Sýria

Z Necyklopédia

Obama.jpg Stránka neexistuje... 67456 506001729422551 1209080752 n.jpg
... alebo Sýria neexistuje.
Záleží to od okamžitej nálady Babráka Obamu.

Sýria je preto ako stránka aj pre budúcnosť úplne neistá a pravdepodobne ani nie je šanca ju založiť. Bol by to čin porovnateľný ku stavbe pieskoviska na Sahare.

Konzílium Necyklopédie sa zhodlo, že je pripustené použiť slovo „sýria“ ako názov pre kulinársku špecialitu, ktorá by nejako súvisela so syrom. Potom by malo i zmysel založiť takúto stránku. Preto sa navrhuje aby nejaký slovenský gastropat dal nejaký vhodný recept dokopy. Či majú dovolenku, či čo ale sú nečinní.

Preto boli oslovení aj renomovaní vedci, či nepoznajú niečo čo by bolo v súvislosti s chemikáliu známou ako síra a volalo by sa to „síria“. Potom by slovo „sýria“ bolo použiteľné ako presmerovanie pre prípad, že by ho hľadal ľudo, ktorý má problémy s pravopisom. Úsilie ja zatiaľ márne, ale „nádej umiera posledná“... aj pre Sýriu.

Cep de vigne.png Haluz
Tento článok je príliš krátky na to, aby ste sa z neho niečo dozvedeli, preto mu hovoríme haluz. Keby mal tak o dva centimetre viac, už by haluzou nebol. Ak sa chcete pozrieť na podobné halušky, navštívte túto stránku.