead KomunistsVerejné blaho