SNS

Z Necyklopédia

SVK Necy SNS
Sns

Pilier slovenského národného uvedomenia

Toto je Necyklopedická politická sranda

SNS je skratka pre Slotove Nepretržité Slopanie, od roku 2009 Slotove Národné Straky (straka je pritom iba obyčajný vták), niekedy nazývané aj Slovenská Národná Sranda. Predstavitelia pejoratívneho krídla používajú aj interpetáciu skratky, že Slovenská Národná Sračka ale i Strana Nasratých Slovákov.

Pre tých menej ynteligentných, čo sa doteraz nedovtípili je treba dodať, že sa jedná o národnú stranu pre Slovákov chybne označovanú aj „Slovenská Národná Strana“, či čo a niečo podobné.

[upraviť] Charakteristiky

Slovenská národná strana je strana, ktorá sa zubami, nechtami drží slovenských hodnôt, ktorými sú:

  • Chlastanie - nemyslí sa, respektíve o myslenie nikdy ani nešlo, hasenie smädu a pitný režim na udržanie životných funkcií, ale ide o jediný cieľ: poriadne sa najebať.
  • Vzťah ku konštruktívnemu vyjasneniu postojov - v súlade s vetou: „Keď som šieu do kršmi mau som edon nožík, no koj som šou s kršmi mau so dva nožíkä: edon za sárú a druhý v chrbáťe...“.
  • Využívanie bohatého fondu slovenského jazyka - ide o to, že SNS sa s vyjadrením názoru nesere a ide sa strmo priamo na jadro. V SNS je teda vždy všetko jasné!
  • Voľné vlastníctvo - čo je tvoje, je aj moje a čo nie, tak to sa ešte uvidí.

Postoje vedenia strany:

Strana sa riadi heslom "Cudzie chceme, svoje si necháme".

[upraviť] Obľúbený nápoj

Všetko okrem smoly. Táto je zo zoznamu povolených nápojov člena strany vylúčená kvôli príliš vysokej viskozite (pomaly tečie).

[upraviť] História strany

Strana SNS sa hlási k tradíciám strany, ktorá fungovala na území Slovenska údajne medzi rokmi 1871-1938. Terajšia strana ani matematicky nezapadá do myšlienky, že by mohla mať s tzv. jej predchodcom niečo spoločné.

Logicky uvažujúci človek, ba ani najväčší optimista predsa neuverí, že niekto z pôvodných členov SNS má aj dnes niečo s touto stranou. To by musel mať, kurva, aspom sto rokov a ešte by musel prežiť všetko, čo sa za posledných vyše dvadsať rokov v strane udialo. Slovenským vedcom je jasné, že storočný organizmus nemá šancu prežiť to, čo SNS dnes dokazuje. Niektoré indície naznačujú, že aj päťdesiatnici s normálnym uvažovaním a metabolizmom sú pre túto stranu rizikovou skupinou. Veď si len skúste predstaviť, koľko sa tam len za jeden rok vypije.

V každom prípade boli práve Marián Andel a Viťazosláv Móric, členovia tejto strany, ktorí prvýkrát hádam už v roku 1989 v médiách bez obalu povedali, že Slováci by mali založiť samostatný štát. Od roku 1990 sa táto strana dostala do koaličnej vlády trikrát a do parlamentu sa nedostala iba raz. Táto strana je jednou z mála, ktorá sa stihla rozpadnúť a zložiť a aj vrátiť do politiky.

Predseda SNS je jeden z mála, ktorý nekontrolovateľne využíva celý potenciál slovenského jazyka. Niekedy novinári nestíhajú pípať. Tento človek dokáže korenisto a opisne odpovedať aj na bežné otázky a aj ovečky z jeho stáda si niekedy vyslúžia rôzne označenia:

Tá pani, to je zrúda... Kysucká nána, ktorej proste šibe.

—o pani Anne

Bez Jána Slotu by sa aj Necyklopédii ťažšie existovalo.

Oficiálna politika Slovenska Poloha slovenska
SVK Necy Štruktúra štátu
OvčanRodinaLazyObecMestoOkresRegiónŠtát
Vládne štruktúry
PosranecRichtárStarostaPrimátorNárodná zradaVada SRMinistriPremiérPrezident SRMinisterstvo školstva
Politické štruktúry
MonotikaPolitikaPolitikPolitické stranyVoličVoľbyKoalíciaOpozícia
Významné politické strany
KSSKDHSNSSDKÚ-DSSmer – SDHZDSSaSObyčajní ľudiaNa jedno použitie
Slovenské politické celebrity

Vasiľ Biľak Béla Bogár Palčáky Ján Čarnogurský Miklós Duray Cyklista zo Spiša Žochársky Hranol Ivan Gašparovič Radoprechádzka Andrej Hlinka Gustáv Husák Poskok Marián Kotleba Starý Ujo Anička Detektor Lží Veľký Mufty Ivan Mikloš Ivett Rafaj Anakonda Pán Severozápadu Jozef Tiso Kapitán Danko Andrej Kiska

Slovenské politické témy

Rýchla rota 60. bodov, ako byť úspešným politikom Sociálny žvástŠpeciálny súd Tlačový zákon

Poznámka: Všetky články sú paródiou a absolútne fiktívne. Akákoľvek podoba, ba dokonca zhoda s realitou, alebo názorom Necyklopédie je nemožná!!!
V iných jazykoch