Ryba

Z Necyklopédia

Done

"Ryba nemá nohy, a aj tak sa nepotkne"

- Ľudova múdrosť
Ryba
Mauritania boy1
Ryby a deti sa majú rady
Hairy-fish
Vzácny druh barakudy chlpatej.
Dvojzubec
Štíhly ako rybička.
Ryba je podvodný živočích.

Toto je Necyklopedický živočích

Ryba je zákerný živočích, ktorý žije podvodným životom. Rybie druhy sú väčšinou slizké a studené. Niektoré sú hanblivé, že sú nahé, a aby neboli nahé úplne, nosia na sebe aj šupiny.

Vzácny druh Barakuda chlpatá (Barracuda pilosa) je charakteristický svojím hebkým bielým osrstením. Niektorí zlomyselníci vravia, že to nie je barakúda, ale iba jedna trofej šťuky, ktorá splesnela istému pražskému rybárovi po povodni v roku 2002. Toto tvrdenie ale nie je ničím podložené, ba až absurdné.

[upraviť] Vlastnosti rýb

Aj ľudia sú často len ryby. Sú to tí blázni, ktorí veria, že sú ryby, pretože sa začínajú rodiť 20. februára a končia s tým asi 20. marca. V ľudovom vedeckom časopise Horoskop sa totiž často objavujú nerecenzované články, že práve toto je obdobím rozmnožovania rýb. Netreba tomu celkom veriť, ryby sa dobrých podmienok množia po celý rok a nie je ani celkom isté, či sa v uvedenom období nemôžu množiť aj iné zvery.

Ak títo jedinci ženami, tak je to O.K., lebo sú citliví, krehkí, nepochopiteľní ako keby prišli z iného sveta, t.j. ak nie sú ženy, tak sú mimozemšťania. Podľa Horoskopu sú ryby sú dobré údené, ale aj grilované na rošte, či vyprážané v prézľach ako filé. Rybie prsty netreba žrať, lebo je to iba obalený odpad z rybích fabrík (ryby nijaké prsty nemajú, takže ktovie, čie prsty to vlastne sú). Ryby sa najlepšie jedia s tatárkou. Tatárka musí byť zrejme plnoletá.

[upraviť] Vývojové hypotézy

Podľa Darwinovej evolučnej teórie sú ryby predkami všetkého, čo dnes prežíva nielen vo vode ale aj na suchej zemi, ba dokonca aj nasucho, pokiaľ to má chrbtovú kosť. Nie všetci ľudovia sú teda ryby, čo koniec koncov tvrdí aj Horoskop. Podľa knihy kníh, ktorá sa nazýva Biblia (t.j. Kniha) sa zase predpokladá, že ryby by mohli byť potomkami tých, ktorí sa nevmestili do Noemovej Archy. Sú to teda vydedenci, ktorí stratili nárok žiť a dýchať vzduch spolu s tými, ktorých Boh stvoril na svoj obraz. Boli to tie najhriešnejšie duše, ktoré už navždy stratili právo prehovoriť aj napriek tomu, že sa stále snažia.

[upraviť] Vzájomné vzťahy rýb

V realite sa skutočné ryby vyznačujú tým, že sa navzájom rady žerú. V tomto žraní u rýb existuje jedno zvláštne pravidlo a to, že veľké ryby žerú malé ryby (výnimkou je ušľachtilá piraňa). Nevadí im pritom, ani že žerú aj vlastný druh a preto je pre ryby charakteristický kanibalizmus.

Tento spôsob žrania funguje aj u ľudí a aj slovesné podanie je zhodné. Používajú ho vo svojom fungovaní podnikateľské kruhy, ale aj politici a mafia. Veľké ryby v podnikaní využívajú teda svoju príležitosť aby požierali malé ryby a tak rástli, silneli a tlstli. Podobne aj veľké politické strany zhltnú značky malých a aj mafia si tiež takýmto spôsobom rozširuje svoju sféru vplyvu.

Naproti tomu polícia chytá iba veľké ryby a malé ryby púšťa (v podstate nevieme, ako to vlastne je). Polícia teda funguje podobne ako rybár, ktorý na počudovanie nie je samec ryby ale ten ktorý ryby chytá (napr. na nové auto). Okrem rybárov chytá ryby kdekto a aj rybárik, ktorý nie je malým rybárom ale iba s takým malým vtákom. Medzi rybami plávajú aj také, ktoré sa ako ryby naoko tvária, ale rybami v skutočnosti nie sú, pretože sa nenarodili medzi 20. februárom a 20. marcom. Sú to napríklad žraloky, ale aj delfíny, vorvane, veľryby, korytnice, pijavice a podobné iné „ryby“.

Necyklopedické živočíchy

AlfBlchaBoborCapCicavecCigániDelfínDikobrazDodogmaEmuFčelaFilckyHadHrochHyenaChameleónJóžin z bážinJežkoKomárKopytníkKrokodílKrtkoKruté jablkoLabuťLevĽudoMačkaMandelinkaMapinguariMedveďMorča obrovskéMravceMyšMuchaOpicaOsaPavúkPapagájParoháčPijavicaPlytviakPotvorPesSarančatáSlonSomárŠakalŠkrečokŠvábTchorTigerTopierŤavaTučniakTurulVeverkaVorvaňVošVyrhulaYetiZlatá rybka

Petrmnam

Jedlé
BaranBizónyDiviakJeleňJelenček africkýChobotnicaKačicaKamzíkKôňKorytnicaKozaKravaOvcaPotkanPrasaPrasopesRybaRakSarančatáSliepkaSlimák záhadnýŠmolkoviaTuleňÚhorVtákZajac

Húpací koník