Slovenská Antiškolská Skupina

Z Necyklopédia

Presmerované z SAS
Necyk

Toto je seriózny článok Necyklopédie!!!
Tento článok bol označený komunitou za seriózny článok. Je natoľko kvalitný, absolútne seriózny a pravdivý, že sa mu dostalo cti byť na jej Hlavnej strane. O ďalších serióznych článkoch sa rozhoduje tu.

Gold piece

Možno že chcete vidieť najlepšiu kopírku na svete a ani o tom neviete!

SAS (Slovenská Antiškolská Skupina) je teroristická skupina operujúca na Slovensku. Ich hlavné pôsobisko je Banská Bystrica. Má približne 450 členov, skutočný počet (nečíslo!) je však prísne utajovaný.

Bola založená v roku 2005. Ich cieľom je zrušiť všetky školy a zriadiť v nich rôzne iné inštitúcie, kde by sa žiakom páčilo, napr. PC herne, paintballové ihriská, erotické salóny a pod. Snažia sa to dosiahnuť násilím, útokmi a sabotážami.

[upraviť] Spôsob operácií

Blackwater

členovia SAS idú do školy

SAS sa snaží dosiahnuť svoj cieľ rôznymi spôsobmi. Tu je zoznam:

  1. útoky, únosy a (m)učenie učiteľov, riaditeľov škôl
  2. útoky, únosy a (m)učenie žiakov, ktorým sa v škole páči (väčšinou sa jedná o žiakov 1. stupňa)
  3. sabotáže vodovodných potrubí
  4. ničenie skladov učebníc
  5. ničenie a hromadné pálenie vysvedčení, písomiek , testov, triednych kníh a klasifikačných záznamov
  6. predčasné prezradzovanie odpovedí maturít a Monitoru 9
  7. propaganda a snaha regrútovať žiakov do svojej skupiny
  8. znečisťovanie okolia škôl
  9. utrácanie rozpočtu Ministerstva školstva SR na nákup zbraní, vybavenia a trhavín

[upraviť] Vykonané operácie

Niki jacob terorists

členovia SAS pred pokusom o útok na branné cvičenie

Tu je chronologický zoznam operácii SAS. Niektoré fakty sú však prísne tajné, ako napr. mená osôb a názvy škôl, preto nebudú zverejnené.

  • 28. august 2005 - vznik SAS
  • 10. september 2005 - prvá operácia SAS- útok Molotovovými koktejlmi a zvieracími výkalmi na riaditeľku školy
  • 22. december 2005 - SAS vypustili novú bojovú látku - ľudský moč zmiešaný s výkalmi - na vianočnom večierku. Od smradu odpadlo dvadsať ľudí aj s útočníkom.
  • 15. marec 2006 - atentát na riaditeľa školy s paintballovými puškami. Lepšie zbrane vtedy neboli k dispozícii.
  • 25.3.2006 - uspešný útok na jazykovedný ústav pomocou molotovových koktailov
  • 1. apríl 2006 - 4 atentátnici z radov SAS v triedach vytiahli flashbangové granáty a s výkrikom Prvý apríl ich následne odistili a hodili na spolužiakov. Bilancia 35 ľahko ranených, väčšina sa zranila pri zakopnutí a následnom páde na zem, pretože boli oslepení.
  • 17. jún 2006 - SAS sa pravdepodobne podarilo infiltrovať na Ministerstvo školstva, kde začali pripravovať nový deštrukčný školský zákon
  • 30. jún 2006 - 5 členovia SAS ukradli na konci školského roka z riaditeľne vysvedčenia a pred školou ich spálili
  • 28. júl 2006 - počas veľkých prázdnin členovia SAS vtrhli do školy a na chodbách a dverách riaditeľne nasprejovali nápisy obsahujúce vulgarizmy. Objavené boli až na začiatku školského roka pri nástupe do školy.
  • 18. október 2006 - vylúpenie školského bufetu. 1 člen SAS dostal hnačku, pretože nevhodne skombinoval jedlo z lúpeže.
  • 17. november 2006 - únos 10 žiakov 1. triedy, pretože v reportáži regionálnej televízie vyhlásili, že v škole je dobre.
  • 20. november 2006 - prepustenie rukojemníkov. Tí sa doteraz boja chodiť do školy.
  • 20. december 2006 - útok na vianočnom večieku. Nedostatočne vycvičený člen SAS omylom hodil do triedy poistku namiesto granátu, ktorý mu zostal v ruke.
  • 25. február 2007 - sabotáž v školskej jedálni. 1 člen SAS infiltrovaný medzi kuchárov primiešal do jedla preháňadlo. Výsledkom bolo 114 žiakov s hnačkou, bitka o záchody a upchatie kanalizácie.
  • 6. marec 2007 - vlámanie sa na Ministerstvo školstva, krádež odpovedí Monitoru 9 a následné zverejnenie na internete.
  • 2. máj 2007 - sabotáž vodovodného potrubia. Následkom bol odchod školy do kina a vyhlásenie branného cvičenia.
  • 3. máj 2007 - útok na žiakov počas branného cvičenia sa nepodaril, lebo 5 členovia sa stratili v lese a jeden si navyše zlomil ruku.
    2615.69img35g1

    mladá členka SAS prekvapene pozerá na nahého riaditeľa školy, pretože čakala, že jeho prirodzenie bude menšie

  • 20. máj 2007 - členovia SAS primiešali rozdrvené preháňadlo do dózy s kávou, ktorú potom vypil celý učiteľský zbor. Následkom bolo opäť upchatie kanalizácie, podobne ako pri incidente z dňa 25. februára 2007.
  • 1. jún 2007 - členovia SAS pokazili zámky na všetkých vchodoch do školy predtým, ako mali ísť všetky triedy do kina. Trvalo 2 hodiny, kým sa školníkovi podarilo otvoriť hlavný vchod. Pre zdržanie bolo filmové predstavenie zrušené.
  • 22. jún 2007 - členovia SAS ukradli zo všetkých tried klasifikačné záznamy v deň, keď sa mali uzatvárať známky
  • 29. jún 2007 - deň pred odovzdávaním vysvedčení sa členovia SAS vlámali do riaditeľne a ukradli vysvedčenia a poukážky za dobrý prospech. Vysvedčenia spálili a za poukážky si kúpili potrebné vybavenie a strelivo.
  • 3. júl 2007 - na začiatku prázdnin jednotka SAS napadla na lesnej ceste riaditeľa školy, ktorý cestoval v MB 120 mierne modifikovanej na kabriolet (lepšie auto by si ani nemohol dovoliť z jeho učiteľského platu). Odobrali mu oblečenie a ukradli auto. Riaditeľ bol nútený nahý prejsť 8 km do najbližšej dediny.
  • 15. máj 2008 - údajný zánik Slovenskej Antiškolskej skupiny
  • 24. apríl 2011 - člen necyklopedie sa snáží zohnať čo najviac informácií o SAS, aby získal členov v nemenovanom gymnáziu na Bilíkovej ulici

[upraviť] Styky

SAS má styky s rôznymi inými teroristickými skupinami, ako je napr. M.O.A., Al-Kuchajda, SNS a pod. Ich najväčšími nepriateľmiSIS, NCIS,MŠ SR a Štátny pedagogický ústav.

[upraviť] Vybavenie

PICT1011

PAUK- skratka výrazu poloautomatická útočná karabína - základná zbraň SAS

SAS majú rôznorodé vybavenie a zbrane. Dalo by sa povedať, že používajú všetko, čo im príde pod ruku. Základnou zbraňou SAS je útočná puška slovenskej výroby zvaná PAUK. Tá sa dá na čiernom trhu a na školskej burze nepotrebných vecí získať najľahšie. Potom používajú rôzne iné zbrane, od rybičkových nožov cez pušky, napr. AK-47, M16 alebo už spomínaný PAUK až po pancierové päste RPG-7.

Vojenskú techniku nemajú takmer žiadnu. Majú len jeden starý UAZ, ktorý jeden z členov ukradol susedovi z dvora. V súčasnosti však už vodca SAS rokuje s M.O.A. o poskytnutí nejakej vojenskej techniky. Tí jej majú dostatok.

Tak ako M.O.A., aj SAS spolupracuje s rôznimi vedcami a vynálezcami na vývoji nových zbraní a vybavenia. Nové projekty sú zatiaľ dva. Prvý je vývoj špeciálneho typu Molotovovho koktejlu. Od normálneho sa líši tým, že základ tvorí plastová fľaša a nie sklenená. Použitím plastovej fľaše by sa malo predísť náhodnému rozbitiu. Doteraz však nebol vyriešený problém s vybuchnutím. Ďaľší projekt sú takzvané kevlarové slipy. Jedná sa o nový typ suspenzora, ktorý by ochránil členov SAS pred kopancami malých detí a zablúdenými projektilmi.

[upraviť] Financovanie

SAS získavajú peniaze rôznymi spôsobmi. Najviac peňazí majú ukradnutých z rozpočtu Ministerstva školstva. Potom ich získavajú z rôznych lúpeží, krádeží, darov od politikov a aj z výkupného z únosov.

[upraviť] Nábor nových členov a propaganda

Revolver

Revolver Smith & Wesson, ktorý dostane každý člen SAS,všimnite si to precízne a reálne spracovanie.

K SAS sa môže pridať každý, kto nemá rád školu, prípadne sa jej chce pomstiť. Náborové centrum je prísne tajné, záujemcovia si ho musia vyhľadať sami. SAS nenápadne propaguje svoju skupinu na školách v prestrojení za policajtov. Tvária sa, že idú mať s deťmi besedu o drogách. V skutočnosti, akonáhle sú bez dozoru, začnú deťom predstavovať svoju skupinu. Asi 75 percent žiakov sa k nim ihneď pridá. Tieto akcie sú však dosť zriedkavé, pretože väčšina členov prejaví záujem sama. Každý záujemca, ktorý sa pridá k SAS, dostane ako darček revolver Smith & Wesson.

[upraviť] Výcvik

800px-DM-SD-04-00770

člen SAS pri výcviku streľby

Po niektorých fatálnych zlyhaniach nedostatočne vycvičených členov sa vedenie SAS rozhodlo, že každý člen musí absolvovať výcvik. Ten pozostáva z troch fáz:

  • 1. výcvik a inštruktáž v streľbe a používaní rôznych typov zbraní
  • 2. výcvik infiltrácie a prežitia v školskom prostredí. V tejto časti sa členovia naučia, ako nepozorovane kradnúť spolužiakom desiatu, dostať sa do zamknutej šatne, atď.
  • 3. náuka sabotáží, ako napr. sabotovať záchody, vodovod, učiteľovu stoličku atď.

Výcvik prebieha na rôznych miestach. Výcvik streľby prebieha zväčša v opustených kameňolomoch a zrúcaninách, zvyšné fázy výcviku priamo v škole.

[upraviť] Zahraničné odnože SAS

ČAS- na začiatku júna 2007 české Lidové noviny uverejnili správu, že v Česku vznikla po vzore SAS skupina s podobnýni zámermi. Nazýva sa ČAS, čo je skratka Česká Antiškolní Skupina. Bližšie informácie nie sú známe.

RPG- skratka Rosijskaja Protiškolnaja Grupa- ruská teroristická skupina, ktorá vznikla v Čečensku po vzore SAS. Pri útokoch používa najmä pancierové strely RPG-7, po ktorých je pomenovaná.

HAMAS a FATAH- tieto dve palestínske radikálne hnutia si medzi sebou navzájom ničia školy pri ozbrojených stretoch

US Army- americká armáda sa tiež dá považovať za antiškolskú skupinu. Pravidelne totiž vykonáva nálety na školy v Afganistane, pretože jej predstavitelia si myslia, že sa v nich ukrývajú zamestnanci firmy Al Srajda s.r.o.

[upraviť] Skupiny členov SAS

Členovia SAS sa delia na rôzne podskupiny:

žiaci - tých je v SAS najviac. Väčšinou sa chcú pomstiť kvôli zlému prospechu, ktorý majú neprávom, zlým učiteľom, zriadiť v školách PC herne atď. Majú funkcie ako pešiaci, ostreľovači a agenti.

učitelia - sú to učitelia, ktorí boli prepustení, majú veľmi malý plat alebo ich buzeruje riaditeľ. Majú posty agentov, ktorí majú za úlohu infiltrovať sa do školy a zistiť rôzne informácie.
Mr and mrs smith

Dvaja učitelia počas boja v školskom suteréne po tom, ako bolo odhalené ich krytie

školníci a upratovačky - v SAS sú z rovnakého dôvodu ako učitelia. Fungujú ako záškodníci a vykonávajú sabotáže.

kuchári - vykonávajú sabotáže, ako napr. pridávanie preháňadla do jedla pre žiakov

politici - finančne podporujú SAS. Takýchto politikov je veľa, napr. Ján Slota, ktorý začal SAS podporovať po útoku na maďarskú školu, alebo George W. Bush, ktorý financuje americkú armádu a predaj zbraní deťom.

žoldnieri - vďaka finančnej podpore Jána Slotu si SAS môže dovoliť najať žoldnierov. Tí fungujú ako špeciálne jednotky a ako posily pre pešiakov.

terminátori - stroje vytvorené na boj s Ministerstvom školstva.

[upraviť] Zakladatelia SAS

Tu je zoznam osôb, ktoré založili SAS a dodnes sú v jeho vedení. Uvedené sú len ich krycie mená.

[upraviť] Fero

Má 40 rokov a donedávna robil technika v jednej nemenovanej firme. Raz mu jeho syn ukázal žiacku knižku. Mal zlé známky napriek tomu, že učivo ovládal. Išiel do školy a zistil, akí sú učitelia arogantní. Rozhodol sa, že založí SAS. Okrem toho, že je vodcom SAS, stará so o rôznu techniku.

Zvláštne znamenie: Fero je odborník v alkohole.

Obľúbené zbrane: rôzny alkohol, pumpovacia brokovnica Winchester

[upraviť] Mac

Mac je pôvodom z Kanady a má 27 rokov. Pracovala ako tajná agentka pre CIA, potom však odišla a začala robiť učiteľku na Slovensku. Avšak po zistení, v akom stave je naše školstvo a ako sa učitelia správajú, stala sa spoluzakladateľkou SAS. Vykonáva funkciu veliteľky špeciálnych tímov SAS.

Vystizok

Mac

Zvláštne znamenie: Mac je chorobná nymfomanka. Svoje chúťky musí uspokojovať v priemere 6-krát denne, čo veľmi teší jej kolegov.

Obľúbené zbrane: pištoľ Beretta 92, vibrátor

[upraviť] KJ

KJ má 15 rokov a donedávna bol žiakom jednej nemenovanej školy. Jeho cieľom je pomstiť sa jej. Vedie čatu ostreľovačov.

Zvláštne znamenie: KJ je dobrý strelec napriek tomu, že nemá dobrú kondíciu.

Obľúbené zbrane: pištoľ K100, útočná puška Kalašnikov, sniperská puška Bravo 51

Všetci títo zakladatelia SAS sú podľa odborníkov pološialení. Štábu Necyklopédie to potvrdil primár psychiatrickej liečebne Pakáreň Kremnica.

Pôvodne v tomto článku boli opísaní aj iní vodcovia SAS, avšak redaktorovi sa vyhrážali fyzickou likvidáciou, preto sme boli nútení ich opisy stiahnuť.

Vedenie SAS tvrdí, že tieto opisy sú nepravdivé s cieľom zmiasť nepriateľa. Či je to pravda, zisťuje náš štáb.

[upraviť] Návrh školského poriadku SAS

Okrem iného má SAS vypracovaný projekt školského poriadku, ktorý by zaviedli v prípade, ak by sa im podarilo ovládnuť aspoň jednu školu. Predpokladá sa, že je súčasťou pripravovanej reformy školstva. Tento školský (ne)poriadok pozostáva z nasledujúcich pravidiel:

  • 1. Žiak je povinný byť drzý a nevychovaný.
  • 2. Žiak je povinný sfalšovať podpis rodiča v žiackej knižke, podpáliť ju a klasifikačný záznam hodiť do Hrona, poprípade do inej rieky, alebo ju sveriť Meliškovi s televizorom, ktorý ju hodí do rieky Nitry.
  • 3. Učiteľ je povinný rešpektovať žiaka. Ak nie, presvedčí ho hrubé násilie zo strany žiakov.
  • 4. Kto nevyrušuje, bude pokarhaný riaditeľom školy.
  • 5. Žiak je povinný nosiť do školy drogy, zbrane, alkoholické nápoje, tabak a rôzne iné fajčivo, nebezpečné materiály a trhaviny.
  • 6. Žiak je povinný obsierať všetko, čo sa len dá, vrátane riaditeľne.
  • 7. Každý žiak je povinný kamarátiť sa s vagabundmi, chuligánmi, satanistami, lupičmi, Sulíkom, Matovičom, Meliškom, mafiánmi, teroristami a drogovými dílermi - tých je tu neúrekom, dajú sa tu zakúpiť rôzne prášky, napr. crack, heroín, kokaín a pod.
  • 8. Pri výbere skupiny z bodu 7 informujte riaditeľa školy. Ak sa chcete stýkať s teroristami, informujte zástupcu riaditeľa alebo jeho dobrého kamaráta (Usáma bin Ládin). Tým mu pribudnú noví členovia do skupiny.
  • 9. každý si môže robiť čo chce.
  • 10. Ten, komu sa tento režim nepáči, bude vyhlásený za nesvojprávneho.

Odborníci však tvrdia, že vypracovanie tohto školského poriadku je zbytočné, pretože podobný režim už na školách funguje dávno v praxi.

[upraviť] Reforma školstva

Podľa utajovaných informácii sa Slovenskej Antiškolskej Skupine podarilo infiltrovať Ministerstvo školstva. Tu pripravili nový školský zákon, ktorého zavedenie na školách by malo spôsobiť absolútny chaos a neschopnosť učiteľov vyučovať. Výsledky reformy budú najprv otestované na prvom ročníku, kde sú najpotrebnejšie, a ak reforma bude dostatočne úspešná, zavedie sa všade. Ak chaos nebude dostačujúci, experimenty budú ďalej pokračovať na prvákoch.

[upraviť] Hymna

Slovenská Antiškolská Skupina má aj vlastnú hymnu, ktorá sa volá Škola. Je vyvesená na všetkých pracoviskách SAS, a to v podobe, ktorú môžte vidieť na obrázku nižšie.

Skola

[upraviť] Zánik

Slovenská Antiškolská Skupina zanikla dňa 15.5.2008 P.V.T., kedy boli všetci jej členovia zatknutí Komandom Necyklopédie. Objavili sa ale tvrdenia, ktoré hovoria, že to v skutočnosti nie je pravda a celá správa o zatknutí je podvrh.

Bird hand
Podľa práva na odpoveď v zmysle tlačového paškvilu schváleného našou vládou uverejňujeme všetky odpovede na článok v rovnakom rozsahu a forme ako článok samotný:
Vodca SAS:

„Správa o zániku SAS, celý tento článok a aj fotografie sú nepravdivé a určené na to, aby dezinformovali nepriateľov. A čo sa týka zatknutia, nás nikto nedostane! Ak ste uverili tomuto článku, ste blázni! Dobre Vám tak! HA-HA-HA-HA!!!“

Ak tento článok nepovažujete za pravdivý, ak Vás uráža, alebo sa Vám proste nepáči, napíšte svoju odpoveď sem, a bude tu uverejnená v rovnakom rozsahu a forme ako pôvodný článok.

Malá poznámka: nemýľte si Slovenskú Antiškolskú Skupinu so Special Air Service (špeciálne vojenské komando) - obidve tieto komandá majú skratku SAS. Nepliesť si ani so stránkou Sloboda a Solidarita.

Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770 Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1

Spolky Necyklopédie
Zachlastvelka2

Slovenská Antiškolská SkupinaKBSNCISAl SrajdaASScorpKomando NecyklopédieVedecká komora...IT-aci z MSKlub anonymých homelesákovTartarosTeplá ligaAbbaBelanská elita

Thumbs

V iných jazykoch