Rusko

Z Necyklopédia

Rusko niekedy tiež označované ako Mosklandia alebo krajina vždy zelených paradajok je podľa názorov zakomplexovaných odborníkov rozlohou druhý najväčší štát sveta hneď po Slovenskom Impériu. Nejasnosti ohľadne rozlohy krajiny sú spôsobené najmä tým, že sa geografom ešte stále nepodarilo nájsť druhý koniec krajiny. Rusko si bežní hlupáci zamieňajú s CCCP.

Na jeho čele je hlava štátu označovaná ako prezident, ktorá má veľa prisluhovačov a poskokov. Prezidentom sa vždy stáva človek z ľudu. Výnimkou boli dvaja čínski samozvaní vládcovia Jeľ Cin a Pu Tin.

Patrí medzi obľúbené dovolenkové destinácie. Obľúbený je najmä Sibír, ktorý v minulosti učaroval mnohým intelektuálom, ktorí sa tu mohli naďalej v pokoji venovať svojím obľúbeným činnostiam.

[upraviť] Prírodné pomery

V Rusku stále sneží a mrzne (snehomrzná sezóna), dokonca aj napriek tomu, že nad touto krajinou sa Slnko zdržuje väčšinu dňa a v niektorých jeho oblastiach aj polroka nezapadá.

Sú to alkoholici, ktorí uznávajú len chľast a ich život sa točí len okolo pitia alkoholu. Spolu s Nemcami dokopali Poľsko a keď už nemali čo terorizovať pustili sa do seba. Nemci vyvražďovali židov a Rusi nechávali ľudí v dedinách a menších mestách vyhladovať k smrti.

[upraviť] Obyvateľstvo

Krajinu obývajú mnohé národy, sú to najmä Čečenci, Inguši, Dagestanci, Burjati, Baškirci, Kalmyci, Evenkovia, Nenci a v neposlednom rade všadeprítomní Židia a Čukčovia. V niektorých oblastiach, kde je zvlášť zima, možno stretnúť aj Rusov. Rusi sú zvlášť mrazuodolní, podľa nacistických antropogénnych výskumov organizácie ubermensch je to najmä preto, že im v žilách koluje nemrznúca kvapalina zvaná lieh. Patria medzi najstaršie národy na svete, staršie kmeňe Minotarusov, Stegosaurusov, Brontosaurusov, Ikarusov, Rúsveltov, Iluminátov, Laminátov a Primátov dopomohli k neskoršiemu vytvoreniu tohto nízkoabstinenčného subnároda pochádzajúceho zo strednozemného pobrežia Republiky Pangea v dnešnom Mordore, Obrnodore a Epidémiodore.

[upraviť] Politické zriadenie

Politické zriadenie je v Rusku už dlhú dobu nahovno. Tak to trvá už asi tisíc rokov od prvého baťušku cára, cez rad slávnych súdruhov ovenčených kultom osobnosti až po samovládcu Pu Tina Nezastaviteľného. Obyvateľstvo cárstva sa okrem toho vyznačuje tým, že potichu akceptuje všetky výstrelky svojich vodcov. V období volieb si navyše občania často strielajú nielen zo svojich AK-47 ale aj z politikov. Keď si tak naposledy občania vystrelili, do parlamentu sa dostal aj veľký srandista Žirinovskij (niečo ako obdoba nášho Vlada, Jana a Roba v jednej osobe, len s väčšou mierou seksepílu).

Necyklopedické štáty

Globe

Tieto sú vraj naozaj:
Afg 3D 12 AfganistanFlag of England AnglickoStandard of the President of Bulgaria BulharskoFlag Czech republic ČeskoNew Chinese Imperial Flag ČínaFlag of Dubai DubajFlag of Egypt EgyptEu flag Európska úniaState Flag of Finland (bordered) FínskoFlag of Free France FrancúzskoAlternative flag of greece 2.svg GréckoFlag hnkg Hong KongCroatian flag ChorvátskoFlag-of-Israel 12 IzraelFlag of India 12 IndiaÍrskoFlag of Japan JaponskoCannabis marijuana leaf parody flag KanadaKosovo State Flag KosovoFlag of Cuba 12 KubaLíbyaHunFlag MaďarskoFlag of Mongolia MongolskoFlag of Germany (state) NemeckoFlag of Norway.svg NórskoPoľskoAustrian State flag RakúskoFlag of Romania 12 RumunskoFlag of Russia Rusko500px-Flag of Slovakia SlovenskoFlag of Slovenia SlovinskoFlag of Switzerland2 ŠvajčiarskoFlag of Serbia SrbskoFlag of Italy TalianskoFlag of Turkey 12 TureckoUkr vlaj UkrajinaFlag of America USAFlag of the United Kingdom Veľká Británia

Ksč Komunisti, socializmus a ďalšie červené témy Bolsparty

KSČKSSSmer – SDInternacionálaČSSRZSSRNDRBoľševikGustáv HusákVasiľ BiľakGejza ŠlapkaAntonín KapekLubomír ŠtrougalAlexander DubčekLeninStalinMao-Tse-TungFidel CastroZväzarmPionierSZMSpartakiádaPrvý MájVOSR2. sv. vojnaSúdruhPredsedaJRDTuzexBONVekslákPanelákZáchytkaKofolaGrankoGazda repárskyDead KomunistsVerejné blaho