Rytmus

Z Necyklopédia

Rytmus

Rytmus je základný prvok tempa rôznych (móresných aj nemóresných) pravidelných pohybov, či tempa v hudbe a tanci.

[upraviť] Rytmus s veľkým... „R“

Okrem toho si na Slovensku takto vraví jeden Romulánsky recitátor a neschválený potrat čo má papulu od tvarohu a je aj člen legendárnej skupiny, ktorá má nejaký problém s faktami a tak sa nazvala „Kontrafakt“.

Rytmus ako osoba je v prvom rade významný sólový umelec a dejateľ, ktorý hravo predbehne aj ľuda Víťazoslava Štúra. Je vyslovene brilatným umelcom s jedinečným výrazom. O veľký čin pre slovenskú kultúru sa táto umelecká umelá celebrita zaslúžila recitovaním vulgárnych drístov, tetovaním a ovešaním zlatom. Aj keby už od zajtra nebol, Slovensko na neho nikdy nezabudne. Dokáže aj prekvapiť. Napriek svojej mohutnosti prekvapuje poslucháčov takzvaným „spevom“, ktorý je na úrovni hlasového prejavu vykastrovaného sultánovho eunucha. Je to niečo ako keď si zatvoríte oči a predstavíte si asociáciu medzi točiacim sa rozfofrovaným cirkulárom a vajciami.

Rytmus udil

Obľúbená Ryťhnusova činnosť 1

Je priekopníkom, ktorému sa s úctou hovorí „KRAL“! Dláždi mačacími hlavami cestu za slávou aj ďalším. Vďaka Rytmusovi sa na slovenský hudobný trh derú aj iné prasatá v potetovanej ľudovej koži, ktoré poskytujú pubertálnym jedincom príležitosť vyžívať sa v počúvaní hovorenej hrubej vulgárnej recitácie podmazanej dunením pseudorytmov pozliepaných z nakradnutných hudobných slučiek. V textoch ich piesní je slovo „semeno“ a jeho výskyt tými najslušnejšími výrazmi. Nejde pritom o recitovanie pestovateľskej príručky pre hospodáriacich roľníkov, sedliakov, či iných záhradkárov.

Rytmus zdobil

Obľúbená Ryťhnusova činnosť 2

Rytmus je známy aj tým, že ako prvý na svete vynašiel takzvaný „stopercentný rým“. Jeho vzácna kombinácia slov:

[čo ti jebe, čo ti] JEBE-[na gebulu ti to] JEBE

ktorou vytvára zvukomalebnú súhru, aká konečne potvrdila spojenie vied a pokusov z oblasti matematiky v kombinácii s hudobnými vsuvkami. Iba on dokázal ako má umenie a veda k sebe blízko.

Rytmus je aj významný herec svetového kalibru, ktorý si zahral v piatom (prvočíslo) pokračovaní filmu Smrtonostná pasca. Treba to zdôrazniť aspom v tomto texte, lebo ináč by si to(ho) nevšimol Nikto.

V súkromnom živote Rytmus celý svet zaujal aj tým, že sa stal „tou pravou šialkou kávy“ pre našpúľené pery úst těžkoslovenskej národnej speváčky, ceckovej fotomodelky a celebrity Dariny Gambošovej (počuj Darinka Rolincová, respektíve Dara Rollins). S týmto krechkým a úprimným stvorením spolu zdieľajú vrúcny a kryštáľovo čistou nezištnou láskou nabitý vzájomný vzťah.

Hip Hoperské témy na NECYKLOPÉDII. Rytmus
Recyklace6

HIP HOPDJDJ StalinH šestnásťKengoroMajk SpiritMiki z MoraRytmusPetržalkaRapRytmusSuper Bomb Trio

Napriek tomu, že asi nejde o Ľudovu hudbu, Necyklopédia možno po dohode so SOZA možno v budúcnosti tento článok spáli.